Hakutulokset

1. V

Tyttö näyttäis olevan korvikkeelle allerginen.Miten jatkossa?

Tyttö 11kk on pari viikkoa ollut vatsa kuralla,piereskelee ja itkee masua.Nyt sitten ei ole annettu korviketta yöllä eikä tänään ollenkaan ja masuvaivat on nyt loppu. Nyt tässä mietin,että kun imetän likkaa vielä yöllä,aamulla ja illalla,niin saako vauva riittävästi maitoa?Päivällä ei malta...
  2. V

Onko keneltäkään poistettu viisaudenhammasta?

Mulla on yks viisaudenhammas sairaan kipee ja huomenna hammaslääkäri.En tosin tiedä poistaako ne sen heti vai pitääkö leikata.Mä vielä pelkään hammaslääkäriä ihan kuollakseni. |O Onko kokemuksia?Sattuuko se ihankamalanjärkyttävä paljon? :o
  3. V

Elviiratar!

Sun yv kansio on täynnä! :wave: :attn:
  4. V

Mä oon ihan loppu.

Nyt seuraa vuodatusta,joten päänaukojat ja muut vittuilijat,olkaa hyvä ja jättäkää kommentoimatta. Eli tyttö on kohta 11kk ja on aina ollut aika vaativa tapaus.Pienä oli tissillä iiiihan koko ajan,nukkui vain ja ainoastaan tissillä jne.No imetys sujuu nykyään ihan kivasti ja sen kanssa on...
  5. V

Missä mun avainlukulista on?!

Kuka teistä on sen piilottanut? :kieh: |O
  6. V

Pidetään huolta kerhon salasana?

Oon hukannut salasan.Voisko joku lähettää yyveenä?Oon siis jo hyväksytty jäseneksi. :D
  7. V

G:Onko joulahjat ostettuna?

Meillä alkaa olla suurin osa kasassa.Tänään vielä kävin miehelle ostamassa pyjaman ja kerraston.Tilasin myös netistä pari cd:tä ja leffaa. Sitten vielä siskonlapsille lahjat!Kerrankin ajoissa! :)
  8. V

Peitteleekö teidän 6-7vuotiaat tytöt itseään?

Siis kun ovat alasti.Miehen tytöllä on nyt joku vaihe,että esim.suihkuun mennessä kietoutuu tiukasti pyyhkeeseen ja pukeutuu omassa huoneessa ovi kiinni. Mietin vaan,että onko tämä nyt joku väliaikainen vaihe vai alkaako se jo tossa iässä? :xmas: Niin ja minun pitää ehdottomasti hoitaa...
  9. V

Hyvä Pinki!

Tommoset lynkkausketjut vois poistaa samantien,mutta lukittaminenkin hyvä juttu! :flower:
  10. V

Tyttö suuttu mulle

Koska en suostunut antamaan hänelle taulua seinältä . :D Tyhmä äiti.Niin ja tytöllä ikää 10kk. :xmas:
  11. V

Mä murehdin vauvan jättämistä hoitoon..

Joulukuun alussa ajateltiin lähteä miehen kanssa lähikaupunkiin jouluostoksille ja tyttö 10kk jää ekaa kertaa kummitädin kanssa kotiin. :ashamed: Ei sillä etteikö ne pärjäis,mutta tyttö ei ole koskaan ollu vielä kenelläkään hoidossa varttia kauempaa. Pitäis varmaan harjotella pari kertaa...
  12. V

Olenko ainoa kenen mielestä Jone Nikula on kuuma?

Voi luoja,että se mies on on MIES.Aivan ihana. :p
  13. V

Mikä turvaistuin näistä?

Britax Multi-tech turvaistuin: http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1691 Maxi-Cosi Mobi: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1184 Britaxin Twoway Elite: http://www.pikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=60&iid=1347 Mä en osaa päättääää...
  14. V

Huomenna naamiaiset,tyttö 10kk vailla asua!

Tällä hetkellä suunnitelmissa,että tyttö olisi sammakko: Vihreät housut, vihreä pitähihainen body ja sen päälle t-paita jossa sammakon kuvia. Ajattelin kuitenkin täältä vielä kysyä jos tulisi lisää ehdotuksia? :wave: :D
  15. V

Ravistettavaaaaaaa!

Saitko tulostettua SEN ( B) ) ja tehtävän suoritettua? :D
  16. V

Rasittava naapuri!

Mä yritän parhaani mukaan kierrättää roskat. Pahvit niille kuuluvaan keräykseen,lasipurkit lasinkeräykseen jne... Naapurissa asuu "piilojuoppo" nainen joka vie tohon pihan roskikseen kaikki pullot ja tölkit.Ei kehtaa kauppaan viedä kun yrittää juoda salaa. :headwall: Samoin siellä on...
  17. V

Ravistettava!

Nakkasin yyveellä sua! :wave:
  18. V

Miehellä viikko isyyslomaa pitämättä,vieläkö voi pitää?

Mä olen jo kotihoidontuella,olisko tarttenut pitää viimenen viikko sillon kun minä olin vielä äitiyslomalla?
  19. V

Miehelle lahja,mihin tyttö 9kk voi myös osallistua?

Isänpäiväksi pitäis jotain kehitellä.Mistä saa semmosia juttuja mihin voi painaa vauvan jalan tai käden kuvan? Muita ideoita? :wave:
  20. V

Diamond Dust!!

Mä näin viime yönä unta,että olit oikeesti mun yks hyvä ystävä ja laitoit mulle unessa tekstarin,että palstailet täällä tolla nikillä ja seurustelet nykyään päättömän kanssa. :D :xmas:

Yhteistyössä