Hakutulokset

1. Y

Minkä saamanne opetuksen muistatte aina? Ehkä vähän huonosti muotoiltu,

mut koittakaa ymmärtää kysymys! Oma vastaukseni: Varastin parhaalta ystävältäni kiven! Hänen äitinsä kysyi, olenko ottanut ja keksin oikein megastoorin mistä sen olen saanut. Oli lopulta soittanut omalle äidilleni, hän löysi kiven. Sitten se repi mut käsivarresta rutistaen koko...
  2. Y

112:een soittamisesta!

Tuli vaan tuosta ketjusta, jossa puhuttiin oman lapsen hätätilanteesta mieleen, että oletteko joutuneet soittamaan paljon hätänumeroon? Miten hyvin apua tuli? Itse olen soittanut kaksi kertaa. Toisella kertaa olin sellaisessa rupuisessa pubissa, jonne tuli yli 10 henkinen jengi heilumaan...
  3. Y

Aina, kun jostain luopuu, saa jotain uutta tilalle - allekirjoitatko lauseen?

Mulla oli lukiossa psykan ope, joka laukaisi toin lauseen minulle erittäin huonoon aikaan; oli tullu bänät ensirakkauden kanssa ja muutenki asiat päin p:ttä. Olin pitkään aika vihainen tuolle opelle, mut nyt voisin mennä sanomaan, et siitä on jo 9 vuotta kun tuon sanoi ja aina, kun elämä on...
  4. Y

Onko jollain tietoa mitä marimekon t-paidat uutena maksaa??

Ostin kaverilta yhden (ensimmäiseni) vitosella, maksoinko liikaa? Oli paljon pidetty, mut silti ihan ok kuntoinen. Mitä te muut marimekoista tai ylipäätään käytetyistä t-paidoista maksatte?
  5. Y

Nyt tämäkin äiti aloittaa mustana tällä palstalla!

Et tervehdys vaan kaikille :wave:

Yhteistyössä