minäkin kirjotin jo tsempit yksäitille tuohon vanhaan pinoon, mutta kovasti vielä onnea matkaan! :heart:
mullakin meni ihan pasmat sekasin tästä ekasta mahdollisesta synnytyksestä, piti heti alkaa kestovaippojen pesuun ja huomenna siirryn sitten jo varmaan noihin pikkusen vaatteisiin :D...
susa79 musta tuntuu että minä olen se "viimenen pulla uunista ulos".
mulla ei ole ollut edes harjotussuppareita varmaan 4-5 viikkoon!
norsun odotus kestää monta vuotta.... :whistle:
(vaikka ei mulla kyllä vielä mitään hinkua ole sinne synnyttämään, mutta vaikka ens kuun alussa heti ois...
yksäiti84 sullahan taitaa olla jo tosi kyseessä, onnea matkaan ja ilmottele kuulumisia heti kun pääset suraavan kerran koneelle! :heart:
iiiik, tuntuu tosi jännittävältä kun meidänkin "porukka" alkaa jo synnyttämään! :D
meillä molempien vanhemmat on aivan innoissaan tulevasta vauvasta sillä on ensimmäinen lapsenlapsi molempien puolelle. ja meillähän tätä pikkusta yritettiin saada pitkään alulle ja tämä asia oli myös läheisten tiedossa, joten kaikki osaavat sitten sen mukaan iloita asiasta.
n.viikko sitten...
tuutilulla eiköhän tuo tahti tule meilläkin roimasti laskemaan kun vauva saapuu taloon. ei varmasti huvita illalla muu kun nukkuminen kun on ollu koko päivän lapsissa ja imurinvarressa kiinni... toivottavasti se lapsi väsyttää myös ton isukin jotta oltais sitten molemmat ihan lopussa...on se...
ja vielä sairaalamatkasta meillä ei ole kuin 5min ajomatka sairaalaan, joten sen puoleen ei ole mitään huolta. tosin täälä asustaa tuo koirakin, joten jos synnytys oikeen venyy niin miehen pitää jossain välissä käydä päästään sitä vähän pihalle. no onneks tuohon matkaan ei sillä menis paljoa...
isyyslomista ja kodinhoidosta meillä mies pitää vauvan synnyttyä 2vk isyyslomaa ja säästää sitten viimesen viikon joululoman alkuun. hän itse haluaa alottaa ton loman heti synnytyksestä jotta voi sitten olla mahdollisimman paljon laitoksella meidän kanssa (paljonko sielä on isän...
Kiitos Topsy taas neuvoista! :flower:
niinukka onpas sulosta ja söpöjä vaatteita! :heart:
minä lähden tästä tyttöjenillan viettoon. nähdään tuolla kaupalla ja ostetaan porukalla vähän herkkuja iltaa varten. sitten kokoonnutaan yhen kaverin luo ihan vaan syöpöttelemään, kattelemaan...
Topsy olisin vielä kysellyt tosta mikrofleecen pesusta. eli mulla on kangaskaupasta sitä ostettuna, mutta vielä en ole siitä mitään leikellyt. mun ilmeisesti kannattaa pestä se nyt kokonaisena ennen kun saksin siitä niitä liinoja (kutistuu varmaan vähän?)? olen ostanu pesuaineeks daily...
Keiju minä pissaan neuvolassa purkkiin aina ihan vaan vähäsen ja sitten loput pönttöön. neuvolantätikin sano ettei sitä pissaa tartte olla kun vaan vähän koska ne testit mitä ne käyttää on liuskatestejä, joten nehän saa kastettua ihan pieneenkin määrään vaikka kuppia vähän kallistaen. kerrankin...