Te ketkä osallistuitte Valion raejuusto-välikansien keräilyyn, oletteko jo saaneet sen pullasudin? Mietin että jokohan ne ehti loppua, kun lähetin omat kannet...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t965009#m14346969
Kiva juttu että uusi kirppis tulossa, tuo nykyinen ei ainakaan mun mielestä ihan kaikilta osin ole toimiva :whistle:
Kertokaahan mulle mitä kaikkia lasten bändejä on olemassa, jotka laulavat suomeksi ja tekevät keikkoja?
Mulle ei tule mieleen muita kuin Kengurumeininki ja Fröbelin palikat.
Ja jos olette olleet keikalla tai kuunnelleet levyjä niin kertokaa myös mitä tykkäsitte!
Suunnitellaan lasten...
Mielellään lukisin kokemuksianne Emmalungan Twin City Cros tuplarattaista? Ikäeroa sisaruksille tulossa 1v10kk, oliskohan noissa riittävän tilava istuinosa että esikoinen mahtuisi niissä matkustamaan (myös makuuasennossa) vielä yli parivuotiaanakin?
Tässä vielä linkki Lastentarvikkeen sivulle...
Mielellään lukisin kokemuksianne Emmalungan Twin City Cros tuplarattaista? Ikäeroa sisaruksille tulossa 1v10kk, oliskohan noissa riittävän tilava istuinosa että esikoinen mahtuisi niissä matkustamaan (myös makuuasennossa) vielä yli parivuotiaanakin?
Testeissä jäänyt taas muutamia turvallisuusvaatimukset täyttämättömiä leluja kiinni, kuvat linkistä:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/08_leluissa_havaitut_vaarat/
Postitin tänään ostokuitin 12:n vaippapaketin ostosta, osa oli niitä paketteja joissa 36vaippaa ja osa niitä "jätti"paketteja joissa 56vaippaa. Mietin vaan että olikohan jo liian myöhäistä, kun siinä lapussa luki että sadeasuja rajoitettu erä, eikä nettisivuillakaan enää ollut mainosta tuosta...
Meillä 1v4kk ikäinen lapsi nukkuu vielä päiväunet ulkona (2-4h) ja oon miettinyt että missä lämpötilassa vielä uskaltaa nukuttaa siellä? Nukkuu siis Emmaljungan Duo Edge ratasosassa jos sillä nyt jotain merkitystä on :snotty:
Toki pakkasen purevuuteen vaikuttaa tuuli jne. mutta jotain suuntaa...
Meillä 1v4kk ikäinen lapsi nukkuu vielä päiväunet ulkona (2-4h) ja oon miettinyt että missä lämpötilassa vielä uskaltaa nukuttaa siellä? Nukkuu siis Emmaljungan Duo Edge ratasosassa jos sillä nyt jotain merkitystä on :snotty:
Toki pakkasen purevuuteen vaikuttaa tuuli jne. mutta jotain...