Hakutulokset

1. G

?? TAMMIKUU 2008 ??

Hei! raskaustesti positiivinen :heart: LA 9.1.2008
  2. G

varhainen keskenmeno,lääkäriin?

keskenmeno rv.8 jälkivuotoa viikon verran. Varmaan masennuin enkä edes ajatellut käydä lääkärissä tai edes soittaa neuvolaan. Seuraavan raskauden neuvolakäynnillä mainitsin kuitenkin asiasta. Ja kaikki ok. Luulen että elimistö kyllä ilmoittaa ja on jokin vinossa
  3. G

Aloitin tänään pisteilyn.

\ :flower: Hienoa kyllä voit olla ylpeä saavutukseesi!
  4. G

Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

meikä ilmoittautuu mukaan, sellaset 20kg pitäis ainakin saada pois :whistle:
  5. G

Tämän vuoden loppuunmennessä -8kg pois

Hienoa taivaanvuohi! :flower: Aloitan itse taas ja kunkas ollakkaan olen päättänyt nyt onnistua \|O painoa aamulla 86,8 ja siitä lähdetään alaspäin.. :headwall:
  6. G

Tämän vuoden loppuunmennessä -8kg pois

moi! meikä ottaa kanssa haasteen vastaan. Nyt tai ei koskaan.. ON onnistuttava!
  7. G

Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

Hienoa Taivaanvuohi!! Omistan itse heikon itsekurin ja olen ollut laihdutus tauolla jo muutaman viikon, mutta nyt aion taas skarpata! =)
  8. G

16 numerolla pienentyny vaatekoko ,jee!

Onnea JULLE! On kyllä ihailtavaa lukea että joku on onnistunut pudottamaan ja kiinteyttämään itseään niin paljon että vaatekoko pienee noin huimasti.. WAU! Jäikö sulle mahaa riesaksi? ku itse tuntuu että en saa mahaa pois ollenkaan. mulla tosin vielä pudotettavaa n.20kg lohduttaudun aina että...
  9. G

Kyllä syömättä jääneet pisteet menee pistepankkiin, ja muistaakseni ne pitäis vielä käyttää sieltä viikon aikana (en kyllä ole aivan varma).
  10. G

:'( Itkua pukkaa tai ainakin masentaa 85,7kg aamupaino eli +100g. Kolmas viikko alkamassa ja pisteissä aion pysyä! \|O Onnittelut jälleen kerran kaikille hyvistä miinus kiloista!

Yhteistyössä