Pistän nyt vielä tännekin puolelle, jos joku ei tuolla vauvat-puolella oo käynyt. Eli tarkoitus olisi tavata ensi torstaina Cine Atlaksen kahvilassa klo 11:30. :attn:
Tulipa tästä keskustelusta mieleen eräs odottaja, joka oli nt-ultrassa ihmetellyt, kun nyt jo alkaa maha näin näkyä. Siihen oli ultraava gynekologi (mies) todennut: Rouva hyvä, teidän vatsanne ei ole enää mitään nappanahkaa.
Mulla on iso massu muutoinkin, kunnolla ylipainoa. Mutta kyllä...
Odotamme ensimmäistä. Mun äiti tekee kovasti käsitöitä ja äitienpäivänä ihan ohimennen mieheni kysäisi anopiltaan, että mites on, kun olet noin kätevä käsistäsi, niin voisitko kutoa marraskuuksi nutun ja pienet töppöset. :)
Taitaa mummi kuumeisesti etsiä sopivaa nutun ohjetta ja valkata...
Aika tiukalle vetää, eikös se makseta viimeksi vahvistetun verotuksen mukaan ja yleensä verotus on valmistunut loppusyksystä ja kun avustusta pitää hakea vähintään kaks kuukautta ennen laskettuan aikaa. Mulla la marrakuussa, en usko että verotus valmistuu vielä elokuussa, tosin eihän se mun...
Ellu: Kuulostaapas erikoiselta tuo outo istukka. Hnmmmm. Oiskohann siinä jokin hematooma, joka sitten vuotelis tai jotain. En ole ennen tuommoista diagnioosia kuullutkaan. Toivottavasti vuoto rauhoittuu. :hug: Mulla on ollut vuotoa pariin otteeseen mutta nyt oli jo 5 viikkoa vuotamatta. Mitään...
Moi Keiju.
En nyt muista mitä kirjoittelin, mutta tarkotus ei ollut moittia neuvolamme hoitajan IVF-tietämystä. Sitä laskettua aikaa vaan ei satu koneelle hedelmöittymisajan mukaan, mutta vika oli ohjelmassa, ei käyttäjässä. Muutoin suhtautui oikein asiallisesti hoitoihimme, ei niistä tosin...
Heips ja onnittelut raskaudesta :wave:
Tuosta kohdunulkoisesta sen verran, että aikas usein näkyy oltavan huolissaan, olisiko ku, kun hcg korkea, Ylensä kohdunulkoisessa hcg on kylläkin matalampi kuin normaalissa raskaudessa, joten siitä en olisi sinuna huolissani.
Yleensä korkeiden arvojen...
Hei!
Täällä on siis tällainenkin palsta. Tai olenhan minä tätä lukenut muttein ole tullut kirjoitettua. Tulin raskaaksi kolmnnen IVF-hoidon tuoresiirrosta, kaksi alkiota siirrettiin, yksi ultrassa näkyi. :heart: Nyt viikkoja 11+4 eli 12 viikon rajapyykki häämöttää. Alussa oli reipasta...
En ollut ennen tämmöisestä isyyspakkauksesta kuullutkaan, mutta mielestäni hieno idea. Varsinkin kun mieheni kuuluu niihin, joiden mielestä lahjoista parhaat on aina sellaisia, joita ei olis voinut odottaa tai arvata.
Sisältöä ehdin vielä miettiä, kun vauva tulossa vasta loppusyksystä. Itse...
Ei jaksa kirjautua, sori. Niin, se taisin olla minä, joka tuosta parasetamolista kirjoitin. Sitä sais tosiaan ottaa tuon 1g x 3. Ne ilman reseptiä olevathan on sen 500 mg eli siksi on voinut ottaa 5 päivässä.
Mutta Panacodissa parasetamolia 500 mg ja maksimiannokseksi on laitettu 2 tabl 4...
Moi. yötyön jälkeen unilta nousseena...
Emmamma: alkoi viestiäsi lukiessa mietityttää, mitä ne on ne särkylääkkeet joita oot ottanut. Kun sanoit että särkylääkkeitä JA Panadol hottia. Siis se Panadol hot sisältää särkylääkettä, parasetamolia, katsothan ettet saa sitä liikaa, jos sitä vielä...
Miiku84: Heippa :wave: Tulinpa nyt sitten tännekin, vaikka myös Helistimeen kirjoitan (lumipyry), tosin molempiin vain kerran olen ehtinyt. Hauska kuulla, että sulla pahoinvointi hellittämään päin. Mä taas olen lähes oireeton, väsynyt kylläkin. Ja mieliala heilahtelee... Alussa oli...
Heippa!
Vieläkö pääsee mukaan? Kolmen vuoden lapsettomuuden + yhden kohdunulkoisen raskauden jälkeen kolmas koeputkihedelmöityshoito vihdoin tuotti tulosta! Ultrassa on mm. reippaasta verenvuodosta johtuen käyty jo kolme kertaa ja aina siellä on se sydän sykkinyt :heart:
Nyt raskausviikkoja...