Tänään testissä komeili jo tuplasti vahvempi haamu! Tai no eipäs se nyt edes haamu enää ollut, vaan aika nätti plussaviiva! :D Joten stressaamaton kierto tuotti sitten tulosta! :D
Joku kyseli testailuajankohdasta: Mä olen yleensä aloittanu testailun pari päivää ennen kuin menkkojen pitäis...
Mä täs ny oikein mietin, niin mulla ei edes ole mitään normaalista poikkeavia oireita. Paitsi neljä iltaa on ollut ihan järjetön närästys... Rintoja aristaa ihan samalla tavalla kun ennen menkkojakin... Eli tähän mennessä tämä on jopa reilusti oireettomampi kierto! =) Tuun kertoon si huomenna...
Heti alkuun Tipsu84:lle oikein paljon onnea plussasta! :flower:
Omaa napaa heti: Eli... hmmm... Tämän kierron päätin ensimmäistä kertaa km:n jälkeen olla stressaamatta. En siis kertaakaan ole kajonnut kuumemittariin, en laskenut kiertopäiviä (paitsi täällä kaksplussassa käynyt välillä) En siis...
Loma ohi ja taas ollaan täällä kylmemmässä Suomessa. Ihanaa ku porukka on täällä jo pikkuhiljaa jännäily ajoissa. Mulla taasen ei ole mitään hajua missä vaiheessa kiertoa menen. Oviskipua tunsin reilu viikko sitte, mutta eipä siitä nyt mitään varmaa voi päätellä. Joten tämä kierto menee tälleen...
\
Toivottavasti tämä nyt auttaisi. Oon jotenkin asennoitunut näin kesää kohti mentäessä, että olisihan se sittenkin ihan kiva vähän kierrellä terasseja ja laihduttaa itteeni vähän kesäkuntoon jne... Yritän tällaisella käänteispsykologialla tällä kertaa! :D
Toki vauvakuume on ja pysyy, mutta...
\
Ei vaan kai ole kellään vielä mitään sanotavaa, ku ei voi puhuu oireista tai muusta =) Itse lähden lauantaina lomamatkalle ja luulenkin, että seuraavan kerran ilmoittelen tänne itsestäni vasta huhtikuun 8:n päivän jälkeen , eli todennäköisesti ovikset on silloin eletty jännäily päällä...