Hakutulokset

1. W

Tänään on siskon ihanan vauvan ristiäiset! <3

Aivan on yllättänyt kuinka kovaa voi siskon pientä rakastaa, veljelläkin on kyllä lapsia mutta jotenkin siskon lapsi tuntuu läheisemmältä, ehkä siksi että veljen lapsia näin pienenä harvoin enkä heitä ole saanut hoitaa kuten tätä ihanaa pientä poikaa! :heart: Tänään on ristiäiset ja vihdoin...
  2. W

Missä myydään lampaan taljoja? Ristiäislahjaa mietin....

Siskon vauvan ristiäiset sunnuntaina, pääsen huomenna vasta ostoksille eikä aikaa olisi kovin monessa liikkeessä juosta. Joten, olisiko ystävällisillä ihmisillä tietoa mistä voisi ostaa taljan ja minkä hintaisia ovat nykyään? :) Toinen mitä mietin niin pussilakanasetti. Onko Marimekolla...
  3. W

Loukkaannuinko turhaan isäni toimista???

Vietimme eilen lasten synttäreitä sukulaisten kesken. Isäni tuli synttäreille avovaimonsa kanssa, mukanaan heillä oli avovaimon tyttären poika, pari vuotta nuorempi kuin meidän poika. Pojan kaverisynttärit olivat viikolla ja hän sai lahjaksi pieniä legojuttuja ystäviltään, oli joku...
  4. W

Jee, pääsen hiusmalliksi!

Tosi kivaa, ystävä soitti ja pyysi malliksi, heillä koulutuspäivä ja joku malleista oli perunut. Ihan intona olen, tämä onkin jo kasvanut sellaiseksi pehkoksi että pipo päässä tekee mieli kulkea... :D
  5. W

Perkules, kanavakortti ei toimi....

Kerrankin mä ajattelin että katselen mitä öisin telkusta tulee kun niin kova yskä että ei saa nukuttua, nih, eiköhän kanavakortti lakannut toimimasta perkules. :headwall: Tää on niin tätä mun säkää! En kyllä tajua mikä siinä voi olla, illalla se toimi ihan moitteetta kun menin nukkumaan...
  6. W

Mistä tuollainen huivi mikä Kätlinillä?

Tarvittais just tuon värinen meidän neidille, missähän mahdettaisiin myydä? :) Siis tuollainen turkoosi-musta, nuorisolla näkee tuollaisia paljonkin mutta en tuon väristä ole kadulla nähnyt kellään. Mun siskolla on just tuon värinen mutta se on jostain ulkomailta, kyllä kai noita nyt...
  7. W

Mä sain tänään hoitaa siskon vauvaa!

Oli aivan ihanaa hoitaa pientä vauvaa, omat ipanat myös rakastuivat serkkupoikaansa täydestä sydämestä! Mikä kunnia että pikkusisko ja miehensä luottivat niin että pyysivät mua hoitamaan pientä. :heart: Oi mä leijailen seitsemännessä taivaassa ainakin viikon. :D
  8. W

Aivan tajuttoman paha olla.

Miksi ihmistä koetellaan, miksi ei voi vain nukahtaa rauhallisesti pois, miksi pitää kitua ja pelätä? Ikää jo kunnioitettavat 85-v, kaikkensa antanut ja oman kortensa kekoon kantanut. Tänään olen vuodattanut pienen puron kyyneleitä eikä silti olo helpota. Pelkään puhelimen pirinää... :'(
  9. W

Voi tsiisus tuota Samia BB:ssä...

Noussut vissiin päällikkö-titteli hattuun... :laugh:
  10. W

Suutuinko liian pienestä?

Meidän neiti, kohta 12-v, lähti aamulla klo 9 heppatallille. Sitä ennen söi aamupalaksi kaksi palaa reissumiestä ja joi mukillisen kaakaota. Mukaan otti evääksi annoksen pastaa ja kastiketta, kaksi nektariinia ja kourallisen viinirypäleitä. Soitin 16:30 että koska tulossa kotiin, siihen...

Yhteistyössä