Hakutulokset

1. V

Paljonkohan maksais?

Lindexillä, HMllä tms. putiikissa kolme vuotiaalle toppahousut + toppatakki? Älysin just et lähetään ens viikolla ruotsissa käymään ja lapselle ei oo mitään "siistiä" päälle, toisin sanoen kaikki talvikamppeet on pihalla käytettyjä haalareita. En siis kaipaa mitään hienosteluvaatteita, vaan ois...
  2. V

Meiän likka taas keksi :)

Käytin tuossa likat kylvyssä, ja tultiin olkkariin kuivattelemaan. Rasvauksen ja pukemisen jälkeen painelin keittiöön laittamaan iltapalaa. Vanhempi jäi olkkariin kattomaan telkkaria ja kuuntelin et nuorempi (1v.) meni äänestä päätellen leikkimään omaan huoneeseen. Sitten kävelin olkkariin ja...
  3. V

G: Millainen sänky sinulla on?

Tällästä kyselyä illan vietoks. Sänky nyt vissiin löytyykin joka kodista niin luulis saavan paljon vastauksia. On tietty oma lehmä ojassa, meillä sängyn osto ajankohtainen, ja mietin et millaseen sitä rahansa lykkäis. Mulla selkävaiva, joten jämäkkä / kova pitäis olla ainakin.
  4. V

Missä olet kuvauttanut lapsesi? (PK-seutu)

Jos on kehua tai moittia jotain valokuvaamoa, niin antaa tulla. Tarvis varmaan vihdoin ja viimein saada kuvia noista meiän lapsista, siis ihan studiotason kuvia (oma räpsintä on mitä on :laugh: ), niin ois kiva viiä hyvään paikkaan.
  5. V

Mitäs noi hai-saappaat maksaakaan?

Nää syksyn kelit on kyllä sieltä ja syvältä. Tänään taas sukat märkänä sain töistä lampsia kotiin. Jotenka, hai-saappaat tarvis kaiketi ostaa. Mitähän ne mahtaa tänäpäivänä maksaa?
  6. V

Mahtava juttu tää ehkäisykapseli!

Ollut mulla noin vuoden verran, ja yksinkertaisempaa ehkäisymuotoa ei voi ollakaan. Paitsi täysi seksittömyys. Ja mitä mä saan? Menkat tulee kahen viikon jaksoissa, eli kaks viikkoa vuotaa ja kaks viikkoa taukoa. Plussana mainittakoon että menkat on niukat, pikkuhousun suojilla pärjää...
  7. V

Mä en tiiä uskallanko lähtee kauppaankaan

..kun pitää taas vahdata huutista. Parin tunnin päästä menee huuto umpeen yhdestä puvusta, mikä on P-A-K-K-O S-A-A-D-A !! En varmaan kerkee siinä ajassa takasin...grrr....hitto ku on pakko lähtee :kieh:
  8. V

Haalariasiaa TAAS

Oi te viisaat ja ylväät kaksplus-ihmiset, kertokaa minulle totuus. Oonko siis aivan väärässä, kun kuvittelen olevan olemassa sellaisen haalarin, joka on toppahaalari, mutta siinä ois irroitettava vuori jolloin siitä saisi välikausihaalarin, ja tämä haalari olisi vielä vedenpitävä...
  9. V

Mitä kaikkia 3-pyöräisiä rattaita on?

Niinkuin merkeiltään? Mä oon tuolla ulkoillessa nähny muutamat tosi kompaktit kolmipyöräset, vaan eipä oo tullu mieleen mennä pysäyttää ja kysyä et mitä ne mammat lykkii. Kertokaahan merkki / malli juttuja niin pistän kuukelin töihin :D
  10. V

Ei menny kauppareissu ihan putkeen

Tai ehkä se oli 50/50 hyvää ja pahaa. Alkoi hyvin, täpötäyden cittarin parkkiksella löytyi just tyhjä perhepaikka aivan ovien vierstä, Jes! Sit pakkasin pennut mukaan, ja mentiin automaatille. Ja mitäs mitäs, käyttötilin saldo 10?. Okei, luulin et on rahaa mut ei ollukaan. No sit aattelin et...
  11. V

Minkä ikäiselle karkkipäivä?

Minkäikäiselle olette alkaneet pitämään karkkipäivää? Tuo oma vajaa 3 vuotias saa silloin tällöin karkkia, ei kuitenkaan usein eikä paljoa. Ajattelin kun tässä ukon kanssa ollaan laihiksella, ja päätettiin pitää oma herkuttelupäivä lauantaisin, niin onkohan liian aikaista alkaa antamaan myös...
  12. V

Laihduttajan herkut?

Tässä nyt alkumetreillä on meikäläisen laihdutuskuuri, mutta ihan vaan pahan päivän varalle mietin että mitähän kaikkea terveellistä voi herkutella? Onkos banaanilastut ihan sallittuja? Aattelin et kerta viikkoon ois karkkipäivä, mutta muuten tiukka linja herkkujen suhteen. Joten kertokaahaan...
  13. V

Miks ei saa tykätä työstään rauhassa?

Tai mitenhän tuon ostikois oikein? Oon lähikaupassa töissä, ja oikeasti pidän työstäni. Palkka ei päätä huimaa mutta työkaverit on kivat ja työ muutenkin antoisaa. Teen juuri sitä mistä tykään, enkä muuta osaa kuvitellakaan. Nyt sit viime päivinä oon saanu :o ilmeitä, kun multa on kysytty...
  14. V

V***u mä luovutan

En sitten osaa millään tehdä täytekakkua. Kokeiltu on jo ihan tarpeeks monta kertaa. Tänään tein tuollasen harjotusversion, kun parin viikon päästä on nuorimmaisen synttärit. Että etukäteen reenausta. Niin ei onnistu ei, saapi olla juhlat tästä lähin ilman kakkua sitten vaikka. :headwall:
  15. V

Kotikokit, kakkuapua!

Jos teen kakkupohjan tavallisella uuninpellillä, niin onko paistoaika kuinka pitkä? Ja monessako asteessa ois paras?
  16. V

Huijasitte mua!!

Siis ootte kehannu täällä palstalla väittää, että Omar suklaa olis herkkuhyvää, vie kielen mennessään ja mitähän kaikkea. Eilen sitten kauppareissulla ostin yhden levyn omar suklaata, jumalaisen hyvän herkkuhetken toivossa. Niin kilin kellit se mitään hyvää ollu :x Jotta kiitos vaan...
  17. V

Te kellä ollut hiustenpidennys!

Niin kertokaahan. Millä menetelmällä laitettu, kuinka kauan kesti päässä ja onko vaikea hoitaa?
  18. V

Hmmm, maatuuko leivinpaperi?

Eli voiko sen heittää biojätteeseen..? Kyselen taas tyhmiä :whistle: ;)
  19. V

Pitäsköhän vaihtaa nikki?

Mun mielestä se oli niin upee mitä tossa yhessä toisessa ketjussa ehotettiin : Väinämöisen palttoonappi :D
  20. V

Jaahas, tarttis maton

Rupes taas tuossa imuroidessa veetuttamaan mein vanhat käytävämatot. Ois ollu jo pitkään aikaa sitten tarve hankkia siihen uus / uudet. Mittasin piruuttani et jos ostas vaan yhen maton niin kui pitkä tarvis olla...Et nyt ois sit hakusessa 600cm*80cm käytävämatto..En oo missää nähny noi pitkiä...

Yhteistyössä