Mulla on lämmöt ollut jonkun aikaa siinä 37 paikkeilla myös, ja muutenkin flunssainen olo, mutta flunssa ei silti ala kunnolla.
Mä testaan ehkä tänään, testit loppu.
Wautsi Pikkumyy42!!! Mäkin sain tosta uutta potkua.
Millai onko sulla ollut mitään oireita?
Toivon niin kovasti, että sun "haamu" voimistuu!
Mä testasin aamulla mutta ei siihen tullut kuin yksi viiva... Täytyisköhän huomenna hakea pari testiä viihdykkeeksi....
Koska sulla oli muuten ovis...
Nostan tällasen kysymyksen ylös, kun itsellä on sellainen tilanne, että menkat on kuudetta päivää myöhässä eikä testiin ole tullut kuin negaa. Menkat on aina ihan kellon tarkat, niin alkaa vähän ihmetyttää.
Onko täällä ketään myöhään plussanneita? Kuinka myöhään voi edes saada plussan?
Huomenta! mä vasta heräsin... Vähän on väsyttänyt. Sä oot kyllä Lilia78 ihana ihminen! :heart: Mä :hug: ja onnittelen :flower: sua! Kyllä sä oot plussan arvoinen ihminen. Kyllä sun täytyy mennä ilmoittautumaan odottavien pinoon niin saat vaihtaa kokemuksia muiden kanssa.
Mä vähän luulen...
Ihanaa Lilia78!!!!
On kyllä tosi hyvä mieli sun puolesta!
Katotaan nyt jos mä oon sellasta hitaasti syttyvää laatua :D
Mä oon ollut vähän väsynyt tänään, heräsin just yli kahden tunnin päikkäreiltä...
Onko sulla Lilia78 tullut vielä mitään oireita?
Täytyy sanoa, että mä tulin kyllä...
Taas on testattu nega.
Soitin sinne tk:hon niin täällä täytyy olla menkat kaksi viikkoa myöhässä, että saa verikokeen tai jotain.
Sitte tuli puhe ovulaatiosta niin sanoin et se on mulla yli puolivälissä kiertoa niin se meinas, että jos raskaus on niin alussa ettei sitä näy testissä sen takia...
Mä pidän sulle peukkuja!! Olis kyllä niin ihanaa jos se oliskin plussa! Pidä mut ajantasalla :heart:
Mulla ei oo mitään uutta tapahtunut. Odottelen lähinnä sitä, että posteljooni tuo ne testit. Meillä posti tulee vasta tossa klo 14 aikoihin... hajoo pää!
Mäkään en oikein luota enää...
Sä oot Lilia78 myös ihqu! Olis kyllä ihanaa kun kummatkin kaiken tän jälkeen saataisiin se plussa :heart:
Mullakaan ei oo menkkoja toistaiseksi näkynyt. Mä oon niin paljon testaillut, että loppu jo testitkin.. Tänään ei siis ole testattu. Huomenna pitäisi tulla uudet testit (taas) ja täytyy...
En silti itte kyllä usko yhtään plussaan ku ei tunnu kehossa miltään, mä oon niin pessimistinen tässä asiassa.
Mä en oo tikuttanut ovista enää pariin kiertoon, ja limoista ei voi mitään päätellä ku niitä ei oieastaan ole ollenkaan. Tikuttelu aiheutti vaan kauheeta ressiä. Yleensä se on näkynyt...
Täällä minäkin vielä pyörin, ei näy menkkoja. Eikä plussaa ainakaan eilen. Mulla ei oo tietoa/kokemusta teroista, mutta kyllä sun varmaan kannattaisi käydä lääkärissä jos sulla heittelee kierrot noin paljon. Saisit jotain lääkettä tms. Omasta kierron pituudesta oon ihan ihmeissäni. Mulla on aina...
Mun mielestä Lilia78 oot oikeassa ton ovis jutun suhteen, eikö sen ajan pitäisi olla aikalailla vakio aina? Kyllä se "ressikin" tietysti vaikuttaa asiaan. Jos mulla menee tää ressin piikkiin niin se on kyllä ihan ensimmäinen kerta ikinä!
Mä alan myös oleen aika hermoraunio. Sekoo pää jos...
Kiitos Summer81 tsempistä. Heräsin just eikä tätiä oo vieläkään tullut. Eli kolmattampäivää myöhässä... Toivottavasti ne tilaamani testit tulis tänään. Ja toivottavasti alkaisi pikkuhiljaa näkymään jotain jos on tärpännyt. Sunnuntaina (?) testasin viimeksi eikä sillon näkynyt mitään. On aika...
Onpas meillä täällä hiljaista! Menkkoja ei näy ja testit näyttää negaa... Nyt on 2 päivää myöhässä ja vähän ihmetyttää. En oo varma tosta oviksen ajankohdastakaan kun en oo tikuttanut sitä. Yleensä se on kp17 paikkeilla, mutta en voi olla varma. Nyt on testit loppu ja huomenna pitäis tulla...
Kiitos päivityksestä Nanna81
Mä olen ihan ihmeissäni ku ei menkat alkaneet kun heräsin.. Ne tulee yleensä heti kun nousee ylös. Elikkä ne on sitte toista päivää myöhässä, jos eivät nyt yllätä vielä. En tiä uskallanko edes testata.
Onnea Summer81! Mä olin ihan 100 varma, että sä plussaat!!! :heart:
Kerro millasia oireita sulla on nyt?
Omasta navasta: Menkat ei oo vielä alkanu, elikkä ne on nyt päivän myöhässä. Tää ei oo mulla kyllä yhtään normaalia, mutta vähän luulen, että kyllä se pirun täti vetää luunsa tänne...
Kiitos Lilia78 kun päivitit ja siirsit mut :)
Mullakaan ei oo viä menkat alkaneet. Yleensä ne alkaa heti samalla kun herään mut ei ainakaan vielä näy. Kai ne viä alkaa kumminkin kun eilen yöllä tuli harrastettua "sitä" niin pyyhiessä tuli hiukan oikein tosi vaal. pun.
Yäk, mitä juttua...