Hakutulokset

1. P

Vakuutusapua!

Tähän suohon uppoo ja syvälle. Nyt vinkit kehiin mikä hyvä hoitokuluvakuutus itelle ja lapselle ja miksi? Mikä huono ja miksi? Mitä kannattaa tarkastaa?
  2. P

Lattialaatan valinnasta

Laattaa laitelaan eteis ja kodinhoitohuoneeseen. Katselin melko karkeaa, jotta ei olisi liukas, mutta miten siivous puoli hoituu tuollaisessa karheassa? Muita hyviä ja huonoja puolia?
  3. P

Kodinhoitohuone?

Laajennusta mietitty. Kodinhoitotilat tulisi. Mikä on teistä ollut hyvä ja tärkeä,mikä huono omassanne sekä mitä olisitte kaivannut? Sais viel viimetipan vinkkejä.
  4. P

SATUJUMPPA OHJEITA?

Oisko kellään tietoa mistä saisi hyviä satujumppaohjeita tai dvdn. Olisi kiva lisä ja piristys tuon lapsen jumppaamiseen.
  5. P

Vakuutusten kilpailutus

Eli onko porukkat kilpailuttaneet vakuutusyhtiöitä. Millaisilla vakuutuksilla ja millaisin tuloksin? Onko joku asia mihin olette ollut pettynyt mahd. vaihdon jälkeen. Kehukaas ja haukkukaas vakutusyhtiöt oikeen kunnolla. Kuulisin mielellään kommentteja täs tarjouksia odotellessa
  6. P

pneumakokkirokotuksesta

Olisin tiedustellut olisiko tietoa tuosta rokotuksesta? On kai erilaisia, mitä eroa? Pitääkö ottaa monta, lapsi nyt 10kk? Onko jotain oireita/haittaa rokotteesta tiedossa? Entä kuume, nuha tms. onko rajoite ottamiselle? Millaisia kokemuksia on ko. rokoituksesta?
  7. P

mikä vastuu sälytetty 16-v

Mietin vain hetken, vaikken tekoa ymmärrä.Mikä vastuu on lapselle(16-v) annettu kun HIV- on todettu. Varmaan tukijoukkoja olisi kaivattu lisää. Siis - niinhän se pitää olla : nyt 24-v tauti todettu 1999.
  8. P

Miten voi tehdä nimettömän ilmiannon Kelalle?

Onko maailman oikeustaju jo näin vääristynyt. Eivätkö he enää ymmärrä kuka on väärin tekijä?? Vaikka itse en mielellään kyllä ilmoittaisi, on se varmasti oikein! Mikäli ihmisten mielipiteet asioiden oikeutuksesta on kääntyneet näin - on kai minunkin aikani kääntää kelkka ja- ilmoittaa...
  9. P

Laittakaas ehdotuksia

Karjalanpiirakat, mustikka tai joku kalakukko, leipäjuusto, peruna-silli-tikut, kotikalja, silakkarullat, kaalikääryleet....
  10. P

Prinssi vai prinsessa?

Mää olin 71% -mies ja 29% nainen. -Tietääkseni synnyttänyt äiti-
  11. P

EI TOSIKOILLE

Ihana et olet vielä olemassa! Kysyisinkin nyt tuon 2-v äitinä. Kun sanotaan et kyllä maailmaan ääntä mahtuu...., niin kuinka paljon sitä voi vielä mahtua, vai kärsinkö vain hetkellisestä tinnituksesta? Toinen kysymys koskee sitä kun perheen nuorin meistä kolmestä sanoo: "Ei äiti sano, ei isi...
  12. P

Hyvä ihminen testi

57%- täydellisesti, ja olen mielestäni tosi hyvä ihminen. B) Prosentteja katsellessani hiipii mieleeni kysymys, tiedättekö, mitä rehellisyys tarkoittaa? :whistle:
  13. P

Televisio-ohjelmia 3-vuotiaalle?

Katottu aina telkkaria. Ja päivittäin kaipaa tutti-ritaria, VAAN EI TUU!!!! Ihan on tykännyt myös Manu Mainiosta, Tomi Traktorista, Posti patesta. Himpulat ja sinisen talon nalle kiinnosti kovin. Ja onhan niitä muitakin, mut ei muista.
  14. P

Ihanan rentoa olla kotiäitinä verrattuna työelämään!

Kaipa tuo ihmisestä kiinni. Itse tykkäsin alussa, mutta loppuajan koin jo aika raskaaksi, vaikka lapsia ei ole kuin yksi. Tosin tuo yksikin osaa välillä olla pahempi kuin 10,( itsestä ainakin tuntuu niin). Asiaan varmaan vaikuttaa myös oman luonteen lisäksi se miten raskaasti koko koti ja lapset...
  15. P

HYVÄ AUTO!!!

Joo sellasta kaipaa. Tilavan perusauton. Tavaratilaan vaunut jne. Kympin max vois laittaa ja hyvä perus vehe pitäis saada. Ei vaan tiedä enää niistä mitään nykyään. Vinkkejä.
  16. P

Joustamaton vuokranantaja

Kyllä muut maksaa ja taas onnenlantti tipahtaa,- jos ei ennemmin ni myöhemmin. Pitäähän niiden ajatella miten paha mun on olla. Siis kiteytettynä aika usean nyky ihmisen ajatusmaailma, jotka eivät itse kykene olemaan vastuussa omasta elämästään, eivätkä ymmärtämään asioiden tärkeyttä...
  17. P

Uhma

Meillä toukokuinen-05 ja komentaa meitä huimana, miten emme tottele. Kaupassa yleensä pärjätään, vaikka päättääkin joskus kesken kauppareissun lähtee vaihtaa kärry autoo tai toisinpäin. Kotona kaikki on tehtävä itse ja omalla tyylillä. On päiviä ku menee pelkäksi huudoksi ja nurkas oloks...
  18. P

yökyöpeleitä?

Siis ei ku; Danemark- Tanska, Finlande- suomi, Italie- italia ja Roua...- Englanti
  19. P

HIIRIÄ

Meillä nuo hyökkää mettähiiret syksyllä ja yks yö on hirvee ropina ku ne seiniä ja kattoo pitkin ravaa. Seuraavana niil on bileet vintil ja sit niit ei pal näy. Siis meil käytös toi hiiribaari. =)
  20. P

Väärensittekö koskaan vanhempien nimmarin kokeeseen?

Kokeisiin mikäli olin taas unohtanut. Jälkkärilappuun muusta syystä.

Yhteistyössä