meillä on asuntolainaa n.170000 ?, jota maksetaan yhteensä n.1050 ? kuussa. Molemmat töissä, autoa maksetaan 500 ? /kk vielä muutaman kuukauden ajan. Sen jälkeen nostetaan asuntolainan lyhennyssummaa n. 300 eurolla.
Olen ehdottomasti oman asunnon hankinnan kannalla vuokra-asumiseen verrattuna...
Meidän poika on nyt 1v10kk ja sanoo lähinnä:äiti, vauva, isi, koira, kissa, tuolla, tuonne....ei paljon mitään muuta. Oppi kävelemään vajaa 10kk ikäisenä, mutta puhe on aina ollut vähän niin ja näin =) Muutenkin avaa suunsa vaan silloin kun "tärkeää" asiaa...eli tullut isäänsä....
Meillä ikäeroa on 1v8kk ja suurin ongelma oli myös minusta toi nukkuminen.Aina oli jompikumpi hereillä joten eka puoli vuotta meni aika vähällä nukkumisella. \|O
Nyt muksut on 3v9kk ja 2v1kk ja leikkivät ja tappelevat keskenään ihan mukavasti. ;)
Virva-tuulia oli mukana myös minun ponnistusvaiheessani. Mutta paikalla oli myös 3 muuta kätilöä, ja 2 lääkäriä.
En oikein siinä hässäkässä huomannut, millainen kätilö hän oli, mutta mieheni sanoi jälkeenpäin, että sillä nuorella kätilöllä oli ihmeellinen ääni. :whistle: Onko sillä?
http://www.babycomp-ladycomp.co.uk/en/
Kattokaapas tämä linkki. Luonnollinen ehkäisy ja helppo. Ostin tämän ja olen vapaa kuin lintu ja tyytyväinen olen. Säästettiin ihan tätä varten koska ei todellakaan haluta olla selibaatissa ;)
Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Meilläkin aloitettiin tutustuminen noin vuoden kieppeillä, mutta eihän siitä mitään tullut. Vasta 2v paikkeilla poika alkoi osoittamaan kiinnostusta asiaa kohtaan jolloin aloitimme uudestaan ja nyt tekee päivisin pisut ja kakat pääsääntöisesti pottaan...
Meillä poika yksityisessä perhepäivähoidossa. Pojan lisäksi on kolme muuta lasta. Koko perhe on tykännyt tästä ratkaisusta todella paljon. Äitinä pidän siitä, että hoito tapahtuu kodinomaisessa ympäristössä j lapsia on vähemmän.
Perhepäivähoidossa saattaa tietenkin hoitoajat muodostua...