Hakutulokset

1. K

Mitenköhän käy...

Mitäs luulette, kaatuuko palsta kun ihmiset pääsee piakkoin töistä ja kohu-uutisen johdattelemana rynnivät tänne? Nyt jo meinaa tökkiä...
  2. K

Punkeista

Missä punkki elää eli mistä sen voi saada? Miten punkilta voi suojautua? Mulle on iskemässä kauhea punkkikammo, kun noista pienistä pedoista varoitetaan joka paikassa. Nyt Suomesta on löytynyt siperialainen punkkilaji ja se on vaarallisempi kuin maamme omat punkit. Mitä muuta on hyvä tietää...
  3. K

Huomenta!

Kuinkas on aamu lähteny käyntiin? Täällä Oulussa paistaa aurinko ja taidetaan pojan kanssa hippasta alemyynteihin heti kun liikkeet aukenevat. Jos löytyis vihdoinkin ne kauan etsimämme housut tuolle lapselle. Niiden tulee täyttää sekä äidin että lapsen kriteerit, jolloin tilanne ei ole mitenkään...
  4. K

Huomenta!

Kuinkas aamu on alkanut? Täällä aurinko ilmoitti olemassa olostaan, toivottavasti tulee kaunis päivä. Lapset katsovat ohjelmiaan ja itse juon aamukahveja =)
  5. K

Endometrioosia sairastavat

Onko teille kenellekään asennettu sitä kapselia ihon alle, mikä pysäyttää kehon oman hormonituotannon ja aiheuttaa vaihdevuodet? Lääkäri tuumas mulle eilen näin: "Sinun ikäsi ja tämä tilanne on täysi katastrofi ja tämä hoito on enää ainoa vaihtoehto saada tilannetta edes hiukan rauhoittumaan."...
  6. K

Saipahan taas ihmiset päiviteltävää

Jees, eli meillä on kiitettävä uhma päällä :kieh: Noh, olimme kaupungilla kaupassa ja poika pyysi, että ostaisin hänelle yhden korun. Lupasin ostaa, ehtona että käyttäytyy sievästi. Kassajonoon asti homma menikin hyvin, kunnes lapsi sitten alkoi uhmaamaan. Kerran sanoin, että jos ei osaa pitää...
  7. K

Oululaiset!

Missä edullisimmat passikuvat?
  8. K

Visa Electronista kysymys

Eli nyt kun siihen on voinut liittää sen ominaisuuden minkä avulla pystyy ostamaan kortilla netistä tuotteita niin pystyykö sillä maksamaan myös esim. hotellin varauksen silloin, kun vaaditaan luottokorttia?
  9. K

Kumpi parempi hotelli?

Eli kaksi Tampereen hotellia vertailussa: Scandic Rosendahl ja Sokos Hotel Villa. Plussia ja miinuksia haluaisin kuulla noista =)
  10. K

Huomenta!

Mitäs tänään suunnitelmissa? Me taidetaan tänään viettää askartelupäivä. On aika harmaa ja sateinen ilma niin tuskinpa kovin helposti saisin lasta tuonne ulos...
  11. K

Mikä paita kyseessä?

Eli miksi kutsutaan lasten paitaa, joka on pitkähihainen peruspaita, joka ei kuitenkaan ole sellainen päällypaita minkä alle laitettaisiin t-paita, mutta ei ole alupaitakaan? Sitä käytetään yksistään. Yritän laatia kirppariosioon ilmotusta myynnissä olevista pojan vaatteista, mutta en tiedä...
  12. K

Huomenta!

Jokos on porukka alkanu heräilemään? Meillä päästiin nukkumaan vasta puolen yön aikaan, joten lapsi nukkua tuhisee vielä vaikka mie jo kovasti haluaisin tuonne ulos =) Mutta ehkä saan hillittyä itseni, etten nosta lasta nukkuvana rattaisiin ja lähde juosta kolkuttelemaan :D
  13. K

Mitä on nolo?

Juups, eli poika 4v. tahtois tietää, mitä tarkottaa nolo. Yritin selittää, että silloin hävettää vaan ei tuo tienny mitä se häpeäminen etes on :snotty: Nyt mammat apua kehiin, miten selitän tuon ikäselle, että mitä on nolo?
  14. K

S-pankki + kolikot

Voiko S-pankkiin viedä kolikoita samalla tavalla kuin mihin tahansa muihinkin pankkeihin?
  15. K

Jopas on kokoa...!

Tuli catalogin paketti ja tilailin sieltä S-koon tuotteita. Vetäsin sitten pökät jalkaan, eikä voi ainakaan väittää, että kiristäis mistään kohin. Pituutta 10cm yli kantapään ja leveyttä saman verran liikaa per reisi... Onks teillä muilla heittäny koot näin hurjasti? Kutistuiskohan jos koneeseen...
  16. K

Kellään kokemusta näistä mökeistä?

http://www.fontana.fi/tmp_fontana_site_0.asp?lang=1&s=31&sua=2 Ovatko millaisessa kunnossa? Minkälainen on ympäristö? Mitä hyvää ja/tai huonoa sanottavaa sinulla on? Millaiset kulkuyhteydet esim. paikallislilikenne tuolta menee Särkänniemeen?
  17. K

Oppilas opettaa opettajaansa...

Poika: Äiti, onks nyt lelupäivä? Mie: Ei ole. Poika: Onks nyt sit vilmipäivä? Mie: Ei ole. Poika: Onks nyt sit karkkipäivä? Mie: Ei ole. Poika: Mikä päivä nyt sit on? Mie: Tavallinen vapaapäivä. Tähän väliin vartin protestoiminen tylsää vapaapäivää kohtaan. Poika: Kyllä nyt on joku...
  18. K

Rahastosijoitus

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Kertokaa kaikki mitä tiedätte siitä, varatkaa 100km:n edestä ratakiskoa viereen, sillä mulle tod.näk. joutuu vääntämään siitä ihan pienimmätkin asiat. Mulla ei ole siis mitään muuta tietoa tuosta kuin tuo nimi ja että sillä saa rahaa jostain, joskus ja jollakin...
  19. K

Huomenta!

Mitäs tänään suunnitelmissa? Me lähetään tuhlaamaan mun saamani lahjakortti =)
  20. K

Turkulaiset huomio!

Onko Omena-hotellista pitkä matka muumimaailmaan? Mitä muita paikkoja siellä on, missä voisi käydä juuri neljä vuotta täyttävän pojan kanssa? Mitä mun olisi hyvä tietää ja ottaa huomioon, jos päädymme lähtemään lomalle sinne?

Yhteistyössä