Hakutulokset

1. Ä

miten paljon aikaisemmin varaatte matkat ja miksi?

tuli vaan mieleen kun yksi työkaveri jo talvella varasi ensi talven matkaa. Itsellä ei harmainta aavistusta minne matkata ensi talvena, mutta kai me jonnekin mennään eikä koskaan ole jäänyt minnekään lähtemättä vaikka aikaisintaan 2 kk ennen on alettu matkoja ja lentoja varailemaaan. se ehkä...
  2. Ä

tammisaari ja hanko

mitä näkemistä ja tekemistä kouluikäisten lasten kanssa? Entäs majoitusta? Mm historia kiinnostaa ja luonnonnähtävyydet
  3. Ä

se ruotsalainen ilmastonmuutosohjelma telkkarissa

Oletteko katsoneet?
  4. Ä

minne keskustelemaan

kopsaan tänne mitä kirjotin jo tunne mitäs nyt -palsalle: Missä voisi jutella aikuisten ihmisten kesken asiallisesti, sopivan leikillisesti, mutta ilman että toiset pilkkaa ja syntyy tappelua? Ilman että pitää lokeroitua mihinkään ryhmään tai aiheeseen sisään? Voisi puhua niitä näitä ja...
  5. Ä

minne keskustelemaan

Missä voisi jutella aikuisten ihmisten kesken asiallisesti, sopivan leikillisesti, mutta ilman että toiset pilkkaa ja syntyy tappelua? Ilman että pitää lokeroitua mihinkään ryhmään tai aiheeseen sisään? Voisi puhua niitä näitä ja keskustelu saisi rönsytäkin aiheesta toiseen. Vai onko se vain...
  6. Ä

pitkästä aikaa

Huomasin tuossa että joskus toukokuun alkupuolella oli viimeksi tänne kurkistanut. Niin se aika menee ja kesällä varsinkin. Lomareissu takana ja tenavien pesisharrastus vie minunkin aikaa varsinkin kun olen lupautunut miesten peleihinkin lipunmyyntiin yms. Tulee pakollista ulkoilua ja näkee...
  7. Ä

kun te luottokorteista ja veloista niin katsokaas seuraava linkki vaikka

http://www.luottokorttivertailu.net/luottokortti-vertailu.php?key=maksuaikakortit&epi=52746&gclid=CJGQ89HGmpoCFUQI3wode2YK9A ja tutustukaa aiheeseen maksuaikakortti, se että maksat luottokortilla tässä kuussa ja maksat ensi kuussa pois etkä maksa ekstraa siitä vaan pelkän vuosimaksun.
  8. Ä

lyhyen talven lapsi, surullinen kirja, mutta jotenkin valoisa, ei raskaanaoleville eikä liian herkille

Luin tuossa juuri tippa linssissä viimeiset sivut kirjaa "Lyhyen talven lapsi". Pienestä ville pojasta ja hänen lyhyestä elämästään, siitä miten se elämä kuitenkin niin tärkeä heille läheisille oli. onko joku muu lukenut?
  9. Ä

facebookista kysymys eli onko se yksipuolista vai kaksisuuntaista?

ihan vaan kuvien vuoksi olen laittanut facebookin ja siinä sitten luen kavereiden sivuja ja välillä kommentoin kun kommentoitavaa on tai muuten sellaista asiaa, joka voi tuota kautta kertoa. Mutta sitä ihmettelen, että miten ihmiset suhtautuu facebookiin. Jotkut kertoo kertoo pienin lausein...
  10. Ä

polttareista tyhmä kysymys

kun tuolla oli kysymystä kutsutaanko samat häihin kuin polttareihin, niin minulle tuli kysymys mieleen, että morsioko se itse ne polttarinsa ja ohjelmansa nykyään järkkää? aikanaan (en tosin ole osallistunut eikä minulle pidetty) kyllä luulin niin pidetyn että jotkut ystävät alkaa puuhata niitä...
  11. Ä

kun eilen kyselin kirjeenvaihdosta, niin jatkokysymys nyt, kirjoitteletteko minkäverran ulkomaille

ja miten kauan olette kirjoitelleet? onko miten vanhoja tuttavuuksia? Oletteko tavanneet kirjeystäviänne koskaan ja miten suhtautuisitte jos joku kertoisi tulevansa suomeen lomalla, kutsuisitteko kylään ja tarjoaisitte yösijan entä te itse ulkomailla itse olen aika monta tavannut.. ja nyt olen...
  12. Ä

kokemuksia automatkailusta Islannissa?

kesälomaa mietitään ja kokemuksia ja ajatuksia otetaan vastaan.
  13. Ä

onko oikea kirjeenvaihto (etanaposti tai sähköposti)häviämässä

Tuossa äsken kun naputtelin pari meiliä maailmalle, sellaisia jutustelumeilejä joissa kommentoin saamaani meiliä, heitin kysymystä jostakin asiasta ja kertoilin omia ajtuksiani, niin mietin onko tuollainen kahdenkeskinen syvällisempi ajatustenvaihto häviämässä. se että kirjoiteltaisiin pitkästi...
  14. Ä

kukaan lukenut Pahan akselilta

kirjoittanut Caroline Salzinger. ihan mielenkiintoista luettavaa ja olen ahminut ainakin 50 sivun päivätahtia . Ihan vaan siksi nostin tämän esille koska tämä kirja on nyt luettavana minulla
  15. Ä

miten selitätte sen että itsellä on se oma jumala ja toisella joku muu

Ja sitä itse uskoo siihen omaansa ainoana oikeana ja toinen taas uskoo omaansa. Onko jumalia olemassa kullekin uskolle omansa? Ja jos ei niin mistä sen tietää että toinen on oikea ja toinen taas ei jos kumpikin omaansa uskoo?
  16. Ä

taidanpa vaihtaa palstan syteen tai saveen

Eli tässäpä näköjään riitti taas pari sivua keskusteluja ja samoja vanhoja aiheita ja vakavillakin aiheilla pilailua. en siis kuulu palstalle tai pari kertaa kuussa riittää vallan hyvin jotta vähän tietää mikä on in... mutta ihan oikeasti nyt siirryn katsomaan muutaman jakson verran Syteen tai...
  17. Ä

pakkoruotsia, pakkoluistelua/hiihtoa jne paljonko siirrät asenteitaisi lapsiin

Kun valitetaan että on pakko lukea ruotsia vaikkei hyötyä (muka) ole, pakko luistella tai hiihtää koulussa, niin ajatteletko koskaan että siirrätkö tietoisesti tai tahtomatta nämä asenteet lapsillesi ja haluatko siirtää. Ajattelin tuohon listaan lisätä ensin että pakko lähteä töihin taas...
  18. Ä

auttaako oikea asenne elämässä eteenpäin

Minun mielestäni kun positiivisella elämänasenteella pärjää paremmin kuin näkemällä kaiken negatiivisena.
  19. Ä

kun kirkosta puhutaan niin kysytääs muistakin hartaudenharjoituspaikoista ja säännöistä niissä

kuulut mihin uskontoon vai tai et usko niin käytkö uskontojenharjoittamispaikoissa kirkoissa ja temppeleissä ihan muuten vaan uteliaana katsomassa arkkitehtuuria, maalauksia yms? Miten suhtaudut siihen että jonnekin pitää pää peittää ja jossakin kengät riisua?
  20. Ä

lopetetaan joulujuhlat kokonaan

Lopetetaan joulujuhlat, kevätjuhlat ja kaikki erilainen ja kiva kouluista. Leirikoulut ja muut hömpät ja ihan pelkkää koulunkäyntiä vaan ne 190 päivää vuoteen ja todistukset tuikataan kouraan vaikka sitten matikantunnin lopuksi. Loppuisi sitten valitukset ja marinat noista juhlista ja niiden...

Yhteistyössä