Hakutulokset

1. H

minäpä vaihdoin nikkiäni, mutta ettepä arvaakaan kuka olen...

:D !!! tätä täytyy vielä hieman muokkailla illalla, mutta tästä tää idea lähtee.
  2. H

meillä menee lapset nyt pihalle uimaan isoon vesialtaaseemme ja tää mamma pulahtaa mukaan suihkun jälkeen:)

pidätte hulluna tai ei, mutta siinä meille yhteistä hauskaa puhaa... :saint:
  3. H

kuka muu taistelee uhmiksen kanssa nukkumaan menosta???

mä olen taas kantanut tota 2vuotista varmaan jo 50 kertaa sänkyyn... jätkäl silmät ristissä, mutta silti täytyy taas raastaa äitiä!!! |O |O |O
  4. H

onko jollekin tehty yli 3 sektiota???

:attn: kuinka monta yhteensä jos enempi kuin 3??
  5. H

kuka haluu mut perskärpäsekseen???

mulla on niin suuri veetutus päällä ,että elämä. nyt voisin ruveta vaikka jonkun peräpääksi. :kieh:
  6. H

jesh jesh jesh!!!! mahtavaa harldi haaris!!!:)

mulla on vyötärö kaventunut toukokuusta 92cm 86 senttiin!!!! =) =) =) =) =) =) tää lasku jatkuu sillä paino pudonnut tällä viikolla 2kg!!!!! =)
  7. H

katsellaanko teitä pitkään jos lapsenne esim. saavat kohtauksen kaupassa??

joka ikinen kerta, kun meidän uhmikset saavat kohtauksen ,niin ihmiset kääntyvät katsomaan vihaisesti ja supisevat... minusta se on niin ärsyttävää.
  8. H

sanonpahan vaan ,että nuo saamarin mukulat!!!!

mä en jaksaaaaaaa!!!!!
  9. H

voi luoja mikä vauvakuume mulla jyllää!!!!

miten tän saa loppumaan??? |O |O
  10. H

voi jumankauta, nyt mulla palaa jo pinna!!!!

uudet juoppunaapurit riehuvat joka ikinen päivä, ryyppäävät ja uhkailevat tapolla naapureita, sammuvat alasti lasten leikkipihalle ym. nyt sitten niiden lapsenlapset juoksevat jatkuvasti oven takana, ottavat tavaroita etupihalta ja vievät pyöriä. en saa kuin huudettua ikkunasta, mutta ei ne...
  11. H

nyt on pakko lähteä!!!

mies tuolla jo vaatimalla vaatii minua kaikkuun. =) öitä. :wave:
  12. H

meille tulee ehkä syksyllä pieni sphynx-kisuli!!!

olen aivan onneni kukkuloilla, sillä tästä rodusta olen haaveillut ikuisuuden. :heart:
  13. H

dodih *tuulettaa* poika nukahti suoraan sänkyyn tulematta kertaakaan pois

vähän on ihanaa, sillä stressasin koko päivän tulevaa iltarumbaa portaissa. :D
  14. H

minä haluan ruveta rakentamaan taloa jo!!!

onko täällä muita, joilla rakennusurakka käynnissä, mutta toinen osapuoli opiskelee vielä?? mies tienaa todella hyvin ,mutta minä opiskelen, eli olis varaa lainaan, mutta kannattaisko ensin maksaa tontti pois ja sitten vasta ruveta rakentamaan?? :attn: mites teillä muilla on ollut??
  15. H

mä en enää jaksa...

siis mä olen jo 1,5h taistellu ton 2v kanssa sängyssäpysymisestä!!!! |O |O |O eli noin 50 kertaa jo juossu ylös!!! mä en jaksa enää.
  16. H

miten saan ton meidän 2v pysymään sängyssään???

oppi kiipeemään pinnarista ja nyt harjoitellaan tavallisessa sängyssä, mutta poju tulee varmaan 100 kertaa pois sieltä ennen kuin nukahtaa... nytkin aivan loppu ,mutta viimisin voimin pitää vaan raahautua pois sängystä. |O
  17. H

eih ja voih, tuo just 2v täyttävä poika oppi miten kiivetään pinnarista!!!

nytkö se sit taas alkaa jälleen, siis se tappeleminen ja treenaaminen tavallisen sängyn kanssa!!! |O |O
  18. H

potkikaa persiilleen!!!

potkikaa mua nyt persiilleen... pitää vielä saada 5kg pois , mutta nyt on taas laihdutus lopahtanut tyystin. =) 3 hyvää syytä miksi treenata. =)
  19. H

torey hayden:paras romaani!!!

haluaisin tietää mikä on kyseisen kirjailijan paras teos ja mistä se kertoo!! :attn:

Yhteistyössä