Toi väestörekisterikeskuksen suosituimpien etunimien lista ei ole kovin hyvä, koska siinä listassa on sekä ensimmäiset että toisetkin nimet. Mä olen jossain nähnyt listan suosituimmista ensimmäisistä etunimistä. Mahtaako joku muistaa mistä se löytyisi?
Mä en löytänyt sieltä mitään ostettavaa, mutta syödä ja juoda siellä kannattaa. Tosiaan Reval hotel latvijassa on se baari siellä ylhäällä, jossa katsii käydä. Sinne on näköalahissi, mutta sen baarin naistenvessan ikkunasta on kaikkein parhaimmat näköalat Riikaan.
Yhdellä mun työkaverilla oli pitkään kurkkukipuja. Hänellä todettiin vatsahappojen nousevan kurkkuun ja se happo ärsytti kurkkua niin, että oli kipeä. Kun hänen vatsa hoidettiin kuntoon, niin kurkkukin parani.
Muakin ärsyttää HV:t, mutta kuitenkin mietein, että jos itse laitan jotain sinne myyntiin niin taidan laittaa hintavarauksen. Syy miksi laittaisin HV:n on huuto.neti sivujen luotettavuus tai paremminkin epäluotettavuus. Mitä jos sivut on jumissa silloin, kun mun kohde on sulkeutumassa ja jääkin...
Kolikon hintaan vaikuttaa suuresti sen kuntoluokka eli vaikka löydätte sieltä holmastolta saman kolikon kun teillä on kotona, niin voi olla ettei teidän kolikko ole kuitenkaan saman arvoinen jos kuntoluokitus on eri.
Me tutkittiin asiaa mun miehen kanssa, että mikä olisi meille järkevin ratkaisu itkuhälyttimeksi. Päädyimme cobra 800 radiopuhelimeen. Löysimme halvimalla hong kong myymälästä. Radiopuhelimessa on se etu, että sille löytyy sitten muutakin käyttöä. Monissa radiopuhelimissa on mainittu, että...
Mulle tentiin alkukesästä juurihoito. Ei sattunut yhtään. Itse asiassa meinasin nukahtaa kesken hoidon. Ehkä juurihoidon kivuttomuudessa on tärkeä merkitys puudutuksen onnistumisella.
Ihan riittävä mukana olo on se, että on ekalla kerralla mukana neuvolassa, kun silloin kysellään kakenlaisia kysymyksiä mm. suvun sairauksista ym. Sitten tietenkin ultriin mukaan. Muut neuvola käynnit on edennyt aina saman kaavan mukaan eli katotaan pissa, paino ja verenpaine ja kuunnellaan...
Punktiossa se sukupuoli selviää ihan luotettavasti. Meillä XY kromosomit eli poika tulossa. Meille tehtiin myös se pikatesti, mutta se johtui siitä, että meillä oli jo niin paljon viikkoja. En siis tiedä miten teidän tapauksessa, että mikä on käytäntö. Muistelisin, että pikatesti testasi...