Hakutulokset

1. Essie

Tylsää, keksikää mulle tekemistä!

Mies on kavereiden kanssa ulkona, kuopus nukkuu ja esikoinen on isällään :/ Tylsää |O
  2. Essie

G: Paras krapularuoka?

Mies lähtee kohta kauppaan ja mulla on kauhee nälkä :snotty:
  3. Essie

Tosi kiva :/ GMAILIN KÄYTTÄJÄT! SALASANAT VAIHTOON ETTEI TEILLE KÄY NÄIN!

Menin mun gmailin sähköpostiin ja kävi ilmi et joku on käyttänyt mun sähköpostia, KIINASSA :( Oli sit lähettäny jotain helvetin mainoksia kaikille ihmisille joilta mä oon esim saanut sähköpostia. |O
  4. Essie

Mitäs teidän iltaan? :D

Mä oon tänään menossa sitten ihan oikeasti ulos :D :heart: Ei jää pelkästään meinaamisen asteelle :D Tässä juon muutamat rohkeusryypyt ja sit lähden :D on kivaa kun pääsee uusissa vaatteissa ulos :heart:
  5. Essie

Ihan alko itkettää, ihan tyhmä ja hassu juttu *turhis*

Ja siis ihan ilosta nää tunteet tuli. Oon menettänyt luottamuksen yhteen kaveriin jo monta vuotta sitten. Hän osti itselleen joku aika sitten hevosen ja pääsin sitten mukaan katsomaan sitä ja auttelemaan tallille. Hän lupas sitten että pääsisin joskus toistenkin mukaan ja että hän soittelee...
  6. Essie

Mistäköhän johtuu? :/

Paineen tunne päässä kun mä nousen ylös? Tai miks mun korvissa välillä humisee kun mä makaan mahallani? :(
  7. Essie

Joo, taitaa olla ihan jottain lenssupöpöjäkin liikenteessä

:snotty: Tää on jo toinen päivä kun mulla on kipeä olo ja nyt yhtäkkiä tää flunssainen olo paheni :/ Oonko mä ihan kauhee akka ja porsas jos pyydän mun miestä tuomaan mul jotain hyvää? :ashamed:
  8. Essie

Sanokaa et tää on huono idea :\ *turhis*

Mun tekis taas mieli värjätä hiukset mustiks :snotty: Sanokaa et se on hemmetin huono idea :snotty:
  9. Essie

Voi juma näitä helteitä :(

Tuo mun kuopus ei suostu syömään kunnolla näin kuumalla ilmalla :/ Ainoastaan noi maissiraksut uppoo |O Ja onneks sentään kylmä vesi ja maito maistuu :xmas:
  10. Essie

Onneks mulla on ehkäisykapseli :D

Meinaan sen verran vauvoja pukkaa taas lähipiiri et mullekin tulee kohta taas varmaan vauvakuume :xmas:

Yhteistyössä