Hakutulokset

1. H

Ovatko synnytyksenne alkaneet aina samalla tavalla?

Elikkäs ihan uteliaisuuttani kyselen, ovatko synnytyksenne alkaneet aina vesien menolla tai supistuksilla, vai onko kenties vaihdellut? Hilipatuinen joka odottaa jo hirveästi toisen lapsen synnytystä rv 15+ 4
  2. H

Ovatko synnytyksenne alkaneet samalla lailla?

Elikkäs ihan uteliaisuuttani kyselen, ovatko synnytyksenne alkaneet aina vesien menolla tai supistuksilla, vai onko kenties vaihdellut? Hilipatuinen joka odottaa jo hirveästi toisen lapsen synnytystä rv 15+ 4 :laugh:
  3. H

4D-ultra kuvat linkki kateissa

Kaivaisko joku jostain linkin, sellaselle sivulle (englannin kielinen) missä on joka viikolta otettu 4D kuva vauvasta... Mä sitä selailin esikoista oottaessa, mutta nyt en onnaa kaivaa sitä mistään. Kiitoksia etukäteen, jos joku sen löytää :D
  4. H

Kokemuksia istukan irtoamisesta jos ensimmäisellä kerralla irroitettu käsin.

Laitanpa tännekin kun aloin tossa miettimään että miten mahtaa olla kun ensimmäisellä kerralla jouduin istukan käsin irroitukseen kun ei meinannut millään tulla, että mitenköhän tämän toisen kanssa. Mitään kammoa ei irroituksesta jäänyt ja tehdäänhän se nukutuksessa, mutta on se kivempi kun saa...
  5. H

kokemuksia istukan irtoamisesta toisella kerralla jos ensimmäisellä kerralla irroitettu käsin.

Eli siinä tuli. Onko istukka irroitettu toisellakin kerralla käsin vai onko lähtenyt tulemaan itsestään? Miettii Hilipatuinen rv 6+6 :laugh:
  6. H

Kuvia plussatesteistä, Löytäisikö joku ja nostaisi

Oon yrittänyt ettii ketjua missä kuvia plussatesteistä mutta en oo löytäny. Tässä odottelen että menisi kello vähän eteenpäin jotta voisin ite mennä kokeilemaan onneani jos vaikka testiin jotain ilmestyisi. Kp 36/31-33 menossa. kkitos etukäteen :flower:
  7. H

Valenmenkat ja raskaus

Hei, Mulla alkoi nelisen viikkoa sitten tulemaan "maitoa" rinnoista kun vähän puristi. Tein kotitestin joka oli nega. Menkat alko normaalisti 26.6 mutta kun "maidon" tulo vielä jatkui niin soitin lääkärille aikaa. Oma gyne oli lomalla mutta menin sitten ihan yleislääkärille. Yleislääkäri...
  8. H

-----Piina viikot 26&27-----

Elikkäs tässä olisi tälläinen pino, kaksplussan haku ei tälläistä pinoa ainakaan löytänyt =) Meillä lähti yk 2 ja kp 3/29-33 ja toisen lapsen yritys käyntiin :) Mä en oo mikään hirveen hyvä päivittää listaa enkä osaa tehä sellaisia hienoja, mutta päivittelen niin kauan kun joku vapaa...
  9. H

*** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

Huh hellettä :D Ihanaa että on aurinkoista jalämmintä. Nuhakin meni onneksi ohi ja Antillakaan ei ole ollut nyt muuta päällä kun sisällä vaippa ja ulkona sitten body, muuten on mahdoton kitinä kun on kuuma. Hellehattu täytyisi pikkumiehelle jostain saada, kun tahtoo aina välillä kitinä...
  10. H

Huhhhuh... Olipa hulina viikonloppu, Molempina päivinä oli juhlat ja niissä käytiin. Ihailijoita riitti :) Nyt on sitten vaan pojalla lämpöä ja nuhaa :( Pari päivää ollut jo vähän räkäinen ja nyt eilen illalla mittasin lämpöä niin ei oo yli 38 mikä on kuulemma kuumeraja pienillä, mutta 37,5 on...
  11. H

kahden viikon ikäisenä saa leikellä :) Mä ite leikkasin kyllä tänää kun poju kävi ekan kerran kylvyssä niin leikkasin kynnet, ja siis ikää se 12 päivää kans...
  12. H

Heissan =) Täällä hyvä yö ja päivä takana, taisi auttaa kun tuo ukkonen tosiaan ei enää vaivaa ja ole niin painostava ilma. Pikkumieskin syö niin että tuntuu kasvavan silmissä, toivottavasti kasvaa oikeaskkiin hyvin =) Olin itse tänää ekan kerran ulkona oikein kunnolla synnytyksen jälkeen...
  13. H

Heissan vaan kaikille =) Meillä meni vähän viime yö pipariksi kun vauva rutisi jotain unissaan koko ajan ja heräili aika usein. Liekö sitten ukkosilma vaikuttanut, tai sitten tahtoi vain nukkua vieressä. No tietenkin juuri kun neuvolantädille kehuin miten hienosti meillä on mennyt =)...
  14. H

Mäkin ilmottaudun tähän pinoon vaikka kesäkuinen mun piti olla =) Meidän Antti päätti syntyä menkoista laskettuna päivänä 21.5 rv 36+4. Lauantai - sunnuntai yönä supisteli vähän, mutta nukuin todella hyvin. Aamulla kahdeksalta meni lapsi vedet ja siitä sitten lähdettiin sairaalaan. Kunnollisia...
  15. H

~KesäMassut 2007~

Meille syntyi poika rv 36+4 21.5 klo 2.52, paino 2895 ja pituus 48, Su aamuna meni lapsivedet ja kunnon supistukset alkoivat illalla. Imukuppia jouduttiin käyttää synnytyksessä apuna ja istukka käytiin irroittamassa käsin leikkausalissa nukutuksessa, kotiin päästiin perjantaina vasta kun vauva...
  16. H

Vaunula.fi

Kaveri just tilasi ja en tiiä onko jo saanut kun tulevat matkahuoltoon... Voin raportoida kun kuulen ja jos muistan =)
  17. H

~KesäMassut 2007~

Huomenia vaan kaikille! Täällä tuli nukuttua todella hyvät yöunet ja nyt on todella energinen olo, saa nähdä kauan kestaa ;) Noista kutinoista mä kommentoin sen verran että mä käyn kuukauden välein otattaa ne arvot kun olli jo joskus viikolla 20 kutinaa ja arvot silloin vähän koholla. Nykyään...
  18. H

miten kauan kesti?

4 kuukautta meni, mutta ei kyllä mitenkään yrittämällä yritetty =)
  19. H

~KesäMassut 2007~

Heissan kaikille! En ole tainut sen jälkeen kun mukaan ilmottautunut niin käynyt kirjoittelemassa mutta lukaisemassa aina välillä =) Tässäkin pinossa taisi olla muutama vauvautunut jo eli heille pljon onnea :flower: Itselläni ei mitenkään kamalasti ole supistellut aina välillä yksittäisiä...
  20. H

pieni sf-mitta

Mull tippu sf-mitta keskikäyrältä alakäyrän alle ja nyt on käyty muutamaan kertaan jo käyty ylim. ultrassa missä tutkittu vauvan kokoa ja lapsiveden määrää. Vauva on arvioitu tällä hetkellä olevaks 2,7 kg eli jos jatkaa syntymään asti samaa tahtia kasvamista niin on sitten nelikilonen...

Yhteistyössä