Ja mukavaa sunnuntaita kaikille!Kyselisin sellaista että kuinka äkkiä teijän pienokaisille on hampaat puhjenneet?Kun meidän neidillä on varmaan kuukauden verran alhaalla kulmat olleet turvoksissa että selvästi on hampaat tulossa mutta kuinka kauan se tulo voi oikein kestää kun neiti on niiiin...
Meillä tyttö ensviikolla 7kk ja pari viikkoa on nyt potalla käymistä harjoiteltu!Tykkää hirveesti siinä istua,naureskelee ja rummuttaa sitä istuessaan!Usein tulee pissa ja aamulla yleensä kakkakin.Jos huomaan että alkaa paukutella ja tiedostan että kakkaa vääntää pistän samantien potalle ja...
Kiitos että joukkoon vielä mahtuu mukaan!voisin hieman esitieoja lisäillä..Eli avokin kanssa tre:lla asustellaan.Venla neiti ensi viikolla 7kk!Tuntuu kuin juuri olisi ollut synnyttämässä..:) Aika menee liian nopeaa!Tyttö on kyllä semmonen vauhtipakkaus että pitää mamman kiireisenä.pari viikkoa...
Meillä nykyään kanssa iltanukkuminen yhtä h****ä!!Ennen nukahti maitopullolle syliin ja siitä vaan siirsin omaan sänkyyn,tai sit viereen kun hetken silittelee.Mutta nyt oppinut nousemaan seisomaan joten eihän siellä sängyssä muuta tehdäkään kun noustaan aina seisomaan kun äiti yrittää nukuttaa...
saako tuppaantua mukaan?Olen etsinyt tällaista palstaa/kerhoa missä voisi vaihtaa kuulumisia samanikäisten lasten vanhempien kanssa.Elikkäs mulla tyttö syntynyt 29.12.06..Avopuoliso myös ja asustellaan tampereella!yritän lueskella palstaa ja "tutustua" teihin muihinkin..
Meillä kans pätkissä..puolestatunnista pariin(tosin harvinaista pitemmät unet..).Olen yrittänyt pitää vain kahdet päiväunet jotta yöllä maittaisi uni paremmin.Tosin olen huomannut että mitä paremmin nukkuu päivällä sitä paremmin myös yöllä:)
Meidän tyty on joulukuun lapsia..29pvä päätti maailman tulla:) Tietääkö kukaan onko noille jouluvauvoille "omaa kerhoa/palstaa"?kiva olisi kuulumisia vaihdella ja toisten tarinoita lukea:D
On vr:n henkilökunta ottamassa isot tavarat vastaan tavaravaunussa.Aikahyvin henkilökunta opastaa kun lippua ostaa ja samalla kertoo vauvan kanssa matkustavan.
Mä imetin n.3kk kun maito loppui kuin seinään.sen jälkeen melkein heti alkoi menkat.Parit ekat vähän pitemmällä kierrolla ja nyt jo säännölliset.Yhtä kivuliaat kuin ennenkin.. :x Mielellään ois saanu olla pois pitempäänkin:)