Hakutulokset

1. villiviina

Tuli tosta lama alotuksesta mieleen...

Onko sulla sellasia ystäviä joille tiedät/uskot et käypi huonosti jos lama tulee? Mulla on pari kaveria..tekisi niin mieli vähän varottaa ja ravistella hereillä mut jos oma pää ei leikkaa niin ei sitte.. Siis matkustellaan lainatulla rahalla, uudet autot velkarahalla, rakennettu talo ja...
  2. villiviina

TURRRRRRRRRRRRRRRRHA...Mut..

Vähänkö ois makee syöttötuoli http://shop.happymothers.com/shop/product.aspx?&sku=B701&ref=bizrate&utm_source=bizrate&utm_medium=shopeng&utm_term=Boon&utm_content=High%20Chairs&utm_campaign=B701&ci_src=10043468&ci_sku=B701#product-tabs
  3. villiviina

Ratas kaupoista..Mitä mä en nyt tajuu?

En ole ikinä törmänny ketään joka myis rattaita näin..Erikseen renkaat, runko ja kankaat..Mikähän tässä on idea? Haluisko joku selventää tyhmää.. :whistle: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=87581097
  4. villiviina

Nyt saatte arvostella *pärstäkuva*

Älä lainaa.. Onko mulla liian pliisu meikki silmissä? Juhlimaan lähdössä.. :whistle:
  5. villiviina

Kylläpä mua harmittaa kun..

Lapset lähti mummolaan ja illalla lähdetään sit pippaloimaan.. Hyvin ikävää :whistle: :D B)
  6. villiviina

Ihana lahjavinkki lapselle..

Poika sai synttärilahjaks tuon ristoRäppääjä cd:n missä on lauluja siit leffasta.. IHANA :heart:
  7. villiviina

Ilmotusluonteinen asia..

Viiviliinalla on vielä pyykit koneessa. Ne pittee käydä laittamassa ja sitte villasukat korkeemmalle pohkeisiin ja vällyjen väliin. Luultavasti yksin kun karvasempi puolisko taitaa jo nukkua sohvalla.. Että sellasta..Huomenna sitten juhlitaan 9v ja 7v synttäreitä.. Hyvää yötä-PUS-
  8. villiviina

Kattoko kukaan eilen subilta csi??

Löytykö sieltä seinän välistä joku ja oliko se nenänverenvuotoukko tappaja..?
  9. villiviina

Mä inhoon itteeni ku huomaan miten mun sydän väpättää..

Kun ajattelen raskautta, vauvoja jne.. Mä oon päätökseni tehny että 4 on hyvä lapsiluku..Mutta miks ihmeessä se kirvelee mun mieltä. Kuukausi sitten oisin nauranu paskasesti jos joku ois sanonu että mulle tulee vielä joskus vauvakuume. Nyt se piru nostaa päätään. Yli on päästävä.. :|...
  10. villiviina

APUA

Miks mun yv loota tossa ylä palkissa on punanen :o :o Ja kun menee siihen kirjekuoreen niin pukkaa jotain saarioisten mainosta :o OHO :/ MUOKS! Ei oo enää :whistle:
  11. villiviina

MargeSimpson

Sulla on loota täys :attn:
  12. villiviina

Osaisko joku auttaa.. (puutostila tmv)

Meidän 1.5v poitsulla on kolmen sormen kynsi ihan ihmeellinen. Ensiks luulin että niissä on jotain liimaa mutta ei, ei ole liimaa, ei irtoo raaputtamalla ym. Ne on sellaset ihan röpelöiset ja ne näyttää tosiaan ihan ku niihin ois erikeepperit kuivunu *vaikee selittää* Onkohan jonkun...
  13. villiviina

Nopeesti...Kuka tietää ikean leikkipaikasta..

Ja sen ikärajasta.. Pääseekö tuo 9v sinne vielä :attn:
  14. villiviina

Tuubi linkkiä...masuvauva puuhastelua.

http://www.youtube.com/watch?v=w0WWOpH0oPk&feature=related
  15. villiviina

Aika hienoo tää päänsärky..

Oukkis doukkis.. 2 päivää särkeny päätä, etonu, ällöttänyt ja vituttanu siis kaikki.. aikas outo tauti :( Joo, turhuus :headwall: <-jotta särkis hiukan lisää :whistle:
  16. villiviina

Joo vai ei

Siinä se..
  17. villiviina

Nukkuuko mein poika liikaa??

Onko tää hei ihan normaalia, meidän pojan (1v5kk) normi päivärytmi on seuraavanlainen (noin suunnilleen) klo8 herää aamulla... klo 9.30-11-30 päiksyt.. klo 14-16(-17) päiksyt klo 19-20 yöunille... Musta on alkanu tuntuu jo aika oudolta, pitää ottaa neukas puheeks :/ Keskimäärin...
  18. villiviina

Oispa makeet rattaat..

Vaan kun ei tarvi..hö.. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84969497
  19. villiviina

Voi tätä juhla määrää...

Meidän 7v neiti on saanu 2 viikon sisään 4 synttärikutsua, plus että, hänen omia kaverisynttäreitä juhlitaan perjantaina. 4v neiti on käyny 3 synttäreillä 3 viikon sisään. ja tolla tokaluokkalaisellakin on tulossa omat sekä kahden parhaan kaverin synttärit. Tiimari kiittää kun lahjoja...
  20. villiviina

Se on loppu nyt ..

On tästä mun hengenahdistuksesta jotain hyötyäkin. Ei tee yhtään mieli röökiä ja olenki päättänyt että se on nyt mun osalta loppu. Mä en tajuu et miks mä rääkkäisin enää yhtää mun keuhkoja..edes sillä pienellä määrällä mitä ole tuprutellu. SE ON Loppu nyt!

Yhteistyössä