Olis vanhentunu päivän kerrallaan niin kuin mäkin :mad: Pakko laittaa vaihtoon. No, kyllä se nuori liha tulikin jo maisteltua, taidan hankkia vielä nuoremman :p
kun hänellä ei 6-vuotiaana ole harrastuksia, näin kertoi minulle sossu viime keväänä tehdessään olosuhdeselvitystä :D
Mitäkön olisi sossu sanonut siihen, että olen jo useamman vuoden raahannut väkipakolla lapseni harrastuksiin vain siksi, että minä niin haluan... :D
Tapaamiset meni pikkasen uusiks isän ja pojan välillä ja nyt mulle iski ongelmanpoikanen.
Keskiviikkotapaamiset jatkuvatkin vastaisuudessa yön yli eli isä hakee pojan hoidosta ja palauttaa aamulla pojan hoitopaikkaan. Pitääkö mun keskiviikkoisin viedä vaihtovaatekassi hoitoon yöpymistä...
En oo tosiaankaan täällä ollu ja ihmettelen koko ajan miten tänne nyt eksyin :D Mä kun löysin sen kuuluisan elämä, tiedät kyllä mistä :laugh: :laugh: :laugh:
Poika otti eilen hoitoon (pph) m&m-karkkeja jotka ovat kuulemma bensaa. Kotimatkalla kun olin hakenut pojan hoidosta, selitti tämä pienimies takapenkiltä tällaisia.
-Äiti, bensaa on vielä jäljellä.
-Hyvä, annoithan varmasti kaikille kavereillekin.
-En, Sakarille en antanut.
-Miksi et...
Ilman sitä mulla olis vähemmän ihania ihmisiä ympärilläni.
Mun vanha hoitotätini kävi just mua moikkaamassa :heart:
Oon ollut kolmessa paikassa hoidossa aikanaan ja edelleen olen jokaisen perheen kanssa tavalla tai toisella tekemisissä (ja mun päivähoitoajoista on reippaasti yli 30 vuoyta...
Kaiken paskankin jälkeen olin koko ajan valmis yrittämään uudelleen jos vaan mentäisiin terapiaan miehen kanssa. 8 kuukautta olen toivonut ja odottanut jotain ihmettä tapahtuvaksi ja miehen tilaavan ajan terapiaan, hän kun ei missään nimessä halunnut erota.
Eilen sitten halusin keskustella...
Käräjäoikeutta varten tekevät syynin eli huoltajuusjuttuja :/
Lapussa luki, että vanhempia kuullaan erikseen ja yhdessä sekä lasta, kotikäynnit tehdään kummankin vanhemman luo.
Mitä kaikkea ne "utelee"?
Käväsin viikonloppuna kymmenen kauppaa läpi ja etsin itselleni kosteussuojattua ja lämmintä ulkoilupukua, ei ollut. Kaikki puvut oli tarkoitettu niille jotka syövät pelkästään salaattia ja asuvat kuntosalilla :headwall:
Kyllä tulee pojalle itku kun ei äiti voi tehdä lumienkeleitä :ashamed:
Oli siis pojan 4-v neuvola ja oli sitten neuvolan tädillä ymmärrys hukassa :/
Poika ei vastannut tädin esittämiin kysymyksiin ja sanoin hälle, että on hitaasti lämpiävää sorttia, että punnittaisko ja mitattais ekaks. Ei, ei ottanut täti kuuleviin korviinsa vaan jatko ilmeisesti samalla...
Siellä on pojan ensiaskelvideoista lähtien kaikki. Kuvat oon tallentanu, mutta videopätkät ja tietty kaikki numerot ja osoitteet on kännyssä :headwall: :headwall: :headwall:
Ostin lauantaina kyllä uuden puhelimen, mutta kelle sitä soittais kun ei oo numeroita :'(