kuulostaa ihan normaalille, voi olla hormoneiden takia vähän migreenimäistä oireilua kanssa mukana. ota tarvittaessa panadolia, yritä syödä mahd. tasaisesti ja lepäile. toiset saa avun myös syömällä makeaa. raudan maku suuhun voi tulla myös siitä että ikenet tihkuttavat verta (myös normaali...
eli siinähän tuo kysymys jo tuli...väsyttää tunnin yöunien jälkeen mutta toisaalta taas tässä max tunti aikaa nukkuakaan ja ajanhan voisi tietysti käyttää hyödyllisestikin vaikkakin pää on niin tukossa ettei äly juokse:) sekava sepustus...
jokapaikassa ei saa pitää kännykkää auki eli tärkeät puhelinnrot voisi ottaa ihan paperille ylös.
mutta omassa kassissa shampoo, hoitoaine, kasvojenpuhd.aineet, kosteusvoide, dödö, harja ja renksuja, kynsileikkurit, pumpulipuikkoja, bepanthenia (luotan enemmän siihen kuin lansinohiin)...
huolellinen puhdistus ainakin välillä (jos kerta märkii) ihan septidinillä tms. (suihkutettava on tosi kätevä) ja bepanthen-voidetta joka imetyskerran jälkeen. kokeile tarvittaessa rintakumia, voi auttaa paranemiseen jos ohjaa paineen siitä puremakohdasta muualle. jos tuntuu ettei oireet helpotu...
meille opetettiin kengän koon mittaaminen näin:
mittaa mittanauhalla jalkaterä kantapäästä varpaisiin sukat jalassa, ja vertaa kyseinen mitta kengän sisäpohjasta lisättynä siihen kesä/välikausikenkiin sentti ja talvikenkiin 1,5 cm vara.
monimutkaisesti selitetty mutta toivottavasti...
elikkäs meillä pestiin tänään ikkunoita ja urakka jatkuu huomenna...MUTTA millä te pesette ikkunanne???
itse luotan astianpesuaineeseen. mies pesi viereisen ikkunan ikkunanpesuainesuihkeella mutta kun ikkunoita vertailtiin niin astianpesuaine (daily) päihitti kyseisen aineen mennen tullen:)...
en tuollaisissa asioissa, tuohan menee jo kiusauksen puolelle:(
mutta välillä kyllä jos esim. tilanne että naapuriston isot 5-6-7-vuotiaat paijaavat, haluavat kannella ym. taaperoamme, tai tunkevat meidän pienelle pihallemme aikaa viettämään ilman lupaa...silloin olen sanonut törkeästi suoraan...
pesin tänään ikkunoita, urakka jatkuu huomenna mutta galluppia: millä pesette ikkunat???
minä luotan itse astianpesuaineeseen, mies pesi vierekkäisen ikkunan ikkunanpesuainesuihkeella mutta kun vierekkäin ikkunoita vertaili niin astianpesuaine (daily) päihitti kyseisen aineen mennen tullen.
minä olen tykännyt ariel sensitivestä ja erisanista, kaikki muut on lähteneet ihan puhtaaksi paitsi valkoisista paidoista pinttyneet porkkana- ja mangotahrat, ja nekin lähtevät auringossa kuivattamalla tai tahranpoistoaineella:)
nopan heitosta voi siirtyä tasapistein suoria linjoja pitkin niihin reikiin eli toisia nappuloita ei voi ylittää eikä syödä. jokainen yrittää saada reikiin mahd. monta omaa myyrää. kun reiät täynnä, peli jatkuu seuraavalla laudalla. sitten kun alemmissa laudoissa on isompia ympyröitä, ne ovat...
meidän 1-vuotiaalla on sisävaatteet, fleecepuku ja välikausipuku, fleecehattu ja sormikkaat. eli ihan kunnolla päällä! ja sormikkaiden kanssa ei ole mitään ongelmia kun niiden kanssa voi touhuta:)
minä haluaisin insinööri ukkoseni rupeavan vaikka putkimieheksi...tai jotain missä olisi työaika 8-16.
ei olisi ikuisia työreissuja, töitä 24 h tunnissa jos ei muuta niin työpuheluita ja sähköposteja oltiin perheen kanssa missä tahansa (juhlissa, lomamatkalla, nukkumassa), ei sairaslomalla...
säästäisin nuorimmaisen lastenvaatteet johonkin lähelle, josta ne voi napata sitten kätevästi taas esille, sama muille vauva-tavaroille. yrittäisin nukkua niin paljon kuin se taas ennen uutta tulokasta on mahdollista. miettisin että hohhoijaa, taas se alkaa ennenkuin on loppunutkaan:)
liikaa kaikenmaailman tositv-ohjelmia, jotta niissä olisi katsottavaa on ryypättävä, sekoiltava ym. hohhoijaa. olen liian vanhanaikainen, kai, käytän vapaa-aikani mieluummin toisin ja katson jos pystyn telkkarista mieluummin housen ja innon tms.
miesten elämä on minusta kaiken kaikkiaan helpompaa..?
lisään tuohon listaan että jos yöllä lapset sairaana-äiti valvoo...ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa...
minua ärsyttää eniten se että kun oon raskaana ja saan ravata yön vielä vessassa/ nousta heiluttelemaan käsiä kun ne puutuvat niin...