Hakutulokset

1. E

en sitten ole tarpeeksi eläinrakas varmaan, kun joskus ihmettelen noita eläinsairaala..

..-ohjelmia ja muita katsoessa, että siellä hoidetaan hemmetin hienoilla ja kalliilla laitteilla jos jonkinlaisten hiirien silmätulehduksia ja kissojen polvivikoja. On erikseen lääkäriä ja fysioterapeuttia elukoille jne. Emmä tiiä mikä siinä on musta jotenkin "hullua".. ymmärtääköhän kukaan...
  2. E

mulla on munat pöydällä ja kuoret kulhossa..*turhis*

.. arggghhh. kiitos lapset :xmas:
  3. E

Saatatko lapsesi ekana koulupäivänä kouluun -ekaluokkalaisen siis ?

Ja miten sitten, jätätkö sinne koulun pihaan vaan ja lähdet pois vai eskorteeraatko sisään luokkaan saakka vai miten se menee ?
  4. E

me täydelliset äidithän ei keretä katsoon telkkaria ollenkaan, mut JOS ehittäs

niin mikäs on se sarja tai ohjelma jota odotat et alkais / jatkuis kesän jälkeen taas tulla ? mä mietin että alkaiskohan vasemmalla silmällä kattelee BB:tä. ( oikealla vahdin lasten unta, tottakai ) .
  5. E

Taapero se ei viihdy ikinä missään kaupassa hetkeäkään. Onko muilla tätä ?

Siis oikeasti. Ruokakaupassa ei halua istua kärryjen siinä tuolissa vaan nousee seisomaan KOKOajan ja tunkee pois niistä. Autokärryissä viihtyy sen minuutin ja sitten seilaa sieltä pois ja takas ja pois ja karkuun. Kävely "nätisti" vieressä ei onnistu ; hiplailee kaikkea ja kaikkia ja kulkee...
  6. E

Voisitko olla puolisosi kanssa 24/7 kotosalla arkea eläen ?

Että olisitte kumpikin esim. työttöminä. Ja aina oltais yhdessä..kaupassa, kotona, leikkipuistossa.Kaikkialla. Mä ihailen sellaisia tavallaan, osittain kai jopa kadehdin kun jotkut siihen pystyy. Tuntuu että tulisin itse hulluksi, jos noin olisi .
  7. E

näin rannalla jotakin vaarallista tänään.

sellasen mielettömän komeen ja hyvännäkösen ja upeakroppaisen isän. slurpsis vaan, tiedä vaikka olis jonkun palstailijan mies :) siellä se seisoskeli rantavedessä ja paimensi pientä tytärtään ( joka oli myöskin supersuloinen ). kyllä minusta tuollaset kauniit ihmiset pitäs kieltää ,kun...
  8. E

kylpylään 2vrk ja hinta vain 50e ( 2aik+2lasta )..

vaihtoehdot on naantalin kylpylä tai flamingo tai turun caribia . mikä noista on "paras" ? mietin, JOS miehen kanssa viittis lähteä kaksisteen,kun on noin älyttömän halpa. pitää vaan joku holiday club esittely käydä kuuntelemassa,mut kai sen kestää ? :D
  9. E

harjoitteleltteko tulevien koululaisten kanssa koulumatkaa ?

ja jos ,niin kuinka kauan ennen koulun alkua alatte jne ?
  10. E

siis en minä tiennyt, että elokuvissa käynti on nykyään niin kallista.*turha*

Kuvittelin, että joku 12,maksimissaan 15euroa menis mun ja lapsen lippuun. :ashamed: No ei ihan riittänyt. 22,50 maksoi ! ihan riistohinnalta alkaa tuntumaan minusta en kyllä ihmettele jos perheet ei käy hirveesti leffoissa.johan se tekee 4henkiseltä perheeltä 45e !ja mä olen ihan ---> :o
  11. E

minkälaisia teidän nyt ekalle luokalle menevät lapset on?

minkä kokoisia ja mitä puuhailevat,mikä kiinnostaa jne ? :)
  12. E

hirveä tunne, kun lapsi meinasi tukehtua :/

sellaiseen mehujääpuikkoon - liian iso pala irtosi ja meni sit väärään kurkkuun. aloin vaan ihmetellä, että mikä ihme ääni kuuluu,kun lapsi alkoi sillai "kurnuttaa" ( tai miten sitä äntä kuvailisi.. ). onneksi lähti pois selkään hakkaamalla.ja muksu ilmoitti että ei syö enää ikinä jätskiä...
  13. E

kalluppia: minkäikänen muksu on sinusta liian vanha juomaan tuttipullosta ?

terveisin 1v 9kk äiti ... :snotty:
  14. E

ÖÖöö..missäs ehkäisypillerireseptejä tupataan uusimaan ? *tyhmänä*

ja nolona kyselen :ashamed: kun ei ainakaan tuolla perus terveysasemalla niitä uusita .. yleensä olen neuvolalääkärin kautta onnistunut uusimaan, mutta nyt ei ole sellaistakaan näkyvissä , joten.. oiskoha jotain vinkkejä. ehkäisyneuvolaanko tuo kiikutetaan vai ? (muuta en itse keksi )
  15. E

kyttäsin tänään kun yksi mamma kyttäsi toista mammaa leikkipuistossa ja huomasin että joku kyttäsin minua kun kyttäsin.*turhis*

tunnusta ! olitko se sinä ? perustetaan heti mitäs me kyttikset ry ! pakko oppia huomaamattomampaa kyttäilyä,ei tästä muuten tule mitään. ja hei, mä voin tuoda kiikarit kerho tapaamisiin! :wave: ja kyttäilyn saldot päivältä : harso vauvan päässä ihanasti taiteltuna aurinkosuojana...
  16. E

nyt saa onnitella!uskalsin vihdoin tilata ajan hammaslekurille :)

Jee! Ja vain vajaat kolme viikkoa pitää jänskittää ja sit se on ohi. Mulla on hirveä kammo hammaslääkäreissä käyntiin, vaikka koskaan ei ole ollut edes mitään ns.pahaa tai kamalaa hampaissa.. :/ Viime käynnistä on aikaa pian 3 vuotta, sitä edeltävän kerran väli oli jo yli 10vuotta...
  17. E

eiks se ollutkin merkki Suuresta Älykkyydestä, jos saa kielensä sillai "tötterölle" ? ;)

meillä jo taaperokin (1v8kk ) saa. :D Mies on sitten meijän perheen ainoo joka ei saa. ;) Saatko sinä ?
  18. E

miten te toimisitte seuraavassa tilanteessa ? lapsi, pian 7v, ja suihku -aihe..

Kun osaa pestä kroppansa itsenäisesti ja hiuksetkin jotenkuten, mutta kuitenkin saa hirveän hepulin,kun pitäisi mennä itse sinne suihkuun ja nuo tehdä. pelkää että vettä menee suuhun ja silmiin ja hukkuu jos saippuavettä valuu hiuksista kasvoille ( ns.järki puihe asiasta ei auta ..) pelkää myös...
  19. E

kattooko muut Liviltä koskaan tuota Pienten perhettä ? *turhis*

Hirveen kivalta vaikuttaa niiden elämä omalla "ranchilla".. ja rahaaki tuntus olevan aina vaiks mihin :)
  20. E

taapero, päivä biitsillä ja hirvee helle = mitä lapsoselle päälle ?

suositteko uikkaria ja aurinkorasvaa ? pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita ? vai sellasia "pitkähihaisia ja lahkeisia" uimavaatteita (mikä lie on virallinen nimike,entiiä enkä välitä )? ei tahtos olla sillai paljoo niin varjossakaan meinaan.

Yhteistyössä