Hakutulokset

1. T

Mitenkäs tämä aika näin vierähti!?!

Olin jo tunti sitten menossa nukkumaan ja ainavain roikun täällä. :o Nyt kyllä menen. :wave: Öitä! Aamulla taas tapaamme hehkeinä. :D
  2. T

G: Iltaruokanne

Mitäs te rakkaat kanssasisaret ja -veljet tarjoatte perheellenne iltaruoaksi? Itse kun en keksi mitä syötäisiin eikä mieskään luvannut lähteä mitään hakemaan. :(
  3. T

Olisiko kenelläkään H&M:n alennuskoodia?

Tulisi nyt tarpeeseen. :whistle:
  4. T

Onko teille tullut tällaista ilmoitusta kun olette kirjautuneet palstalle?

Koneesi kellonaika eroaa palvelimen kellonajasta -1439 minuuttia. Tällä erolla on suora vaikutus esim. siihen, kuinka kauan kirjautumistiedot säilyvät koneen muistissa joten suosittelemme, että koneenne kello on oikeassa ajassa. Tietokoneen kello on kyllä ihan oikeassa ajassa. :o
  5. T

Mitä suolaista jouluna kahvin kanssa?

En keksi muuta kuin pasteijat, mutta en enää viitsisi alkaa niitä tekemään. Mitä te muut tarjoatte?
  6. T

Nyt kaivataan pikaista apua!! (leipomo asiaa)

Tietääkö kukaan ehtisikö leipomosta vielä tilata täytekakun uudeksi vuodeksi? Vai onkohan kovat ruuhkat? Soittamallahan se tietysti selviää, mutta ajattelin jos joku täällä tietäisi.
  7. T

Jouluaaton ruokailusta

Mihin aikaan päivästä syötte jouluruoan? Meillä syödään puolen päivän jälkeen, ehkä klo 13. Sitä ennen käydään joulusaunassa, että päästään puhtaana ja juhlavissa vaatteissa syömään.
  8. T

Kakku on valmis!

Tässä kuva samanlaisesta kakusta: Tämä ei siis ole minun tekemä kakku, vaan tein samanlaisen koristelun omaan kakkuun. Ajattelin tuhota sen oman perheen kesken päiväkahvilla, mutta sitten päätinkin viedä sen illalla kylään mennessämme viemisiksi.
  9. T

Mikä kuva tuli joulukalenterista?

Meidän lapsille tuli lahjapaketti.
  10. T

Nyt kaivataan pikaista apua! (taikataikinasta)

Kuinka kuumassa uunissa taikataikina jutut pitää paistaa ja kauanko?

Yhteistyössä