Hakutulokset

1. V

Miehen tyttö kutsui mua äsken äidiksi...

Tyttö 7v ei ole koskaan kutsunut mua äidiksi.Miehen ex on kyllä kertonut,että tyttö on joskus sanonut hänellä olevan nyt kaksi äitiä. :) Äsken tuossa pelattiin lautapeliä ja tyttö alkoi hoputtamaan mua ja sanoi "Äiti,sun vuoro!" Oih. :heart:
  2. V

Voih!Onko synttäreillä pakko olla kakkukuva,teema yms?

Tytön 1v synttäreitä juhlistetaan viikonloppuna ja nyt iski paniikki.Minä kun olin ajatellut tehdä ihan tavallisen kakun johon tulee kermaa ja hilloa väliin sekä karkkeja päälle.Astioinakin on ihan tavalliset kakkulautaset ja kahvikupit.Mitään teemaakaan ei synttäreillä ole. :ashamed: Nyt...
  3. V

Kuka sanoo,että lasten pitäisi aamulla syödä puuroa?

Oma tyttö 1v ei suostu syömään puuroa aamulla.Illalla kyllä maistuu.Siskontyttö 1,5v joka on mulla hoidossa,oksentaa jos laittaa puuroa suuhun. Nyt tytöt tuossa syövät hyvällä ruokahalulla vesimelonia,appelsiinia,päärynää ja raejuustoa,hyvin maistuu. :D Eikös se ole pääasia,että jotain syövät. :)
  4. V

1v synttäritarjoilut?

Tytön ekat synttärit lähestyy ja ollaan tarjottavia mietitty.Miltä teistä kuulostaa nämä: -kakku -keksejä sekä lasten,että aikuisten makuun -kolmioleivät -coctailtikkuja joihin nakkeja,lihapullia ja nuggetteja -"hedelmävati" johon vesimelonia,viinirypäleitä ja mandariinia. Pitääkö...
  5. V

Nytkypylly hoi!

Missä nettikaupoissa olis hyvät alennukset Småfolkista, ej sikke lej:stä jne? En jaksa kahlata kaikkia putiikkeja läpi. :snotty: Että jos vaan satut tietämään,niin osoitetta tulemaan. :wave: Sisukkaalta en tilaa enää koskaan,kyllästyttää koko paikka. :kieh:
  6. V

Jei! Mies saakin jatkaa töissä!

Miehen piti alunperin jäädä pakkolomalle maanantaista alkaen ja lomautus olisi kestänyt 5 viikkoa. Miehen pomo oli tänään sitten sanonut,että jos haluaa olla töissä niin saa jatkaa. :D Oon niin onnellinen! Ollaan säästetty rahaa miehen lomautusta varten,mutta nythän meillä on siis jopa vähän...
  7. V

Miten saan verkkopankista kuitin lähetettyä sähköpostiin?

Maksoin yhden huutis jutun ja haluaisin lähettää kuitin myyjälle.Joku print screen juttu siinä oli,mutta miten se meni? :ashamed:
  8. V

Voiko kuusenkerkkäsiirappia antaa vajaa vuoden ikäiselle?

Tyttö on nyt 11,5kk ja yskä on aika pahana.Voiskohan em. antaa helpottamaan tytön oloa?
  9. V

Vauvalla tunnin päästä verikokeet.Jännittää! *käyty on*

Tyttö 11kk ja verikokeisiin olisi kohta lähtö. Jännään täällä nyt,että miten saan pidettyä tytön paikallaan,että saavat kokeet otettua. Verta pitää ilmeiseti ottaa vielä aika monta putkiloa. :/ Sanokaa,että hyvin se menee. :ashamed:
  10. V

Pitääkö perhepedistä luopua yösyöttöjen loputtua?

Tyttö on nyt 11kk ja tarkoitus olisi pitää unikoulua tässä lähiaikoina. Roikkuu kaikki yöt tississä kiinni. Neuvolassa kun puhuin tästä, niin täti oli sitä mieltä, että tyttö pitää siirtää omaan sänkyyn. Ei tule kuulemma onnistumaan vieressä nukkuminen enää. Ei kyllä perustellut sen kummemmin...

Yhteistyössä