Hakutulokset

1. Y

Pitääkö lapsen leikkiä kaikkien kanssa vaikkei tahdo?!?

Meillä täällä taloyhtiössä TAAS tilanne, jossa erään perheen äiti kävi nalkuttamassa omalle lapselleni ja yhdelle toiselle, kun heidän murua ei oteta mukaan leikkiin. Taustaa sen verran, että ulkona nämä lapset leikkivät aina porukassa. Se ei ole niin "tiivistä" kuin sisällä leikkiminen vaan...
  2. Y

Mitä maksaa rakennekynnet? Suunnilleen? jos hankkis elämänsä ekat kynnet

ennen ku täytän 30v :laugh:
  3. Y

Mikä on paras runosivu, jossa käyt hakemassa runon, kun sitä tarvitset?

Kerätään pino tähän! Itse käyn http://www.positiivarit.fi
  4. Y

BB:sta! Miksi Niko inhoaa niin paljon Johania? Osaako joku vastata tähän?

Mä en itse keksi mitään muuta selitystä kuin sen että Johan joskus alkuaikoina sanoi, ettei tykkää homoista. Mut miten ihmeessä se Niko voi joka päivä ja monta kertaa saada Johanin käytöksestä kauheet kilarit?!? Eihän se Johan tee ja sano siel talossa oikein mitään! Se on niin...
  5. Y

Mitä kirjoittaisi kakkuun?!? Ideoita? Synttärikakkuun siis!

Tarttis väsätä kakku ja olen ihan kyllästynyt kukkiin yms. koristeisiin, tekis mieli kirjoittaa jotain mut mitä?!?
  6. Y

voiko fariinisokerin korvata siirapilla?

tekee mieli tehdä pikkuleipiä ja ohjeessa on fariinisokeria ja sitä ei löydy, siirappia olisi!
  7. Y

Onko muillekin tullut Ellokselta 20 euron alennuskuponki??

Sen takia et on synttärit, ei Elloksella vaan sulla - ja siis mulla :laugh: Täytyy kai sit jotai tilata... :D
  8. Y

Synttärikakku laukku/kenkäfriikille!

Löytyykö jostain kuvaa designlaukkukakusta tai muuten hyvää ideaa? Linkkejä tai kuvia kehiin!!
  9. Y

Miten voi olla näin pitkä aukioloaika?!? Huutonetistä minäkin...

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=85537284
  10. Y

Ei lasten kanssa voi jumpata - ne tappaa nauruun!

Eilen illalla päätin vähän venytellä ja hiukan jumpatakin videon tahdissa. Poika pyöri koko ajan jaloissa, tyttö oli omassa huoneessa piirtämässä. Hetken kuluttua tyttö liittyi mukaan ja kuunteli tarkkaan ohjeita, joita ohjaajat antoi. Just hurjan lanneliikkeen aikana tytär totesi: Voidaan...
  11. Y

Oltiin tänään eka kertaa perhekerhossa. Onko siellä aina yhtä tylsää?!?

Muuten oli ihan kivaa, lapset viihtyi jne. mutta itseä jäi kaivelemaan se ihmisten outo käytös. Ohjaaja kyseli asioita ja kaikki vaan nyökytteli et joo samaa mieltä, kukaan ei sanonut olevansa mistään eri mieltä. Sitten kun ohjaaja kautta rantain antoi ns. huonon esimerkin et tunnistaako...
  12. Y

S-etukortista!! sellaisen omistavat vastaamaan!!

Otin siis pitkän harkinnan jälkeen visa depit s-kortin ja nyt tuli mieleen sellainen asia, että voiko kyseisellä kortilla kerätä bonukset ja maksaa "tavallisella" eli osuuspankin kortilla eli käyttäisin tuota visa depitiä vaan etukorttina?? Ettei tarvitse sitten sillä maksaa??
  13. Y

Uskallan tätä ihan mustana kysyä: miksi kaikki on niin ymmärtäväisiä Savannaa kohtaan?

Tarkoitan siis hänen kirjoitustaan! Kukaan ei yleensä millään lailla kommentoi kirjoitusvirheitä ym. vaan vastataan asiallisesti. Sitten kun "tavallinen" palstalainen kirjoittaa yhdenkin kirjaimen väärin, siitä tulee piiiiitkä ketju pelkästä kieliopista, alkuperäisestä tekstistä ei kukaan ole...
  14. Y

Milloin esikoinen lopettaa mustasukkaisuuden kuopusta kohtaan?

Alkaa jo ottaa päähän, kun iso neiti 5v ei osallistu tähän perhe-elämään millään muotoa silloin, kun pikkuveli on hereillä/paikalla. Kotona hän puuhailee aina omiaan ja jos olemme ulkona, saa hirvittävät raivarit, kun toiset lapset ovat pikkuveljestä kiinnostuneita. Kyse ei voi olla siitä...
  15. Y

Mikä on ollut junttimaisinta HÄISSÄ, joissa olet ollut vieraana?

Itse olin taannoin häissä, joissa 1. kutsussa oli tilinumero ja maininta, ei lahjoja vaan rahaa 2. ruoassa ja juomassa oli pihistelty oikein olan takaa eli vain yksi lämminruoka, sitäkin liian vähän. Lapsilla oli kiljuva nälkä kun kotiin saavuttiin. 3. aina, kun jokin "osio"...
  16. Y

Nyt on tissit lehdes :)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806247848580_uu.shtml
  17. Y

Pitäiskö tolle poitsulle ostaa konttauskypärä?!? Päätti sitten ruveta seisomaan!

Ollaan tässä puoliksi huvittuineina ja puoliksi kauhusta kankeina seurattu 7kk pojan kehitystä. Ei koskaan oikein kunnolla ryöminyt vaan pyöri mahansa päällä paikasta toiseen kunnes oppi konttaamaan. Sitä se on nyt viikon päivät tehnyt ja nyt nousee joka hemmetin pintaa vasten seisomaan ja...
  18. Y

HyacinthBucket! Mikä toi laulu sun profiilissa on?

Oletko itse kirjoittanut vai kuka? Hieno!
  19. Y

Miten kauan nylpytyksen alkamisesta lapsi lähtee konttaamaan?

Meillä tuo lähes 7kk ikäinen on nyt kolme päivää noussut konttaus asentoon ja nylpyttänyt. Mietin vain että milloin loppuu tää mun rauha ja saa alkaa peräss juoksemisen.... :whistle:

Yhteistyössä