Hakutulokset

1. Ä

minkäikäisenä lapsenne ovat aloittaneet matkustelun?

vähän alle puoli v Suomi-Ruotsi auto/laivaloma eli siis autoilua myös Ruotsin puolelle, yöpymiset sukulaisissa ja hotelleissa ja laivalla. 1-2 v kaikki lentäen Suomessa ja Ruotsissa 2.5 v reilun viikon autolomailua ja erilaisia majoituksia Tanskassa. vähän vajaa 2 v lentäen KeskiEurooppaan ja...
  2. Ä

kun tuossa otin juustoraastetta pakasteesta spagttia varten, tuli mieleen

Eli kysymys siitä mitä tuollaisia ruuanlaittoa helpottavia juttuja käytät (itse koen että juustoraaste säästää aikaa ja sitä ei mene hukkaan niin kuin menisi jos itse raastaisi) meille juustoraasteen lisäksi, viipaloidut ja suikaloidut perunat perunalaatikkoon ja kiusauksiin, kermavaahto...
  3. Ä

entäs viina ja tupakka

kun nyt tälläkin palstalla vouhkataan että uskaltaako enää jugurttia syödä, niin mitäs te varsinaisten myrkkyjen käyttäjät? mites on alkoholi ja varsinkin tupakka? tupakkahan on tiedetty jo kauan monta myrkkyä sisältäväksi ja silti vaan tupakkaa vedetään ja siitä vielä sivullisetkin kärsii kun...
  4. Ä

voiko sika huonommin sikalassa kuin eksoottinen lemmikki lemmikkinä

Tuli vaan tuollanen kysymys mieleen, kun joku jotakin sikatiloista kommentoi. Eli jos otetaan lemmikiksi sellanen eläin joka ei lemmikiksi "kuulu". Eläin joka ei oikeasti ihmisen seurasta mitään saa.
  5. Ä

mepä ei mennäkään sukulaisille tms jouluna

Eikä ole menty vuosikausiin. ihan kiva viettää ihan vaan oman perheen kesken, vanhin lapsukainen tulee poikaystävänsä kanssa joulupäivänä syömään ja siinä se taitaakin olla. Mummolle matkaa sen verran että olen sen verran itsekäs että en lähde autoon istumaan ja puolta jouluvapaista niin...
  6. Ä

mukavaa pukinodotusaikaa ja joulurauhaa

toivottelen kaikille, varsinkin heille kenen kanssa olen joskus enemmänkin jostakin jutustellut
  7. Ä

omatoimimakailleet Malesiassa tai muutenkin?

kukaan ollut Malesiassa niin että lentänyt sinne (siis minne, Thaikkuihin Bangkokiinko?) ja varannut itse majoituksen ja matkannut junalla tai bussilla? Malesiassa olen n 25 v sitten ollut omatoimimatkalla ja vähän muissakin maissa, silloin lensin Singaporeen koska se oli yksi matkakohteeni ja...
  8. Ä

onko kukaan seurannut Tyttökauppiaat-sarjaa

aika järkkyä tarinaa
  9. Ä

montakohan tenavaa meillä tänä iltana

Tuossa molemmat lähti harrasteensa pariin. Saas nähdä soittaako jompikumpi kohta ja kysyy pääseekö se ja se meille yöksi tai sitten itse jonnekin

Yhteistyössä