Hakutulokset

1. P

Ideoita kaverin lapsen ristiäislahjaksi

Itse saatuna pidin,- unipupusta, kylpykirjasta. Itse ostanut esim. mobilen, lautasen, kengät mihin laitta kikkurat. Mikäli sopii aiemmin vanhempien kanssa voi ostaa vaikka kasteliinan tai tyynyn. Vauvakirja myös kiva jos tietää et toista ei tuu. Ihana mitä oon kuullu ol paita made in finland.
  2. P

SUOMI VOITTI TANSSI-VIISUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joko ne kisat oli????? Tosi hieno oli kyllä suomen esitys, joten en ihmettele. Oli oikeesti suomen näkönen ja tyylikäs. Apocalyptican sellot kävi hyvin. Tuon suomen karsinnan katoin. Sehän tais olla vast viime viikonloppuna???
  3. P

G:Lopetitko polttamisen raskauden ajaksi?

Hirveää nahinaa taasen. Tietäähän tuon ja silti avasin.... Itse poltin ja reilusti jopa n. askin/päivä ja loppuraskaudesta n. 8/päivä. Kaiken yrittämisen jälkeen en parempaan pystynyt, tosin ei neuvolassakaan lopettamaan suositeltu. Olinhan polttanut jo 20-v ja jopa kolme askia päivässä...
  4. P

G: kuinka moni on edes joskus miettinyt itsemurhaa?

Eiköhän suurin osa ole ainakin miettinyt,- miten tosissaan on eri asia. Toiset yrittäneetkin, osa miettimättä ja toiset pitkän harkinnan jälkeen. Itsellä oli aikoinaan pitkään harkinnassa vaihtoehdot; murha vai itsemurha. Onneksi jaksoin välttää molemmat. Monta vuotta ja paljon tuskaa tuo...
  5. P

Pyykinpesukoneen pesu

Ite oon käyttänyt ko ainetta ehkä reilu pari vuotta. Edelleen kertyy likaa koneen tiiviste poimuihin vaikka huomattavasti vähemmän ku ennen. Yleensä putsaan koneen välillä vaan 90 asteen pesulla ja etikalla. Mielestäni allegro on pesutulokseltaan hyvä ja olen itse ollut tyytyväinen muutenkin...
  6. P

Nauttiiko joku käsin tiskaamisesta,oikeesti?

Vaatisi jonkin verran uusia järjestelyjä et meitin keittiöön kone järkevästi saatais, eikä tuota rahaa liiemmälti muutenkaan ole, emmekä kolmen hengen tiskeihin konetta tarvitse. Itse kyllä olen aina nauttinut tiskaamista mikäli sen saa rauhassa suorittaa, taasen tiskikoneen tyhjentämisen olen...
  7. P

onko 2-kymppisen elämä oikeesti erilaista kuin 3-kymppisen?

Tiedä tuosta ulkonäöstä, mut itse ainakin olen hyväksynyt itseni ja omat pikku vikani nyt paremmin enkä niillä enää itseäni stressaa. Hyväksyn myös monet eri asiat paremmin enkä ole niin jyrkkä mielipiteissäni. Tosin ne harvat joita en ymmärrä, olen jopa jäätävän tiukka jne. Liekö sit tää mutos...
  8. P

minkä ikäiseksi tunnet itsesi ?

Itseni ikäiseksi tunnen itseni, vaikka muut saattaa olla eri mieltä. Ja nyt en peiliin kurkistele. -ikä 37-v
  9. P

Maalla/syrjässä asumisesta

Vaikka itse valitsen ennemmin sen maaseudun on kaupungissakin puolensa. Yksi on tietysti tuo lapset ja niiden harrastukset ja kuljetukset. Jokapaikkaan joutuu lähtemään viemään autolla. Tosin mikäli kunnassa paljon harrastus mahdollisuuksia ja asuu suht keskellä kuntaa on mielestäni paras...
  10. P

80-luvun hittejä!?!

voi en osaa linkittää. Ehdottomasti Kitaro ja caravan. Tosin mikä tahansa kitaro ja aina oon myyty. Niin kaunista, että itkettää.... :'(

Yhteistyössä