Hyvät palstasisaret.
Kertokaapas mitä vastaan 5- ja 3- vuotiaille lapsille, jotka kysyvät miten kuollut ihminen voi olla haudassa ja taivaassa yhtäaikaa?
Nyt meinasi kyllä äidiltä loppua sanat ja mennä sormi suuhun.
Poika itki hetki sitten sängyssään ja menin katsomaan mikä on hätänä. Kysyin onko nähnyt pahaa unta, mutta ei kuulemma ollut. Viimein sai sanotuksi, että ei halua kasvaa isoksi. Kyllä meinasi äidiltäkin itku tulla (ja nyt tuleekin...
Millaiset polttarit voisi järjestää raskaanaolevalle morsiamelle? Hän haluaisi jotain vauvakutsujen tyylistä... Oliskio vinkkejä? Itse en oikein tiedä noista vauvakutsuista mitään. :whistle:
Nyt tämä mamma menee suihkun kautta sänkyyn ja huomenna lähdetään juhannuksen viettoon. :D
Pitäkäähän palsta pystyssä ja oikein hyvää juhannusta kaikille!! :hug:
:wave:
Joko teille muille on tullut päätös missä ryhmässä lapsenne aloittaa eskarin? Meille ei ole vieläkään tullut ja tutustuminen olisi jo keskiviikkona. :o Toivoa sopii, että huomenna posti tuon lapun toisi. :kieh:
Kyllä osaa väsyttää...
5v esikoinen ei mennyt tänään ollenkaan päiväkotiin vaan jäi kanssani kotiin, koska oksenti eilen illalla. Itse olin yön töissä yövuorossa, joten nukkuminen jäi kovin vähälle sen jälkeen ja nyt on armoton väsy.