Hakutulokset

1. tiipii

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

mulla kans todella huonosti nukuttu yö takana kuten tuntuu olevan monella muullakin. yleensä oon nukkunu tosi hyvin, mitä nyt vessassa pitää välillä rampata. viimeyö taas meni ihan pilalle, hyörin ja pyörin (samoin teki vauvakin) ja vessassa juoksin ja säpsähtelin hereille :ashamed: vauva...
  2. tiipii

pitäisköhän munkin alkaa miettimään tuota itkuhälyyttimen hommaamista? asutaan kerrostalossa ja vauvaa on tarkotus nukuttaa tuossa lasitetulla parvekkeella, vois sitten itsekin ottaa pieniä tirsoja sohvalla rauhallisin mielin kun ei tarvis koko ajan rampata kurkkimassa et vieläkö vaavi nukkuu...
  3. tiipii

Mulla tänään taas ollut tosi väsynyt ja tympäsevä olo. Aamulla kyllä kävin uimassa kunnon lenkin, joten taitaa vaan olla ettei tuo palautuminen enää toimikkaan aiempaan tahtiin. Liitoskivut taas vaivana ja pinnistä pitäis maalata, ei yhtään innosta! Nyt tarvis kyllä saada ripaus sitä...
  4. tiipii

Keiju meillä on anopin kanssa ihan loistavat välit ja tuollainen härskillä huumorilla höystetty kommenttien heitto toisen ulkonäköön ym. kuuluu meillä asiaan. tosin täytyy myöntää et nyt raskausaikana ei aina ole kiva kun painosta kommentoidaan/kauhistellaan (vaikkakin puoliksi leikillään)...
  5. tiipii

YOdottaja kävin netissä kuuntelemassa sun radioesiintymisen, olit aivan loistava! Tosi hyvin ja reippaalla asenteella kerroit asiasta, ja varmasti moni henkilö jota asia ei millään tavalla kosketa, kuunteli haastattelun kiinnostuneena alusta loppuun! Toivottavasti tavoitatte tämän avulla lisää...
  6. tiipii

niin ja tuutilulla alkaa ilmeisesti nyt pitämään meitä jännityksessä, taas pitää tulla vähän väliä kurkkimaan et miten sielä voinnit etenee! tsemppiä! :D ihanaa kun saa jännätä toisten puolesta, itsellä kun tuntuu et vaavi on masussa vielä joulunakin :whistle:
  7. tiipii

Hei taas! viikonlopun mökkireissulta ollaan palattu ja oikeen mukavaa oli! Rontti ei mullakaan ole tullut maitoa tipan tippaa nyt raskausaikana. mun äiti sanoi et silläkin alko maitoa tulemaan vasta synnytysten (sektioiden) jälkeen, joten en ole tästä ollut huolissani. Topsya pitää vielä...
  8. tiipii

Hyvää perjantaita naiset! :D Lähdetään tästä kaveriporukan kanssa mökkiviikonlopun viettoon, eli palaan sitten sunnuntaina paremmalla ajalla. Eilen oli meillä eka perhevalmennus ja melkoinen pettymys oli meille. Mitään uutta tietoa ei mukaan saatu ja muutenkin oli jotenkin ihan...
  9. tiipii

Gallup!!

itse olen aikoinaan saanut roskishaamun mikä oli sitten nega. testinä oli apteekin oma ja aluksi tulos oli ihan tyylipuhdas negatiivinen. katsoin testiä uudestaan ehkä puolentunnin-tunnin kuluttua ja siihen olikin ilmestynyt hentoinen viiva ihan värin kanssa. en kuitenkaan ollut tuolloin...
  10. tiipii

susa juu pitääpä sitten ottaa kuva pinniksestä kun saadaan se valmiiks, meillä välillä vähän hidasta tämä toiminta :headwall: toivottavasti se maalaus nyt onnistuis! Kiisumirri juu se voi olla että synnytyksen alkaessa sitä on ihan vapaaehtosesti lähössä sinne laitokselle, olipa se sitten...
  11. tiipii

Keiju meillä on 50-luvun pinnasänky, mutta maalaaminen vielä vaiheessa. Maalataan se kahella eri värillä (tietenkin samasta värikartasta) ja uskon et siitä tulee aika hieno =) oon kans miettiny sitä et helpompaa varmasti olis jos pohjaa sais säädettyä, mut kaippa minä jaksan sen verran...
  12. tiipii

niin ja vielä se Lansinoh-voide että pakkauksessa ainakin sanotaan että ei tarvitse poistaa ennen imetystä. aika hintavaahan tuo on kun mun ostama tuubi on 10g ja hinta 8.16e, mutta ajattelin et käytän sitä ihan imetyksen alkumetreillä ja sitten kun (ja jos) homma alkaa sujua niin otan...
  13. tiipii

mammoliino ostin liivit sieltä Stockmannin yläkerrasta Jasminista (sielä on musta aina mukava käydä. ). Mulla normaalioloissakin F-kuppi joten joudun aina ostamaan rintsikat ihan erikoisliikkeistä että ovat varmasti tukevat ja kestävät. Nyt piti ottaa jo H-kuppi ja hintaa oli 51.30e. Itse pidän...
  14. tiipii

hitto, äsken kirjotin ja nyt sitä ei näy enää missääääääään.......... :headwall: elikkäs: diipeli mistä ostit sen pinniksen patjan ja minkä kokonen on? meillä vielä hankkimatta mutta joku päivä tässä pitäs ottaa tehtäväks. mulla on tänään vihlonu kohdunnipukasta(?) tai niin ainakin...
  15. tiipii

susalle iso kiitos päivän piristyksestä!!! :flower: haaahahahhahhhahhhhaaaaa... :laugh:
  16. tiipii

henkka81 kyllähän se harmittais jos tämän takia joutuis sektioon, mutta oikeassa olet, että pääasia on että vauvan saa turvallisesti ulos! Neuvolassa viikko sitten terkka totesi että onhan pienellä vielä muutama viikko aikaa kääntyä oikeaan asentoon, mutta ite en välttämättä usko että niin käy...
  17. tiipii

aloin muuten miettimään sellasta kun täällä moni on joutunut välillä soitella tai vierailla äitiyspolilla, niin mihin numeroon (OYS) pitää soittaa jos tulee esim.supistuksia tai epäilys lapsiveden menosta ym... pitäis varmaan laittaa johonkin varmaan paikkaan puh.numero talteen jos vaikka...
  18. tiipii

Elzalle mahtavat onnittelut pienen prinssin johdosta! aivan uskomatonta että me ollaan jo tässä vaiheessa odotusta että alkaa porukka pääsemään tositoimiin!!! :flower:
  19. tiipii

täällähän eletään jänniä aikoja! :D meillä miehen kanssa mukava viikonloppu takana. ekaa hääpäivää juhlittu (tänään virallinen päivä), eilen oltiin uimassa ja illalla saunottiin kotona ja syötiin herkkuja. tänää aamu kans herkuteltu, loikoiltu sängyssä ja katottiin sitten tuo...
  20. tiipii

ja [/b]henkalle[b] iiiiiso KIITOS uudesta pinosta! :flower:

Yhteistyössä