Hakutulokset

1. Rva Ilkeä Harmaa

Vauvan kävelemisestä kysymys.

Meillä nuo jalkapohjat eivät ole ihan täysin kääntyneet lattian vastaisesti, eli siis kävelee virheellisesti. Niin kannataako ostaa ne ensiaskel kengät ja pitää niitä sisälläkin jalassa, kun harjottelee kävelyä vai korjaantuukohan tuo paremmin ilman kenkiä?
  2. Rva Ilkeä Harmaa

Kritiikki=Kateus

Tunnetteko te ihmisiä jotka kääntävät kateuden kritiikiksi vain onko vika aloittajan päässä, kun luulee kaikkien olevan kateellisia hänelle? Täällä on monesti törmännyt ilmiöön jossa kritiikki on otettu kateutena ja tähän en ole irl koskaan törmännyt tai sitten en ole vain tajunnut asiaa...
  3. Rva Ilkeä Harmaa

Meneekö ne lapset rikki erossa vai miksi pitää väkisin olla yhdessä lasten takia?

Ihme kommentia täällä palstallakin kuulee, kun ei saisi erota jos on lapsia. Mä en tunne ketään joka olisi oirehtinut vanhempien eron takia, enemmän kuulee kommenttia jossa toivottaisiin että vanhemmat eroaisivat. Niin, meneekö ne lapset tuhannenpillunpäreiksi jos eroaa vai mitä kamalaa...
  4. Rva Ilkeä Harmaa

Te joilla on vierastava lapsi.

Onko teitä painostettu jättämään lapsi hoitoon? Mulle on monesti sanottu, että pitää jättää ja jos huutaa niin sitten huutaa. Sillä tavalla se vierastaminen kuulemma loppuu. Mua tekee pahaa ajatuskin jättää paniikissa huutava lapsi hoitoon. Nyt siis puhun ilta/yö hoidosta jotta vanhemmat pääsee...
  5. Rva Ilkeä Harmaa

Löytyykö täältä perheitä joissa ei juoda kaakaota tai syödä muroja?

Tosi monessa perheessä noi on nähtävästi osana jokapäiväistä ruokavaliota. Mä en noista ole koskaan välittänyt ja en aio kyllä lapsellenikaan syöttää muroja tai totuttaa kaakaoon.
  6. Rva Ilkeä Harmaa

Onko muita jotka eivät niin kattele mitä lapsella on päällä?

Ostan kirpparilta vaateet ja päällä on mitä käteen ekana sattuu. Pitäs varmaan päiväkotiin menessä sitten alkaa kattelemaan, että housut ja paita sopivat keskenään, nyt on ihan sama mitä sillä on päällä, kunhan on vaan puhdasta ja ehjää.
  7. Rva Ilkeä Harmaa

Mihin Ruutiukko on hävinnyt?

Onko se hylännyt meidät?
  8. Rva Ilkeä Harmaa

Onko muita jotka eivät tykkää talvella syödä salaattia?

Mua alkaa hampaita vihlomaankin ajatus salaatista näin koleella ilmalla. Mulla loppuu salaatin syönti lokakuussa ja jatkuu taas toukokuussa. Syksyllä/talvella maistuu lämpimät vihannekset.
  9. Rva Ilkeä Harmaa

Pidetiinkö teitä teininä lapsina?

Täällä niin monet pitävät teinejä tyyliin pikku lapsina joita pitää suojella kaikelta ja missään nimessä ei saa itsenäistyä. Johtuuko se siitä, että ette halua heidän hölmöilevän samalla tavalla kuin te vai onko teidätkin kasvatettu kuplassa? Olenko ollut poikkeus, kun 15v. olin töissä koulun...
  10. Rva Ilkeä Harmaa

Loppuko ruokahaasteet nyt sitte kokonaan tän yhden voittajan takia?

Vai alottaako joku huomenna uuden?

Yhteistyössä