Hakutulokset

1. miauh

mikä ihmeen ötökkä mua on pistäny?

alaselässä tollanen ihan sairaan kipee ja näyttää vähä hyttysen puremalta mut siin onki tummunu toi "pää" eli näyttää ku sinne kerääntyis jotai? yöl oli niin kipee ettei voinu nukkuu selältee ja vielki koskee. en oo ees huomannu et joku ois käyny puremassa, mikähä toi vois olla :D mies alko...
  2. miauh

Ketkä on käyny suihkurusketuksessa?

Pysyykö kuinka kauan ja tuleeko kunnon rusketus jo ensimmäisen kerran jälkeen? ja saa suositella jotain edullista paikkaa pk seudulta :D
  3. miauh

Myydäänkö prismassa tekstiilivärejä?

kysymys otsikossa :D tai tarjoustalossa?
  4. miauh

ruokakaupassa käymisestä.. *turhaa*

tykkäättekö käydä ruokaostoksilla? vieko kaupassa asioiminen pitkään vai haluatko nopeasti vaan pois sieltä? :D tuli mieleen vaan kun käytiin miehen kanssa kaupassa ja mä oon sellanen, että tykkään edetä hitaasti ja katsella tuotteita ja laskeskella yms ja mies taas menee pää kolmantena jalkana...
  5. miauh

Onko kenelläkään kokemusta Crescent Compact kuomurattaista?

Oon harkinnu että noi ostais pojalle nyt kesäksi ja siitä eteenpäin käyttöön. Laittakaa plussat ja miinukset! =) http://www.vauva-opas.com/images/crescent-compact-rattaat.jpg eli siis noi
  6. miauh

Pneumokokkirokotteesta..

Kuinka moni on sen vauvalleen ottanut? Meiän poika saa sen nyt torstaina 3kk neuvolassa yhdessä rota II kanssa.. Mietin vaan että tuleeko tosta herkästi kuumetta tms? Kertokaa jos on tullu jotain sivuvaikutuksia :)
  7. miauh

Onko tää jo ollu täällä? :(

Järkyttävä video julki – miljoonia kiljuvia sikoja haudattu elävältä - Viihdelehti Stara.fi en ymmärrä miten ihmiset voi olla noin sairaita ja julmia :( itku tuli.
  8. miauh

verta

hei apua, mulla on tulla verta pikkareihin tänään jonkuverran, ei paljoa kuitenkaan. viikkoja nyt tasan 25, mahakipuja on ollu vähän enemmän ku yleensä, alamahassa semmosta paineen tunnetta ja sattuu kun makaa ja seisoo suorassa. apua pelästyin tosi paljon, pitääkö mun soittaa heti terkkaan tai...
  9. miauh

Sanokaa...

...joku teiän mielestä TOSI pelottava kauhuleffa? tekee mieli kattoo joku tänään ja tutista mut ei tuu mitään mieleen
  10. miauh

Lapsen sukunimestä..

Te, jotka ette ole naimisissa, onko lapsillenne annettu isän vai äidin sukunimi ja mistä syystä? :)
  11. miauh

Oon niin tyrä!

Hajotin sitte meiän pesukoneen tänää... laitoin sinne yhen hupparin 90asteeseen että saisin sen kutistettuu. lähin sitte hyvillä mielin ulos ku mies jäi kotiin kuitenki, se soitti sitte hetken päästä mun lähettyä et palohälytin piipitti ja kylppäri savus ja pesukone oli liekeis. oli jääny...
  12. miauh

Pojan nimestä..

Mitä mieltä olette nimestä Jooa? En ollut ennen kuullu tota nimee mutta tänään sattu silmiin kun poikien nimiä selailin. mun mielestä aivan ihanan kuulonen nimi :heart:
  13. miauh

Miehen rakas rähjäinen sohva

Oonko ihan hirvee kun pakotan ukon luopumaan tosta sillä monta vuotta olleesta sohvasta, se on ihan hirveen paskanen (ollu jossain raksatyömaallakin vissiin taukotilassa sohvana) :D se on sille jostain syystä hirveen rakas ja sain meille uuden sohvan hommattua ja tänään on tarkotus viiä tuo ja...
  14. miauh

Kihlaus

Onko mielestänne väärin mennä kihloihin jos ei aio koskaan avioitua?
  15. miauh

Mihin voi viedä..

Mihin voi viedä hirveässä kunnossa olevan vanhan ja ison sohvan? Kierrätyskeskus ei ota joten mihin ton voi nakata? Huomenna tulossa uusi sohva ja vanhat lähtee pois alta..
  16. miauh

Siiliperhe :(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072812105736_uu.shtml hitto että tuli pahamieli. miten joku voi olla noin helvetin julma?
  17. miauh

kebab

tilattiin äsken kebabbia, en jaksanu ees puolia vetästä niin oon jo ihan ähkyssä. kysymys kuuluukin siis: onko tuo vielä huomenna syömäkelposta jos pistää yöks jääkaappiin? kebab ranskalaisilla :D
  18. miauh

Carena swing

Eikö missään myydä enää Carena swing rattaita? Joka paikassa vaan doubleswingejä.. haluan semmoset! :<
  19. miauh

Carena swing

Eikö missään myydä enää carena swing rattaita? löytyy joka paikasta vaan doubleswingejä. haluan ne! :<
  20. miauh

Nimi pojalle.

Mitä mieltä nimestä Jalo?

Yhteistyössä