Tuli heti mieleen joidenkin palstalaisten mielipiteet tukien saajista :D
KELA TIEDOTTAA! Uudet ohjeet:
Asumistuki:
Ei makseta mitään. Mitäs menit sellaiseen kämppään, ettei ole varaa vuokraa maksaa. Mitä tästä tulee, jos ruvetaan jokaisen asumisia makselemaan. Muutat heti, saatana...
Onkohan se niin että kun alkaa huutoaika olla loppumaan päin, niin huutoja alkaa tulla? Tänään tullu kaks huutoa vaikka yks huuto ollu jo kauan aikaa...ja lauantaina päättyy. Mut ei siinä, kiva että kiinnostusta on, pääsee pienistä ja itselle turhista vaatteista eroon :) Ja tienaahan siinä...
Mistähän johtuu että mulle on yhtäkkiä paljon finnejä leukaan? Ne ei meinaa millään lähteä pois... Onkohan mulle 25-vuotiaalle tulossa uus teini-ikä :D
Pesen kyllä kasvoni ja hoidan ihoani...
Merellä jylläävä myrsky runnoo rannikkokaupunkeja | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Onko meidän ihan turhaa lähteä täältä pohjosesta Helsinkiin? Kun siis laivalle ollaan menossa (viking line-mariella), vaikuttaako tuo myrsky siihen päästäänkö me edes satamaa pidemmälle?
Hurrikaani Katia tuo syysmyrskyn Suomeen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Kuinkahan todennäköistä on että laiva jääkin satamaan eikä päästäkään matkaan keskiviikkona...Rupes hiukan huolestuttamaan :/
Ja jos laiva ei lähe, niin mitäs sitten? ollaan vaan satamassa? Ja sit kotimatkalle? Vai...
Risteilylahjakortti. 15e taitaa olla liian kova hinta helsinki-tukholma-risteilyssä b-hytissä :(
Ei oo kiva ku jää lojumaan käyttämätön lahjakortti, ei ihan vihti kuitenkaan kahta kertaa peräkkäin lähteä samanlaiselle reissulle, meillä kun on toinenki ja se käytetään itse. Keskiviikkona...
Jos voittavalla huutajalla on paljon negatiivista palautetta, niin tarviiko sille myyä? Huomasin vain kun hoksasin katsoa palautteet...Positiivista oli paljon myöskin, mutta samalta henkilöltä kaikki :O Negatiiviset oli just sellasta että ei maksa huutojaan...
Niin huutonetistä asiaa, ku näyttäis siltä että saan ekaa kertaa jotain myytyäki, pienen vaatepaketin. Ongelma on nyt se että mihin mä pakkaan ne? Menenkö mä niiden vaatteiden kanssa postiin ja ostan jonku laatikon niille?
Sit mä tajusin että enkös mä nyt jää häviölle, ku ei sille huudosta...
Laitoin jo mielipiteeni yhteen aikaisempaan ketjuun, mutta aloitan oman! Onko mulla jotenki kieroutunu ajatusmaailma, sitä en tiedä, mutta näin itse ajattelen...
Eipä ne kaikki ole sen takia työttömänä että saa istua kotona ja istua koneella. Joskus ei vain yksinkertaisesti ole töitä...
Tästä eivät miesten uimahousut pienene – ei heikkohermoisille - Viihdelehti Stara
Siitäpä uudet uimahousut miehille! Mielellään pienimunaisille :D