Hakutulokset

1. V

Kokemuksia Jukujukumaasta?

Kaikki tieto otetaan vastaan! :) Ja onko siellä mitään tekemistä 1,5-vuotiaalle taaperolle?
  2. V

Onko H&M:lle alekoodia?

Tilaus on menossa eteenpäin, mutta tuli mieleen, että onko nyt mitään alekoodia voimassa?:) Kiitos!
  3. V

Voisko olla siitepölyallergiaa? Lapsi 1v 4kk.

Tyttö on tässä kevään mittaan aivastellut minusta erityisen paljon. Ja nyt muutaman päivän ajan on nenä vuotanut aikalailla, sellaista kirkasta vetistä räkää. Hieroo nenää ja silmiä koko ajan. Silmissä vähän punoitusta. Mulla itsellä on paha allergia ja nyt kun koivu tekee lehtiä, niin olo...
  4. V

Myydäänkö näitä karkkeja enää missään?

http://www.3darts.fi/www/images/artsref/kuvitukset/king_malaco_creemy_700x800.jpg Meidän kylältä ei löydy ja noi on niiiiiiin hyviä! :p
  5. V

Pakko saada nämä tytölle!!

Aivan ihania!! :D http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/LastenMe/Products/PS-405/SubProducts/PS-405-0001&ViewAction=ViewProductDetailImage...
  6. V

Iloa päivään. :) *Kuva*

Tyttö 1v 2kk lukemassa kirjaa. Hengailee nykyään suurimman osan päivästä tuolla pyykkikorissa. :D Laittakaa muutkin iloisia kuvia lapsista! :)
  7. V

Kohta alkaa L-Koodi!

Onko muita faneja? :) Toivottavasti luvassa paljon Shanea: :p
  8. V

Missä muodossa hunajaa annetaan helpottamaan yskää?

Tyttö 1v 2kk ja kova yskä. Ostin nyt hunajaa, mutta mites sitä annetaan? Semmosenaan, veteen sekoitettuna vai miten? Ja kuinka paljon? Kiitos! :)
  9. V

Eikö toisen lasta voi rakastaa?

Teen tämän aloituksen nyt viitaten tähän ketjuun: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1361298#m15152280 Keskustelupalstahan tämä on, eikä pitäisi ottaa niin vakavasti. Mutta jäi tosiaan häiritsemään, että onko äitipuolen aina oltava paha ja pakko vihata miehensä lapsia? Onko se tosiaan niin...
  10. V

Mä en halua, että miehen tyttö muuttaa!

Siis miehen ex muuttaa mahdollisesti 7v tytön kanssa 300 kilometrin päähän asumaan. Olis meillä sitten vaan joka toinen viikonloppu ja lomilla. Hurja muutos entiseen, kun nyt tyttö on meillä n. puolet kuukaudesta. Kauhee ikävä tulee! :/ Samoin meidän 1v ikävöi varmasti rakasta isosiskoa.
  11. V

Joko voi ottaa lisää panacodia?

Otin klo 17 kaksi panacodia...Joko vois ottaa lisää?
  12. V

Mua sattuu niin järjettömän paljon!!!

Tänään siis poistettiin 2 viisuria. Voi luoja, että koskee! Kyyneleet vaan valuu ja mikään ei auta. Aina kun nielasee, niin kipu yltyy. Kamalaa! :/
  13. V

Onko keneltäkään leikattu viisaudenhammasta?*VIISURIT ON NYT POISSA*

Kerran menin jo hammaslääkärille ja olin valmistaunutu, että täti repii viisurin irti. Kävi kuitenkin ilmi, että se pitää leikata! :o Huomenna se olis sitten edessä. Mä oikeesti pelkään hammaslääkäriä kuollakseni!!! Joskus, kun on hampaita paikattu, niin vaadin aina ilokaasun ja useita...
  14. V

Mistä valkoiset housut kokoa 80cm?

Muksu tartteis valkoiset housut ihan sisäkäyttöön. Mistä voisin löytää? :)
  15. V

Tähti Jonathan, kokemuksia?

Ajattelin tytölle tuon Tähti vauvahaalarin vihreänä ja siihen oranssit asusteet. :) Miten kestää kulutusta, pitääkö kosteuden jne? Entäs rukkaset, onko kestäviä?
  16. V

Mistä mä löydän netistä oranssin välikausitakin kokoa 80cm?

Mä en löydä! :snotty: Ja haluun sellasen likalle! Jelppiä, anyone? :wave:
  17. V

Mitä lisäksi tähän lahjaan?

Olen parhaan ystäväni pojan sylikummi ja ristiäiset lähestyvät. Tälläisen olen jo pojalle ostanut: http://kauppa.perhelahjat.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Perhelahjat/Products/30013 Jotain haluaisin ostaa vielä lisäksi, mutta mitä? Kehykset, säästöpankin ja muita perinteisiä...
  18. V

Mun villapaita kutittaaaaa!

Ostin ihanan villapaidan ja se kutittaa niin hemmetisti! |O Miks mä huomannut kutinaa sovituskopissa! :headwall: Lanoliinitin jo paidan, mutta ei auta. :kieh: Onko mitään konsteja tähän pulmaan?
  19. V

Kauniita unia kaikki karvakorvat!

Pakko painua punkkaan! :wave:
  20. V

Tyttö ei osaa kävellä kengät jalassa.

Tyttö 1v on kävellyt nyt jo reilun kuukauden. Sisällä menee hurjaa vauhtia ja juokseekin välillä. Sitten kun mennään ulos ja laitetaan popot jalkaan,niin ei suostu yhtään edes varaamaan jaloilla. Onkos tämmönen ihan tavallista? :)

Yhteistyössä