Hakutulokset

1. V

Mies lähti työreissuun =D

Ja pakkas laukkuunsa kalsareita, sukkia ja käsiraudat. Tai no, otti se sentäs hammasharjan kun ovella tyrkytin sitä mukaan. Mutta mun mielestä oli hilppasen huvittavat matkatavarat :D
  2. V

Täältä saa usein apua biisien tunnistukseen, joten mulle kans!

Mä en varmaan ihan tarkalleen oikein muista niitä sanoja, mutta kolme tai neljä vuotta sitten kesällä soi Suomi Popilla usein kiva laulu: "Kun mä istun siinä saunan lauteilla ja tuijotan sitä samaa vanhaa lankkua enkä tiedä mitä sanoa mä osaan mitä en mut sen mä tiedän etten ole paha...
  3. V

Mitäs siinä leikissä nykyään sanotaan?

Kun siis ennen pelattiin "kuka pelkää mustaa miestä?", niin mitä siinä nykyään sanotaan? Eilen illalla töissä ollessani kattelin kun somalilapset leikkivät samaa leikkiä, mutta enhän mä kuullut mitä ne aina huus. Ja toisekseen ne tais huutaa somaliaks, että enhän mä ois ymmärtänytkään. Mutta...
  4. V

Turvaistuin keskustelusta tuli mieleen

Että minkäikäisen lapsen olette sitten laittaneet turvävyöistuimeen istumaan?
  5. V

Helppo omenapiirakka?

Nyt sitten reseptit kehiin, haluisin nuista omenoista tehä piirakan, vaan en jaksa kovin monimutkasta alkaa vääntämään. Kiitos :p
  6. V

Huh, kävin AV:lla :O

On se kyllä ihme paikka, enpä jaksanu pitkään olla. Alkuunsakin se on paljon epäselvempi kuin tää kaksplussan keskustelu, ja toisekseen siellä se meno on vielä kummempaa kuin täällä. Mitään muuta hyvää en löydä vauva-lehden sivuila kun niiden kirpparin. Se on tsiljoona kertaa parempi kuin...
  7. V

Mä väitän et aika moni on nähny BB-Minnan monta kertaa

Tai siis tuli sellanen turhuuskin taas mieleen, et joskus 90-luvulla (en oo varman onko enää 2000-luvula ollu) itäkeskuksessa esiintyi aina sirkuskoulu viikonloppuisin siinä "keskellä" itistä, carrolssin ja anttilan välissä. Niin tää Minna oli yks niistä pikkusista sirkuslaisista. Aivan...
  8. V

Missä vaiheessa uskaltaa alkaa soittelee päivähoitopaikkojen perään?

Mä siis jouduin viemään lyhyellä varoajalla hakemukset, kun tarjottiin parempaa työtä ja se alkais aika pian. Töihin siis meen ens maanantaina, mutta varmaankkin 2-4viikon sisällä tarvis sen hoitopaikan jotta vois alkaa uudet työt. Kun siis toissapäivänä vein hakemukset lapsista. Että onkohan...
  9. V

Jesh! Tänään keikalle!

Ihanaa päästä piiiiitkästä aikaa kuuntelemaan live-musiikkia. On the rocks kutsuu tänään :D :D :D :D Ja ajoissa kiltisti kotiin, onhan nyt arki :saint:
  10. V

Onko joku kokeillut pilatesta?

Oiskohan se tehokasta, jaksaiskohan sitä. Aattelin siis jos ostais sellasen dvd:n minkä opastamana vois sit kotona reenata. En kyllä sitä tv-shopin versioo, vaan jonkun muun. Mä kärsin hirmusesta motivaatiopulasta, laihduttaa pitäs mut mitään en saa aikaseks. Kestäsköhän tälläsen sohvaperunan...

Yhteistyössä