Hakutulokset

1. M

Huhti-Hiput 2008

Soitin vielä itse paniikissa Ouluun ja sieltä selvittivät et on kaikista vaihtoehdoista riskittömin vaikkei riskitön ja parempi mahd. pienellä annoksella kuin jatkaa kohta viikon kestänyttä voimakasta allergista reaktiota. Onneksi nyt vähän helpotti eli saan ottaa minimiä tarpeen mukaan mut ei...
  2. M

Huhti-Hiput 2008

VOI PIIP... Sain tänään lääkäristä Atarax tabletteja viikonlopuksi. Lääkäri soitti OYSiin gynelle ja synnärille ja siellä sanottiin et voi käyttää. Otin jokin aika sitten tabletin ja luin nyt netistä et ei missään nimessä saa käyttää raskauden aikana "Eläintutkimuksissa on todettu...
  3. M

Huhti-Hiput 2008

Tervehdys täältäkin. Päivitin taas listan toivottavasti kaikki mukana. Mulla oli tänään eka neuvola ja sain lääkärinlan vajaan kolmen viikon päähän ja ultran ens kuun loppupuolelle. Sydänääniä ei ainakaan vielä saatu kuulumaan. Pikkuisen harmitti, mut toivottavasti sit nlalääkärillä kuuluu...
  4. M

Huhti-Hiput 2008

Alkukuusta ainakin oinaita. Meille sopii hyvin, sillä mieheni on oinas :D
  5. M

Ihottuma

Hei, Mulle nousi tänään aivan järkky kutiseva ihottuma. Lähteestä ei tietoa, mutta eilen vietin aikaani vattupuskissa ja lauantaina söin miehen poimimia metsäsieniä, joten syy varmaan jommassa kummassa... Ei ole perinteinen nokkosrokko vaan näyttää enemmän siltä ku olis parisataa hyttystä...
  6. M

Huhti-Hiput 2008

jennae vain osa siitä koodista joka on siinä ruudulla on osoitetta, eli eka kopioidaan vain toi http://... osa (mä ite tarkistin selaimessa eka et toimii) ja sit vain pastetat sen viestiin. Se ei näy omassa selaimessa linkkinä ennekuin lähettää viestin keskustelualueelle. Toivottavasti oli edes...
  7. M

Huhti-Hiput 2008

Hurjan paljon onnea pulttikselle tosi ihanaa saada sinutkin tälle puolelle!!!
  8. M

Huhti-Hiput 2008

mimuli toivottavasti seuraavassa ultrassa selviää ja saatte positiivisia uutisia. Tosi ikävää varmasti tuo odottaminen! Mitähän meikä on syöny... Aivan hillitön kutina päällä. Ihan ku allerginen reaktio, joskaan ei näpyn näppyä hirvittävä kutina vain koko ajan. Toivottavasti ne meidän...
  9. M

Kevätvauvaa 2008 odottavat

Tervehdykset täältäkin. Olen tässä töitten alkaessa ollut hieman kiireinen. Lueskelemassa olen kyllä käynyt melkein päivittäin. Täällä lähti nyt käyntii ysi viikko ja torstaina olis eka neuvola. Sillon kuulis miten pääsee ultraan (täällä kunta tarjoaa alkuraskauden/nt ultran ja...
  10. M

Maalaaminen

Itse joudun maalailemaan uuden kotimme sisäseiniä muutaman viikon kuluttua, mut mulla on miehen työpaikalta sellanen happisäiliö/maski systeemi, joka on kyllä hitsin raskas, mut toimii moitteettomasti :D Itse en ainakaan sisätiloissa maalaisi ilman kunnon suojaimia, mut ulkotiloissa ja pieni...
  11. M

Huhti-Hiput 2008

Tervetuloa kaikki uudet! Lisäsin teidät tuonne listaan (toivottavasti oikein). Näyttää tuolta vauvakuumepuolelta "meidän" listalta tulevan aika paljon plussanneita tälle kuulle. Näytti tosi hyvältä se plussalista keväthaaveilijoissa :D Pitkältähän tuo meiän omakin lista jo näyttää! Tosi kiva et...
  12. M

Huhti-Hiput 2008

Elviira-76 mulla on ollut vähän saman tapaista rinnan puristusta. Mulla tuntuu niinku joku olis vetäny vyön rintakehän ympärille ja sit kiristäis (tuntuu myös selän puolella). Nyt on pari kertaa iltasella tullut vähän nukkumaanmenon jälkeen. En tiedä mistä jotuu mut mulla auttaa kylmäpussi...
  13. M

Huhti-Hiput 2008

Moi taas pitkästä aikaa. Onnittelut ja tervetuloa uusille. Tarkistakaa muuten listasta, että muistin päivittää kaikki mukaan ja osalta puuttui tieto monettako odottaa, joten lisäilen jahka kerrotte. On pitänyt kiirettä tuon työn aloituksen kanssa ja illat ollaan hääritty raksalla, joten...
  14. M

Huhti-Hiput 2008

Kellukka yhdyn Kalenterin toteamukseen. Mulla on sellainen mielikuva et sydänäänet saavat neuvolassa kuulumaan siinä 10 viikon paikkeilla, joten useimmiten vasta tokalla käyntikerralla edes yrittävät kuunnella, ettei ala turhaa hätäillä jos ei mitään kuulukaan =) Mä sain siirrettyä nlan...
  15. M

Huhti-Hiput 2008

Nyyni laita mulle jotain arviota la:sta niin lisään sinut listalle mukaan. Päiväähän vois sitten siirtää tarpeen mukaan. Liinos laitoin sut 15. päivälle tarkennetaan sitä myös sitten kun saat tarkemmin tietää :D äitipeikko mulla puolestaa ummettaa jo kolmatta päivää. Ei auta laku, ei...
  16. M

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kävin pitkästä aikaa lukemassa teidän kuulumisia. Hilipatille iso :hug: ja älä luovuta vielä! Me aloitettiin yrittäminen melkein yhtä aikaa silloin keväällä ja kovasti toivon, että teillä tärppäisi ja pääsisit tuonne odottajien puolelle :heart: Red Dragon tuli tuosta sun pyykkijupakasta...
  17. M

Huhti-Hiput 2008

Tervetulotoivotukset uusille, lisäsin teidät listaan. Toivottavasti en unohtanut ketään. Tahtoo tuon muistin kanssa olla vähän niin ja näin nykyään :kieh: Huh huh, tänään alkoi työt. Rehtori oli jakanut meille tunnit täsmälleen tasan ja tähän asti pari miesopettajaa on kyykyttänyt mut noitten...
  18. M

Huhti-Hiput 2008

Athena joko tiedät suunnilleen laskettua aikaa, niin lisäilen listalle. Suppis76 laitoin sut listalle 31.3. tarkennetaan sitten, kun tiedät tarkemmin. Jopa73 ja äitipeikko monensiako teille odotellaan? :D Aavatuuli toinen tulollaan? Nene laitas infoa itsestäs, eiku siis masuasukista, niin...
  19. M

Huhti-Hiput 2008

Voi ei marjonetti iso :hug: ja paljon voimia. Todella ikäviä uutisia nyt tulee... Mä siirsin tuon listan mun viestiin. Jos vielä käyt täällä marjonetti niin poista lista omasta viestistäsi. Tervetuloa kaikille uusille. Lisäilen teitä listaan mahdollisimman pian.
  20. M

Huhti-Hiput 2008

:hug: irtosoralle. Todella ikävää. Paljon voimia ja jaksamista :'( Tervetuloa kaikille uusille. Oltiin tuossa pari päivää mummolassa ja nyt tulin hakemaan puhelimen laturia kotoa... :D Kohta takas ja raksalle. Aavatuuli mä ainakin syön niitä Multi Tabsin raskausvitamiineja =) Ukko...

Yhteistyössä