herne7maissi/paprikaa ja tomaatin paloja ilman juustoa vai tuleekohan pahan makusta :/ ??
voiskohan sen herne/maissi/paprikan laittaa uunin makkaran mukaan vai keittää ja sit heittää makkaroitten joukkoon??
voiko synnytysrairaalan valita??
eli siis jos oikeesti olisikin määrä synnyttää toisessa sairaalassa missä myös tapahtuisi synnytyksen käynnistäminen..
niin voiko mä sanoa että haluisin synnytyksen ja käynnistyksen tapahtuvan toisessa sairaalassa esim 300km päässä??
Mä oon etsimässä meidän tulevalle pienokaiselle vaunuja (emmaljungia),
mutta mistään ei tunnu löytyvän vaunuja ja uutena en ihan heti olisi lähdössä ostamaan...
mistään en löydä sellasia tytölle ja pojalle sopivia vaunuja ku kun kuitenkin haluan "uudemman" malliset.. :snotty...
ja koskas se saadaan koristella ja kuka koristelee sen??
meille tulee ens viikon aikana ja aaton aattona on ollu tapana koristella kuusi ja isäntä laittaa tähden ja kynttilät,lapset koristelee loput
ensin valvotaan yö kun neiti oksentelee joka paikan ja nyt sitten mies päätti lainata mun autoja ja siinä oli mun kotiavaimet samassa,noh likka oli kouluun lähtiessään menny laittamaan ulko-oven lukkoon ja arvatkaas onko meidän ulko-ovi sellainen että se laitetaan sekä sisältä että ulkoa...
meillä likka on oksentanu yö kolmesta asti ja tasasen tunnin välein mutta tossa oli viimesen oksentamisen ja äskesen oksentamisen välissä 1½ ja hän joi mehua ihan tilkan ni ne tuli saman tein ylös..
mitäs te yleensä annatte mahatautiselle sitten kun olo helpottuu?
ja annatteko mehu silti...
mein poika koht 6 käy aika usein vessassa pissalla ja viime viikolla valitti että äiti pissaaminen vaivaa.mutta ei satu..noh kokeissa ei näkyny mitään ni nyt päikyssä ne sano et poika ravas tänään puolen tunnin välein vessassa niin tarviskohan nit sitten miettiä oisko vikaa jossain muualla vai...
tähän hemmetin koneeseen ja VISTAAN |O
jotain yrittää netistä kattella ni ei voi kun tarvitsee sen playerin 11 ja tähän ei sitä saa asennettua..P****T :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:
tulevalle rääpäleelle kakkosvaunut/rattaat käytettyinä..ettei tarvisi kaksostenrattaisiin laittaa ulos nukkumaan tai jos lähden pelkän vauvan kanssa kaupungillekin..
huuto.netit ja vauva-lehdet sekä keltaiset pörssit tiedossa mutta mitäs muuta??ja turvakaukalokin tarvisi etsiä sekä...
voi pylly suoraan sanottuna :headwall: :headwall:
taitaa taas iskee migreeni kun rupee näkö meneen sellaseks oudoks...
mutta raskauden takia en voi ottaa buranaa mikä on määrätty mulle lääkkeeksi
migreeniä varten,voi pylly ja muut särkylääkkeet ei auta..kai se on luomuna nyt kestettävä.. |O
ikää neidillä on 1½ vuotta niin kumpi olisi parempi??
sen opettava nalle
http://www.lelunetti.fi/product_info.php?products_id=1623
vai puhuva pölynimuri
http://www.hasbro.fi/mcp.php/fi/app/product/details/44/643/index.html