Olipas sivut muuttuneet! Oikeestaan ihan hyvä kun ne oli aina niin takussa. Harmi vaan, että aiheutti noita nimen vaihdoksia...
Katherinelle paljon jaksuja olotilan kanssa!
Tervetuloa Koppis, Moksa ja Snoopy!
Tivoli: Paljon onnea virasta! Eikä kannata turhaan stressata esimiesten...
Heips täältäkin pitkästä aikaan!
Ensiksikin Eliisalle pahoittelut! :'(
Elikkäs, mullakin on tää kirjoittelu jäänyt tosi vähälle, kun ei tosiaan mitään tapahdu. Oon ollut vaan ihan järjettömän väsynyt ja oksentanut päivittäin kuukauden ajan! Ei jaksais aina vaan valittaa, joten olen tyytynyt...
Ihanaa, vapaapäivä ja saa tehdä mitä huvittaa! :D
\
Joo, näin se täti meinas, että jossain tuolla 20-30 viikon välillä menisin! Kiitos kaikille, jotka hieman valaisi tuota testiä, kun ei tosiaan ollut mitään tietoa.
Satra mamma: Myös täällä painitaan välillä iskevän tupakkahimon kanssa. Ilman...
Tsemppiä heille, joilla vuotoa! :hug: Toivottavasti ei ole mitään vakavaa... Mulla on sellanen tunne, että lähes kaikilla mun tuttavilla, joiden kanssa olen jutellut, on ollut jotain vuotoa alussa ja silti kaikki on ollut hyvin...
Kyllä ihanasti piristi päivää nuo lasten kommentit...
Huh! Mä en ole viikkoon päässyt nettiin ja eipäs ollut kuin 17 sivua tekstiä! =) Eli täytyy myöntää, että en juurikaan kerennyt kuin selailla sivuja! Monet olivatkin käyneet ultrassa ja neuvolassa! Eli kaikille niille onnea, jotka pikkuista ovat päässet kurkistamaan. Niin ja ihanaa, että uusia...
\
Täällä alkoi viikko 6 vasta ja silti olen helisemässä tuon pahoinvoinnin loistaessa poissaolollaan! =) Ehkä pitäisi vain osata nauttia kun olo on hyvä! Sain neuvola ajan 7.5. Tuntuu että aika matelee... Ajattelin kyl ennen sitä mennä ultraan tarkistaan, että siellä tosiaan joku köllii...
\
Et ole ainut.. Mulla kans yksi keskenmeno taustalla ja silloin ei mulla ollut pahoinvointia ollenkaan. Lääkärikin kysyi silloin, että onko ollut pahoinvointia ja kun vastasin, että ei, niin se sanoi, että todennäköisesti siinä tapauksessa kaikki on alusta alkaen ollut "huonosti". Joten siksi...
Voi mmiilia! Toivon myös sydämeni pohjasta, että harmitonta tuo vuoto olisi!
Mä menin het seuraavana päivänä km:sta ultraan vaikka jo tiesinkin kuinka oli käynyt. Mutta halusin sen varmistuksen, etten elätellyt turhia toiveita! Helpotti suunnattomasti, vaikka uutinen olikin huono!
Paljon...
Kiitos kaikille onnitteluista! Jännittää kovasti meneekö tämä raskaus paremmin ja tuloksena olisi oma nyytti! Rinnat alkavat olla erittäin kipeät, varsinkin aamuisin.
Raparperitaivas: Toivotaan, että vuoto tarkoittaa kiinnittymistä.
Kaikille superpaljon plussaonnea! Tuun viel kurkkiin...
Voi Tipsu, älä vielä lannistu. Mullakin oli vuotoa viime raskauden alussa, mutta silti raskaus siinä vaiheessa vielä jatkui normaalisti. Onko vuoto normaalia (yhtä runsasta ja veristä)?
Toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto olisi vain hormoonioikuttelua!
Varovasti ilmottaudun mukaan! Eilen ja tänään testiin pamahti kaksi viivaa. Laskettuaika olisi laskureiden mukaan jouluaattona! =) Ja siis ikää minulla on vielä hetken 22 ja synnytän myös Vaasassa niin kuin mmiiliakin! =) Ja esikoinen olisi tulossa!
Jännittää kovasti pysyykö vaavi matkassa kun...