Moi, minulla käynnisteltiin viikolla 39+6. Sain kaksi annosta lääkettä ja kolmatta jo mietittiin, kun tuntui ettei supistukset tihene eikä kovin kovenekaan. Onneksi alkoi sitten tuntumaan että kyllä tää tästä nyt lähtee etenemään... Mulla oli ollut jo pari viikkoa lähes päivittäin supistelua ja...
Ainakin minulle on ihan sosiaaliviranomainen sanonut, että mitä pienempi lapsi kyseessä, sitä lyhyempi mutta tiheämmin välein olisi tapaaminen. Eli vauvaikäinen mahdollisesti olisi isän kanssa vaikka pari tuntia pari kolme kertaa viikossa jos mahdollista.
Ehkä voisit ottaa tarkemmin tästä...
- Leena Lehtolainen
- Eve Hietamies
- Jennifer Weiner ("Pieniä maanjäristyksiä" niminen kirja kertoo ystävättäristä ja vauvoista esimerkiksi, tosi hyvä!! "Hyvä sängyssä" ja "Lainakengissä" taitaa olla myös hänen teoksia, aivan yhtä hyviä...)
- Nicholas Sparks
- Cathy Kelly
Siinä minun...
Savonlinnassa olen synnyttänyt, aikaa on kyllä useampi vuosi... Mutta silloin oli yksi perhehuone, jossa vesisänky, keinutuoli, telkka. Vesiamme oli yhdessä salissa.
Kokemus kaikin puolin myönteinen minulla sairaalasta, osastosta ja hoitajista! Suosittelen ehdottomasti!
Hyvin voi mennä...
Kotona puolen yön aikaan hampaita harjatessa... Kunnon lätäkkö, ambulanssilla sairaalaan ja siellä sitten pari vuorokautta tylsistyneenä oottelin että alkais supistuksetkin. Vettä lorahteli aika ajoin ne pari vuorokautta ennen kuin lopulta homma alkoi!