Hakutulokset

1. villiviina

paska mikä paska olen!

Ensiksi räyhäsin lapsille kun vie "puhtaita" vaatteita koko ajan pyykkiin (siis farkut, takin ym systeemit yhden käytön jälkeen)meillä on myös naulakko, sitte räyhäsin kun huoneidensa lattialla on vaatteita pitkin ja poikin mitkä pitäisi viedä pyykkiin mutta lojuu lattialla. Sitten isä lähti 3...
  2. villiviina

Mulla on aika paskamainen tilanne nyt täällä!

Vein tänään neidon ratsastamaan ja en tod käyny tallissa ym vastaavassa ja eikö mua alkanu ahdistamaan. Vetäsin sit 40mg prednisolonia ja ataraxia ja ventolineä.. Niin ja ei meinaa helpottaa :o Edelleen ahdistaa. Ja hevoskontaktin otin klo 12. Ei jumaleisson. Ja sen kerran ku mies on...
  3. villiviina

Hammaslääkärissä käyty..

Ja juurihoito alotettu. Eikä sattunut laisinkaan..jesh jesh..
  4. villiviina

Mikä on retroa?

Mietin vaan kun aina noita retro rattaita ihastelen tuol huutiksessa ja tuntuu että n.10v vanhoja vaunujakin myydään retroina..?
  5. villiviina

Tää on vissii mun uus harrastus ettii huutis huijareita...

Mut nää ei kyl varmaan ole 60 luvulta.. :xmas: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84367152
  6. villiviina

Auttakaa te turvaistuin tietäjät..

Nyt pitäis hommata uus turvaistuin autoon tuolle 1v4kuiselle pojulle.. Mikäs olis se paras istuin ja kriteerit on seuraavanlaiset: mahdollisimman pienen tilan veisi myös lepoasennossa niin että kartturin ei tarviis istua nenä tuulilasissa ja polvet suussa. Ja kapeuskaasn ei haittais...
  7. villiviina

Mitä te sanoisitte tässä tilanteessa...?

Kun 8v kertoo 6v tytölle että , "helsingissä on sellanen mies joka houkuttelee lapsia karkilla ja kaappaa ja sitte ampuu" Likka ihan paniikissa kertoo että pelkää että se mies tulee meille :ashamed: . Tyttö on muutenki herkkä ja pelkää muutenki monia asiota, kuten lentämistä, koiria jne...
  8. villiviina

kaikki uskoo..=)

:laugh: Tsori :ashamed: :whistle: :D http://131.207.75.67/fi/showitem.php3?itemid=82179003
  9. villiviina

Mä oon teille kaikille NIIN vihainen!!!

Teidän syy että pyykit on narulla edelleen ja astianpesukone kutsuu yhä tyhjentäjää. Niin ja teidän syy et isukin piti lähtee hakee mäkkäriltä lapsille lounasta.. Ettäs kehtaatte :xmas: :kieh: :whistle:
  10. villiviina

Taisin hieman suutahtaa..

Hittolainen, otin sitte kunnon kilarit miehelle. Ihan sikana suututti ja vaikka mitä ja nyt en ees muista et mistä mä suutuin. Pitäiskö mun mennä kysymään suuttumukseni syy vai ihan pokkana jatkaa murjottamista?? :whistle:

Yhteistyössä