Kiitos Kalenteri. Kyllähän se on tiedossa, että raskaudet on erilaisia, mut silti kaikki poikkeavat oireet tai niiden puute tuntuu jotenkin pelottavalta :D No onneksi taidan päästä kunnan puolesta sinne ultraan aika pian (kuulema 10-12 viikoilla), joten pääsee epäilyksistään.
Vihlooko teillä alavatsaa kovin kovasti? En muista et esikoisen aikaan olis vihlonut näin kovasti. Vihlonta on kyllä satunnaista, esim. tuolilta noustessa, mutta se mietityttää kun painottu koko ajan tuonne vasemmalle. Ovuloin vasemmalta, joten on alkanut epäilyttää ettei olisi kiinnittynyt...
7 RAATOA ja ei enää surinaa... Jes mä pääsen vessaan. Kymmenen pinnaa HomeCaren vahvalle Swipelle. En ole sitä juuri käyttänyt, mutta nyt löytyi tehokas ampiaisten tappaja :laugh:
Minttu mamma yhdyn oloosi :x :'( Fillis muuten ihan hyvä, mutta pahoinvointi vaivaa ja hormonit heittelee.
Mä varasin just neuvola ajan ku sain koululla käydessä ens vuoden lukkarin. Sain ajan 20.8, eli parin viikon päästä. Sillon ollaankin jo yhdeksännellä viikolla. Meillä kuulema kunta...
Red Dragon kyselit tuolla aiemmin testien määrästä, niin oli pakko kommentoida, et mä tilasin heinäkuussa sellasen 5kpl aconin testipaketin ja sit mulla oli yks rfsu kaapissa ja kaikki kuusi testiä on nyt tehty :laugh: Mulla oli viikon verran testirivi vessassa. Vahvasta haamusta vahvaan...
Tervetuloa uudet :flower: ja onnea plussasta :D
Mä olin tänään vain puol päivää raksalla ja menin sit päiväunille Valtsun kanssa B) Kyllä teki terää! Mulla teki varmaan tuo seinien hiominen temput ja nyt iskias vaivaa. Pitää lähteä tänään äitin kanssa lenkille, et saan selän auki...
Eipä kyllä tartte enää miettiä et onko raskaana... Mä täällä katon Oprahia ja pillitän ja voin pahoin. Tänään on aaltoillut tuo pahoinvointi koko päivän ja ei paljo pysty syömään. Ihan pieniä annoksia koitan syödä ja pähkinöitä ja rusinoita olen koittanu napsia aina ohi mennessä. Nyt alkaa...
caeza ja bee näyttävät vielä olevan listalla. Miten caezan vuoto? Onko tullut enempää? Toivottavasti teidän molempian tilanne selviää pian ja tietty aina mieluiten positiiviseen suuntaan :D Ärsyttävää kun noin kierrot heittelee pitkiksi ja pitää jännityksessä. Mä ainakin aina toivoin viimeiseen...
Heippa ja tervetuloa kaikille uusille :flower:
En jaksanut eilen enää avata konetta kun tein taas 9 tunnin päivän raksalla. Nyt on onneksi pari päivää vapaata. Maanantaina sit hion vielä kertaalleen ja katon tartteeko enää kitata uudelleen. Tuskin ainakaan kaikkia kohtia. Onneksi kohta...
Missä vaiheessa olette alkaneet/alatte opettamaan muksua harjaamaan itse hampaita? Meillä on poika 11/03 ja välillä kyllä on annettu ennen varsinaista harjausta kokeilla itse, mutta en ole vielä alkanut varsinaisesti opettamaan harjausta. Tuli tuossa mieleen, että jokohan alkaisi olla ajankohtaista?