Hakutulokset

1. H

Onko kenenkään lapsella ollut

tulirokkoa. Pojalla todettiin tulirokko tänään...kuumeilua ja oksentelua oli alkuviikosta to-pe poju ihan ok, mutta eilen yöllä taas alkoi kuumeilu ja naama pientä näppylää täynnä, penisiliinikuuri päällä. kun aloin asiaa tarkemmin miettimään tajusin etten tunne (tai ainakaan tiedä )...
  2. H

Neiti Nasu

yytä :wave:
  3. H

Mikähän tauti tämä on

Poika oli 2 päivää kuumeessa, maha sekaisin ja yskitti. To ilta ja eilinen oli ihan ok mutta yöllä alkoi kitinä, kuume oli taas noussut ja sällin naama täynnä punaista pilkkua (mahassa ja käsissä myös jonkinverran) Lääkäriin ollaan pian menossa, nyt kai tautia liikkeellä jossa kuume voi nousta...
  4. H

Saikku pinotus...

:wave: Pikku-sälli, yöllä nousi kuume, nuha valtaisa ja ripuli vielä päälle...nooo pitkään meillä on terveinä oltukin.
  5. H

Mä löysin

lihaksia joiden olemassa oloa en muistanut :D Eilen ekaa kertaa 10vuoteen ratsastamassa ja laiska heponen alla joten hieman tuli käytettyä jalkoja että sai hevosen liikkumaan..ja tänään olen ollut suhteellisen jumitilassa :whistle: Mutta niin upeaa oli, että ratsastusharrastus alkoi...
  6. H

Nyt tsempatkaa mua :D

Neiti 8v ratsastaa alkeiskurssia ja minä tietysti vanhana hevoshulluna ihan innoissani tallilla mukana.. Nyt sitten menin ja ilmoitin itseni neitiä ennen olevalle tunnille ja jännitys on hirveä :D siis hyvässä mielessä, mutta kun en ole n. 10vuoteen ollut hevosen selässä voitte uskoa mikä...
  7. H

Pakko kertoa tästä biisistä kun sen taas muistin:

:D http://youtube.com/watch?v=I4QvW8-LawU Soittelin joulun aikaan tätä biisiä pariin kertaan, ja joulun jälkeen "jamitettiin" lasten kanssa ja pistin tämän biisin soimaan..neiti 8v kävi jääkaapilla ja haki kinkun jämät ja tanssi olkkarissa kinkku-lautanen sylissä :D Lapset on ihania...
  8. H

Ja jumpalle

kahvit kitusissa ja lapset odottelee tossa telkun vieressä että menen heidän kanssaan jumppaan (telkusta tulee pilatesta jota koitetaan opetella... ) :wave:
  9. H

NeitiNasu

:hug: Mihin sä olet kadonnut?? Ei ole aikoihin samaan aikaan oltu mesessä =)
  10. H

Mistä voi ostaa

lapikkaat?? onko kukaan tehnyt havaintoja?? Saako niitä mustana?? Voi kekkula, joskus ihmettelen mistä näitä vaatteisiin ja kenkiin liittyviä mielihaluja pulpahtelee mun päähäni ja yleensä ne on sellaisia mitä pitää metsästää... lapikkaat on nyt sitten seuraava juttu- aivan ihanat olis...

Yhteistyössä