Hakutulokset

1. M

Apua digiboxin kaukosäätimeen!

Teki tepposet, ei toimi ei. Saako jostain ostettua suoraan samanlaisen kaukon, vai toimiiko jollain yleiskaukolla?
  2. M

Mitäs teillä syödään tänään?

Mä tein elämäni ekan kerran kesäkeittoa! :D Kohta pääsee maistamaan :p
  3. M

Millon H&M:n sivuille tulee uudet vaatteet?

Kyselee malttamaton.
  4. M

Pienen maha sekaisin oikeasta maidosta..?

Ollaan annettu parina päivinä huikkia ihan tavismaidosta kohta vuoden ikäiselle, ja tänään teki kolmet, vai peräti neljät, ihan kurakakat :/ Tuosta maidostako se nyt johtuu? Raejuustoista, viileistä, jugurteista yms. hapanmaitotuotteista ei ole tullut mitään. Kannattaako vielä antaa, vai...
  5. M

Onko teillä paneeliverhoissa painot?

Siis siellä alapäässä? Vai pysyykö kuosissaan muutenkin?
  6. M

Minkälainen tukka on muotia tänäpäivänä?

Tiedän olla leikkaamatta sellaista :xmas:
  7. M

Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

Oon huomannut :) Me ei koeta yksityisyyden rikkomisena, jos käy lukemassa s-postin (ilmoittaa kuitenkin, että käy kattomassa onko sinne tullut tietty lasku tms.), tekstaritkin lukee se kumpi on lähempänä. Tunnetaan ja tiedetään toistemme kaverit, ovat kavereita molemmille. Kumpikaan ei harrasta...
  8. M

Mik' t'ss' n'ppiksess' on

Niinku naette, aaa plus pisteet paalla :D on tommoset. ja muutkin merkit outoja :/
  9. M

Onko turvallista maksaa visalla netissä, kun tilaa ulkomailta?

Jotenkin pelottaa.. :|
  10. M

Myydäänkö hairstoressa Tigi:n hiustuotteita?

Missä niitä myydään?
  11. M

Onko teistä kivaa, kun miehellä alkaa kesäloma?

Vai onko se aivan sama, onko lomalla vai? Että tyyppiä ei näy kotona juurikaan kun käydään omilla reissuilla. Onko se sulle helpotus kun jää lomalle? Saat apua kotona lasten kanssa jne.?
  12. M

Toi karppaaminen ei kyllä mene mun tajuntaan.

Miksi te karppaatte? Miksi ette syö normaalin ruokaympyrän mukaan, fiksusti ja järkevästi? Jos se karppaus olisi niin paras mahdollinen vaihtoehto, niin eikö sitä suosittais myös hoitolaitoksissa, sairaaloissa, kouluissa jne.?
  13. M

Näin meillä.

Mies on puistossa lasten kanssa, mä remppaan täällä taloa :D Yleensä näin homma menee aina, kun sillä on vapaapäiviä. Se haluaa olla lasten kanssa, ja mulle taas on hermolomaa saada tehdä jotain muuta :)
  14. M

Pienelle aurinkorasvaa..

Mitä, minkälaista, mikä suojakerroin? Ikää kohta 1v. Ja ei, hän EI istu päiviään pihalla suorassa paahteessa ilman hattua :xmas: Varjossakin oli eilen +27 astetta, joten en viittis pukea pitkähihaisia- ja lahkeisia vaatteitakaan :/
  15. M

Kissassa punkkeja.

Meidän kisulla on nyt ollut koko kesän ajan punkkeja PALJON! Punkkipannasta huolimatta :/ Onko jotkut alueet vaan sellaisia, missä punkkeja on enemmän? Vai onko ulkokissoilla useinkin näitä ällötyksiä, on paikkakunta mikä tahansa? Inhottaa :|
  16. M

Nakkejahan ei suositella alle 1-vuotiaille, mutta mites noi broilerinakit?

Tarttu sellasia mukaan kaupasta, vesselillä ikää 11kk. Passaakohan antaa?
  17. M

Jos mies pettää kännissä, niin...

ajatteletko että hän pystyy siihen selvinpäinkin? Aina sanotaan, että viinan piikkiin ei voi laittaa pettämistä. Itse tunnen/tiedän ihmisiä, jotka ovat joskus kännipäissään hairahtaneet, muttei voisi selvinpäin edes kuvitella sellaista. On se, tuo kuningas alkoholi :/
  18. M

Mitäs teillä syödään tänään?

Mä tein just broileripyöryköitä ja laitoin uudet perunat kiehumaan. Uunissa myös kasvigratiini missä on mozzarellaa. Kreikkalaista salaattia tarjolla lisäks. :p
  19. M

Mistä mä tiedän, paljonko painaa yks juustosiivu?

Tai muutama kurkkuviipale? :/ :snotty: *yrittää laskea syömisiään*

Yhteistyössä