Hakutulokset

1. H

Kuka muistaa

sellaiset kotisivut jossa oli aivan mielettömiä kakku/ruoka/leivonta reseptejä ja kuvia...Joskus kyseiset sivut oli tänne linkitetty =)
  2. H

Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

B) Jaahas, jaahas...marraskuulle on aikaa, joten en ole ehtinyt päivystämään tätä ketjua, mutta jos isosta porukasta stressiä niin mä voin jäädä suosiolla pois kun alunperin en ollut tulossakaan...mitä vain voi tapahtua ennen marraskuuta, joten ei tule sitten viime hetken peruutusta jos...
  3. H

Mielikuvitusta kehiin ja apuja tänne ;)

Jeeeeee, se löytyi...laajensin hakua ja aloin siirteleen lastenhuoneiden huonekaluja ja neitosen huoneen kirjahyllyn takana oli puhelin B) Kuka sen sinne oli tunkenut, se jää ikuisesti arvoituksesksi... ;) :D Kiitos etsintä-avusta :wave:
  4. H

Hei ihania vinkkejä- kiitos...mä jatkan etsimistä noista kys. paikoista :D
  5. H

Täytyypä tarkistaa :D
  6. H

Eli, pakkailtiin neidin koululaukkua huomiseksi ja puhelinta ei löytynyt mistään- tietysti akkukin oli loppunut joten ei siihen saatu yhteyttä... Viimeinen havainto puhelimesta on keittiön pöydällä perjantaina ja todennäköisesti syyllinen puhelimen katoamiseen on meidän pieni riiviö joka ei...
  7. H

Missäs se mökki olikaan :D Mä olen ilmottautunut mukaan ja ei hajuakaan minne pitää tulla...mut juu,kunhan vaan tietää osoitteen niin eiköhän sinne löydä :whistle: Tarmoerkaleesta en vielä osaa sanoa mitään, mut marraskuulle on aikaa..Nasukin olis kiva saada mukaan ja jos nasu tulee pääsen...
  8. H

Mitä tekisit

No varmasti katsoisin toisenkin kerran että näinkö varmasti oikein, mutta tuskin tekisin sen ihmeempää :D
  9. H

Kiitos S =) Mä alustavasti ilmottaudun mukaan, näyttää niin mukavasti sakkia ympäri muailmaa olevan lähdössä (en siis jää yöksi ja ruokaakaan en pakosti tarvi ;) ) koitan saada ton tarmoerkaleenkin matkaani.. :whistle:
  10. H

Mua kiinnostaisi edelleen koska viim. ilmottauduttava tapaamiselle?? (juu, kyselin jo aikaisemmin mutta vastaustulva oli niin valtaisia etten saanut selvyyttä ;) ) Lähinnä tota rahapolitiikka ajattelin, vai jaetaanko summa vasta mökillä niiden kesken jotka osallistuu?? Monesti vaan tuntunut...
  11. H

Ohho, tällainen ketju löytyi... B) Olisi tosi kiva tulla, kun tapaaminen tässä lähistöllä, ainoa vaan että musta on tullut "vanha ja väsynyt" ja olen tosi huono nykyään irtautumaan iltaisin kotoa ... mutta pistän harkintaan ja ilm. myöhemmin lähdenkö ainakin käväisemään :D Koska...
  12. H

ärsyttää jo ainainen paha olo ja huimauksen tunne

Mua huimasi, oli heikko- jopa paha olo, pyörytti välillä tosi paljon ja päässä "suhisi" ja pää oli kipeä..syy oli niskoissa, eli niska/hartiaseutu ihan jumissa. Sain lääkkeet, jumppaohjeet ja oireet katosi, hierojalle pitäisi vielä mennä =) Mutta nuo samaiset oireet voi johtua hyvin monesta...
  13. H

Hidasteleeko muillakin, vai onko mun kone lahoamassa??

Hidastelee ja välillä "heittää" mut valkoiselle sivulle kun yritän avata jonkun aloituksen :o
  14. H

haluatteko nähdä pintelin kuvan?

Sitäkö se olikin :D mä olen kuvitellut että mun muisti aina veitsen terävä, mutta olen ilm. elänyt harhakuvitelmissa ;) :D
  15. H

haluatteko nähdä pintelin kuvan?

Siis mitä, mä olen nähnyt Pintelin joskus vuonna yks ja kaks Tampereen tapaamisella ja selkeä muistikuva on että hän oli blondi... :whistle:
  16. H

Valitin täällä

Just...jotenkin aina sen mieltää lastentaudiksi..ei muuta kuin päivystykseen huomenna jos kipu ei hellitä :whistle:
  17. H

Valitin täällä

yhtenä päivänä kamalasta kesäflunssasta joka iski päälle, ihan järkkyä oloa ollut viimeiset päivät ja nyt; Korva kipeä :o Oikeesti, en ole elämässäni korvatulehdusta kipuillut mutta kai se voi tulla vielä näin 3-kympin kunnioitettavassa iässäkin?? :whistle: :D
  18. H

Ei kiasus mitä näin tänään...

Laitoin sulle yytä, utelias kun olen ;) :D
  19. H

Ei kiasus mitä näin tänään...

Siis mitä, täällä enemmänkin Vammalalaisia :whistle: En ole enää vuosikausiin( öö oliskohan 13 vuoteen) siellä asunut, mutta kyllähän joka kylällä omat "julkkiksensa" on jotka tuttuja katukuvasta ja jäänyt mieleen...ennen puhuttiin ns. "kylähulluista". Kyllä maailmaan mahtuu ja saa...
  20. H

Millanen ilma tampereella on?

Mä en ole niin urhea ;) :D No juu, ilta menee töissä ja flunssaa parannellessa loppu-ilta sohvalla :| Pitäkääpä kivaa :wave: :wave:

Yhteistyössä