kun tilasin tuolta sin citystä.Laitoin ma-iltana tilauksen ja keskiviikkona oli jo postilaatikossa.
Nopea toimitus ja tilauskin oli tosi helppoa.
ja eipä muuta sitte tällä erää :D paitsi et minkälaisia kokemuksia muilla on,mistä verkkokaupoista saa ns.hyvää palvelua?..ois kiva kun vois...
Ukon veli laitto mesessä semmosen vaippapalstan linkin ja mietittiin sit et pitääpä käydä kattoon et onko siellä joku vertailu vai mitä se sen laitto..No linkin takaa paljastuki hieman erilaisia vaippailijoita-->siis jotain fetissivaippailijoita! :D
Ihmetyttää vaan että mistäköhän ukon veli...
pitääpä oikein purkautua että mitä hel....iä pennut jotka just saanu ajokortin rupee leuhottaan kun ei taitoja kumminkaan oo!!käytettiin kissa eläinlääkärissä ja poika oli mukana(3kk).No ihan suoralla tiellä ajettiin ja edessä olevat alko jarruttaan kun punaset palo edessä olevassa risteyksessä...
kiitoksia kovasti kannustavista sanoista,ja oli ihan positiivista kuulla ettei muillakaan aina niin hyvin välttis mene mut asiat voi saada sujumaan!nyt on muutaman pvän ajan menny hyvin,mut eihän se vielä mitään tarkota..kovasti koitetaan asoita fiksata,ja ehkäpä vielä onnistutaanki! =)
-esmi
Jaksamista kaikille odottajille ja jo "poksahtaneille"!!! :wave:
Täyty vaihtaa nikkiä ku en millään päässy sisään,jostain syystä.Aiempi nimim oli epsi.
Minulla synty 18.7 terve ihana pikkupoika.Luulin jo aiemmin kirjottaneeni tänne meidän kuulumisia mut en kyl tuolta löytäny,liekkö pää...
tänään tuli taas riita,iso tällä kertaa..mies sitten lopultakin yhty mun mielipiteeseen et perheneuvolaan tms. ois ehkä syytä varata aikaa..jospa se tästä lähtis suttantuun,katotaan..
no harjottele..eikä sitä muuten oo mikään pakko kurkkuun saakka tunkee,muutenkin pelkkä imeminen on varmaan aika puuduttavaa :whistle: mielikuvitusta peliin...
meillä monta kertaa viikossa,mut silti se on molempien mielestä liian vähän.Jospa sitä sit myöhemmin taas enemmän-ei nimittäin tommonen 2kk ikänen koliikkihuutelija ainakaan auta asiaa :laugh:
ja ihan tosissaan luulet et se johtuu melan pituudesta?äly hoi!ei se silti syvemmälle mene kun ei se naisenkaan vehe mikään loputon kuilu ole!ehkä te ette vaan yksinkertasesti osaa peseytyä...
mulla kyllä tuntu!Tuntu et kohta tulee pissat housuun ja repee äässi ja halkee kahtia ja mitä vielä...karmeeta se oli,mut onneks meni ees nopeeta ku piti ilman puudutuksia kestää :kieh: no ei vaan,kyllähän sen jotenki vaan kestää ja hengissä selviää niinku monet monet naiset ennenki!
mullekki mese ja s-postikameleita! :) Oon 2kk vanhan pojan äispä ja kotonahan tota tulee aina möllötettyä siispä juttuseura on tervetullutta!
esmi_s@hotmail.com
petetylle jaksamisia!Tympeetä tommonen...
Meillä enemmänki niin päin et mies tahtos kokoajan,ja ei siinä tahtosin kyllä itekki mut en kait ehi aatellakkaa moista ku poika(2kk) jo rääkäsee :laugh: mutta vakavasti puhuen,kaikki te joilla tää onkelma on niin voishan sitä koittaa selittää et...