Hakutulokset

1. T

Eilinen puhelu neuvolaan

Joo en tiedä miten tää oli muka niin hauska, mutta.... Soitin tytölle neuvolaan aikaa ja puhelu meni näin: Minä: Etunimi Sukunimi täällä hei Nla: Hei M: Varaisin tytölle 6 vuotis neuvolaan aikaa.? N: Voisitko soittaa puolen tunnin päästä uudestaan, kun mä just vaihdan täällä ikkuna verhoja...
  2. T

Nimistä!

Ja nyt eka, ei yhtään mitään riitaa. Jollain palstalaisella on erikoiset lasten nimet. Ilves???? mitä ne oli. Enkä kysy pahalla.
  3. T

Saippuakupla liuos!

Eli miten se meni? Vettä, tiski ainetta ja sokeria, mutta missä suhteessa?
  4. T

Te jotka ymmärrätte tyhjistä DVD- levyistä, kertokaa

Mitä eroa on DVD-RW ja DVD-R, vai miten ne nyt meni???
  5. T

Lapset hautajaisiin

Ite olisin lähdössä vain vanhempi mukana, mies vissiin tahtoo kaikki mukaan. Mitäs niille vois pukea, jotain tummaa joo... mutta mitä teillä on ollut? lapset 8, 5 ja 2
  6. T

Pikaisesti vaan toivotan...

...joka ikiselle palstalaiselle ja palstalaisten perheille HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ!!!!! =) =) =)
  7. T

2 vuotiaan nimi

Onko muilla 2 vuotias kovaa päättänyt että häntä kutsutaan jollain toisella nimellä. Meillä tuo nyt hokenut kaks viikkoo toista nimeään eikä tottele jos sanoo etu nimellä, huutaa vaan että olen xxxxxx, sano xxxxxx yms. Meneekö tää ohi? ei meillä muilla tuollaista ole ollut.
  8. T

Salatut elämät

Jälleen kerran... Mitä luulette miten käy täs Laura/ Eero jutussa siis loppu peleissä? Mitä mieltä Isabellasta? Mun mielestä se on niin :headwall: :headwall:
  9. T

äitee maalta, paikalla?

:wave:
  10. T

D ja J kerho

Onko joku kyseisessä lasten vaate kerhossa, itse liityin siihen uudestaan ja mietin että koska se paketti tulee. Kellään tietoa?
  11. T

Ylitin itseni tänään

Tilasin hammaslääkärin tänään. Ikinä en ole pelännyt hammaslääkäriä tms, mutta nyt mua pelottaa ihan sikana, viisauden hampaan poisto, no ei siinäkään vielä mitään mutta kun se leikataan. :(
  12. T

YV

Mistä ilmestyi kirje kuoren kuva mulle tonne "yksityisviestit" mitä se merkkaa, vai onko se ollu siinä koko ajan enkä ole huomannuut?
  13. T

Pinki paikalla?

yyveetä sulle :wave:
  14. T

pohjantähden alla

olis yv :wave:
  15. T

viblsp

Meinasin sulle eilen yytä laittaa, kansio oli täynnä..
  16. T

viblsp, paikalla???

:wave:
  17. T

Aksu, huhuu!!

Sulle on yyvee :)
  18. T

www.amo.fi

Voittiko kukaan sieltä mitään. Meidän neiti voitti sen poika Baby born:in, pukin pussiin laitettiin.
  19. T

Millane ilma!

Yöllä oli satanut lunta, lapset lähti lumi linnan tekoon, ehkä se talvi sieltä vielä tulee. Niin ja tämä etelä-pohjanmaalla.
  20. T

Lasten pizza

5 vuotias halusi 2 sörttiä (sorttia, mistä moinen sana minä en ainakaan puhu noin) pizzaan, tonnikalaa ja sitä vaalean punaista(kinkkua) :kieh:

Yhteistyössä