Hakutulokset

1. P

"sikarokote"

Siis annetaan ilmeisesti etunenässä raskaanaoleville. Otatko? Minä 95% ehkä jätän väliin. Pelottaa mitä se sisältää ja mahdollisesti aiheuttaa. Taitaapi siis minua pelottaa enempi rokote kun sikaflunssa...
  2. P

raskaana olevat!

Pelkäätkö "sika"influenssaa? Minua pelottaa hieman. Mietin mahdollista omakohtaista tartuntaa ja mahdollisia sikiövaurioita. Jos "sika"influenssa on pahempi kuin A-viirus ja jo A-viisuksestakin voi tulla tosi pahoja sikiövaurioita, niin ... kyllä pistää vähän pelottamaan. Tietysti...
  3. P

yhdistelmärokotteesta?

Onko täällä ketään kenen lapsi olisi saanut yhdistelmärokotteesta atooppista ihottumaa? Meidän lapselle tuli nokkosrokko ja atooppinen ihottuma-alue pakaraan 3kk rokotteesta. Siirsin seuraavan rokotteen ajankohtaa ja se annettiin hiljattain 12kk ikäisenä. Nokkosrokkoa ei tullut, mutta atooppinen...
  4. P

9kk ja VOIH!

Jakakaas kanssani kokemuksia, jos vähän lohtua sais. Meidän vauveli oppi jouluna kävelemään 8kk ikäisenä. Joo ihanaa, mutta nyt hän herää yöllä tissille 3h välein. Aikaisemmin heräsi kerran4.30-5.00. Nukkuu n. 20-07.30. Itselläni on vaavelin myötä tullut nukahtamisongelmia, joten nyt yöt...
  5. P

Onko kokemuksia?

Onko täällä palstailemassa ketään ketä olisi myynyt Kärkölässä Järvelässä Työttömät RY:n kirpputorilla mitään ? Jos olet niin meneekö siellä kaupaksi vauvanvaatteet? Vai mitkä tuotteet? Jos täällä palstalla on joku ketä kiinnostaa siistit vauvanvaatteet, niin laita yv:tä voidaan jatkaa...

Yhteistyössä