Hakutulokset

1. N

Onko kukaan itse tai kuullut henkilöstä ketä olisi aloittanut mielialalääkityksen ilman kamalia sivuvaikutuksia??

Itsellä siis tilanne että loppuviikosta menossa lääkäriin voimakkaan ahdistuksen vuoksi ja tulen tod.näköisesti vastaanotolta resepti kourassa. Olen erittäin lääkevastainen ja on ollut ihme että olen edes ruvennut harkitsemaan lääkitystä. Nyt kysymys kuuluukin että onko mahdollista että...
  2. N

Näin viime yönä unta Annelista....

Ja aikamoinen uni olikin!!!:O Anneli Auer siis kidnappasi minut ja käski minun mennä Viroon ´kauneusleikkaukseen´.Tullessani takaisin Virosta,oli vatsassani lukuisia leikkausarpia ja vartaloni oli epämuodostunut. Anneli oli halunnut että leikkauksessa,sisääni laitetaan peura!!!:O Olin siis...
  3. N

Mitä värivaihtoehtoja on saatavilla aikuisten Hai-saappaisiin?

En löytänyt netistä oikein mitään :( Ymmärsin että vaaleanpunaisia ei ole saatavilla kuin lapsille? Entäs turkoosi,saako sitä aikuisten koossa? Ja myydäänkö niitä ihan Cittareissa/Prismoissa? Kiittää hän:flower:
  4. N

Millä ihmeellä pääsee eroon ötököistä joita on jauhopussit pullollaan???

Tulin tuossa huomanneeksi pari päivää sitten että keittiön kaapin avatuissa elintarvikkeissa on elämää:kieh: Sellasia ihan pieniä mustia ötököitä jauhoissa,puuroissa,riiseissä yms.avatuissa pakkauksissa. Millä hitolla niistä pääsee eroon???
  5. N

Tässäpä teille pientä ilonsiementä tähän päivään :D

cms.lindholm-fi.net - Kirotusvihreet voi aih-uutta sekanussija :laugh:
  6. N

Palstatohtorit!! Pahentaako uiminen tai saunominen emätintulehdusta??

Se pannahinen taas päällä ja Flagylit aloitettu toissapäivänä,viikon kuuri. Oltais lähdössä mökille tässä parin päivän sisään mutta tuli mieleen että voiko tulehdus pahentua saunoessa tai järvessä uidessa?? Saunakaljat jää väliin antabuksen vuoksi mutta emmä kyllä mökille lähe jossen järveen...
  7. N

Olisko kellään kätköissä hyvää boolireseptiä mihin tulee omenalikööriä?

Pullo lojunut kaapissa jo vuoden ja ajattelin että josko siitä sais jonkun hyvän boolin kyhättyä?:p Itse olen tasan kerran tehnyt boolia joten ei oikein mielikuvitus riitä että mitä keksis. Googlestakaan ei löytynyt muita kuin drinkkiohjeita. Ohjeista kiittää hän:flower:
  8. N

Kauan napakoru kestää parantua? + muita kokemuksia otetaan vastaan!!!

Ajattelin tällä viikolla mennä ottamaan ja ajattelin että miten se käytännössä paranee? Pitääkö siinä pitää pitkään jotain vanulappua tms? Ja onko miten kipee yms? Kokemuksia kaipaa hän:flower:
  9. N

Meneekö multa nyt juhannussaunat sivusuun pissatulehduksen takia? :(

Lekuri soitti eilen antamastani näytteestä ja siinä ei kuulemma varsinaista bakteerikasvua ollut mutta hieman jotain nitriittiä(???) tms. ja määräsi varmuudeksi kuurin virtsatieinfektioon. Mulla on alamaha ollut kipeenä,muita oireita ei ole. Nyt mietin että lähden justiinsa mökille niin voinko...
  10. N

Tässäpä teille pitkä lista kesäisistä drinkeistä,näin juhannuksen alla :D Valitkaa suosikkinne :D

"Tequila Sunrise" 1 litra Tequilaa Juo tequila. Pistä silmät kiinni. Herää aamunkoitteessa. "Suomalainen Champagne" Kolmen vartin Finlandia 1 poretabletti Murskaa poretabletti pulloon. Voilà! "Napolilainen" 6 cl pontikkaa 1 raviolityyny (pastaa) Tarjoile snapsilasissa. Toimii...
  11. N

Onko teidän lapset olleet pph:lla yökylässä?

Meillä kaksi tyttöä ovat nyt 1,5v olleet ihanalla pph:lla. Pitkin talvea puhuttiin että jos menisivät yökylään hoitajalle. Mä olin aika :O En ollut koskaan edes kuvitellut että pph:t järkkäisivät tällaista. Eilen sitten yökylä toteutui ja likat oli ihan innoissaan(ikää tytöillä 5v ja melkein...
  12. N

Ihmettelin kun meinasin lähteä tuulen mukaan ulkona :DD Ilonaiheita tämäkin :D

Sillä vaan että ei tällanen melkein satakilonen kovin helpolla tuolla leiju mutta sitten menin vaa´alle ja kah,multahan on lähtenyt kokonaista kaksi kiloa ihan tosta vaan!!:D Ja kerrottakoon että synnytin kolmannen lapseni 3,5kk sitten ja olen 15 kiloa isompi kuin vuosi sitten mistä on sitten...
  13. N

Olisiko aiheellista harkita psykologia lapselle tai edes perheneuvolaa?

Meillä siiis kolme lasta,5v, 2,5v ja 2kk. Huolenaiheeni on esikoinen,tyttö 5v. Hän on aina ollut tempperamenttinen ja saanut hillittömiä kilareita ties mistä ja on kovin omapäinen eikä oikein vieläkään hyv'ksy sitä jos ei osaa jotain ns.aikuisten juttua tai ylipäänsä esim.luistelemaan opettelu...
  14. N

Mitähän kummaa tämä nyt sitten on? Kysymys jälkivuodosta :(

Synnytys 7 viikkoa sitten ja varsinainen jälkivuoto kesti nelisen viikkoa. Sitten viikko ´kuivilla´ja alkoi tiputtelu. Missään vaiheessa ei ollut kirkasta ja pärjäsin pikkuhousun suojalla. Lieviä menkkakipuja koko ajan ollut.Tänään vuoto hieman runsaampaa ja ihan kirkasta:| Mitä ihmettä tämä nyt...
  15. N

Siis miten ihmeessä saan lisättyä useampia kuvia Huutiksessa myymääni kohteeseen??

:headwall: Maksaako se jotain? Tarkoitan siis kun ihmiset ovat lisäilleet kuvia jälkikäteen kohteisiinsa niin miten se onnistuu? missään ei ole ns.linkkiä ´lisää uusia kuvia´tms. Ja laitoin äsken myyntiin vaunut ja siinä on se kohta että ´lisää kuva´ja mä lisäsin,siis yhden tietystikkin niin...
  16. N

Pitäiskö huolestua kun 5v oli sanonut tappavansa 2,5v siskon? Aivan kamalan paha mieli mulla ainakin on :(

Itse en siis ollut paikalla mutta mieheni tiesi eilen kertoa että siskokset 5v ja 2,5v olivat ´kisailleet´siitä kuka on eka pukenut ja tämä 5v oli sitten sanonut että hän tappaa siskonsa jos häviää:O:O:'( Tai ainakin jotenkin tohon tyyliin,en nyt sanatarkasti tiedä. Mä olen todella...
  17. N

Voisiko joku auttaa mua kun olen ihan hukassa nyt tän äitiysrahan ja palkanmaksun ja verokortin kanssa:(

:ashamed: eli siis mulla alkaa äitiysloma 7.2 ja työnantaja maksaa täyttä palkkaa toukokuuhun asti. Nyt pistin juuri kuoreen uuden verokortin ja lähetän sen palkanlaskentaan. Olen täysi susi näitten asioiden kanssa ja nyt mietinkin että pitääkö mun lähettää Kelaan erikseen joku toinen verokortti...
  18. N

Tuleeko äitiysraha kaikille samana päivänä vai miten se oikein menee?

:ashamed: Nyt taas parin vuoden tauon jälkeen hölmönä kysyn että onko äitiysrahalla tietty maksupäivä kaikilla vai määräytyykö yksilöllisesti? Ihan kuin muistaisin että jälkimmäinen vaihtoehto olisi oikea kun kahdesta aikaisemmasta on muistaakseni ollut ihan eri maksupäivät.
  19. N

Voi persus.Onkohan mahdollisesti jotain haittaa vauvalle kun söin homeisen leivän? :(

:ashamed: :ashamed: Naurakaa vaan mutta en voi tietää kun ei aikasemmin ole sattunut kohalle :ashamed: Nyt rv 10+3 ja söin tossa muutama tunti sitten homeisen Pikku Vilpuri-sämpylän.Huomasin homeen vasta vähän aikaa sitten kun katsoin muita leipiä pussissa.Home oli mustaa :x Nyt mietinkin että...
  20. N

Onko kukaan käyttänyt lapsella Sea Band-rannekkeita?

Ajattelin tänään kokeilla mökkireissun ajaksi 4v matkapahoinvoivalle tytölle ko.rannekketta. Mietin vaan että mitataanko ranneke lapsen ranteeseen aikuisen sormien mukaan vai lapsen? Siis kun ranneke laitetaan kolmen sormen leveydelle ranteeseen niin mittaanko omien sormieni vai lapsen sormien...

Yhteistyössä