Parasta aikaa; pidähän jalkoja tiukasti ristissä, jos se vauva vielä keikkuisi mukana miehen kotiin tuloon asti ;) No ei, koita lepäillä ja pidetään peukkuja, että väärästä hälytyksestä oli kysymys.
Kojo: edelleen jaksamista sinnekin, koitahan kestää!
Kävin tänään ostamassa itselleni oloasun...
heippa taas!
Kojo, Kojo: laita tiedotusta! Kylläpä rupes jänskättämään, että joko siellä tuli laitokselle lähtö...Hui!
Niin nämä päivät vaan kuluu...Mulla on hirmu pitkä lista paperijuttuja, mitä pitäisi ehtiä tehdä/siirtää eteenpäin ennen synnytystä, mutta en vaan saa aikaiseksi. Ja...
Heipsis taas!
Palasin sitten vielä lukemaan jutut ja katoin sähköpostit samalla. Olikin iso ylläri siellä, meidän talopaketin toimittaja (Lujatalot) oli saanut meidän työnjohtajalta tietää, että vauva syntyy tiistaina ja antoi vauvantulolahjaksi kaupan päälle mun toivoman oven :) Sen arvo on...
Heipparallaa!
Täydet viikot täynnä, tänään tasan 38 :)
Vauvahaave: meillä tulee lapsille sitten sama syntymäaika, kun mullakin on se sektio ensi tiistaina! Harmi, että oli niin töksö lääkäri sulla :(
Nännirasvasta: Minä käytin esikoisesta lampaanvillarasvaa. Sain sitä jo osastolta ja ostin...
Moonlight: Ottaisin sen 12 kk, en olisi missään nimessä aiemmin ollut valmis lähtemään töihin. Olen kyllä edelleen kotona :)
Jaksamisesta: viime viikon sairaalapäivien jälkeen virtaa esikoisen kanssa peuhaamiseen on ollut ihan eri tavalla. Aiemminkin olen jaksanut päivät ihan hyvin, illat olen...
No terve!
Sain sitten yllättävän uutisen tänään puhelimitse; siirsivät kiireisen päivän takia minun sektion sitten tiistaille, eli viikon päästä meillä on jo tähän aikaan vauva (heti aamusta ekana leikkaavat)! Eihän tuossa ole kuin 3 päivän ero, mutta jotenkin se hätkäytti kuitenkin. On tämä...
Heipsis!
Aika hyviltä nuo mitä vauvalle valmiiksi -listat kuulostaa, ja tosiaan aika monta asiaa ehtii ostaa sitten vielä vauvan synnyttyäkin, eli ei hätää jos ei kaikkea ole jo kotona odottamassa. Tärkeimpiä ovat mielestäni turvakaukalo, jonkinlainen nukkumapaikka, vaunut, pari settiä...
Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! Minulla on "laskettu aika" nyt vahvistunut huhtikuun puolelle, koska sain torstaina ajan suunniteltuun sektioon. Eli tyttömme näkee päivänvalon viimeistään 20.4., jolloin rv 39+1.
Sektiosta toipumisesta oli puhetta: minä toivuin ekasta hätäsektiostani...
Kojo: jos huolettaa, niin käväise synnärillä tai polilla (jos auki näin pyhinä) otattamassa sydänkäyrä ja verenpaineesi, ei tarvitse sitten stressata. Stressi kun vaan nostaa sitä verenpainetta turhaan. Ei meillä ainakaan tunnu synnärin tädit pahastuvan, jos käy varmistelemassa, varsinkin jos...
Heippa!
Kyllä se päätös tosiaan helpotti, viime yönä nukuin nukahtamislääkkeen avulla 11 tuntia ja olo on todella paljon parempi. Sain jo päätöksen kotiinpääsystä, tässä papereita ja kyytiä odottelen. Tosin kyyti tulee vasta muutaman tunnin päästä, kun esikoisella on just päikkäriaika...