Hakutulokset

1. M

**viikko 35**

Se mun haamu oli kp24 ja nyt on jo kp28, eikä testissä näy viivan viivaa :'( Kyllä se mun haamu taisi johtua viallisesta testistä ku ei sillon oisi ollu järjen mukaan mahdollista näkyä. Huomenna pitäisi tädin tulla, oon jo ihan henkisesti valmistautunut menkkoihin. Nyt vasta huomasin, että...
  2. M

**viikko 35**

Mäkin oon jo hereillä. Mä testasin äsken aamupissasta ja se oli niin nega kuin ikinä. Mä en usko, että tilanne miksikään tästä muuttuu. Oireet on kadonneet jne. Tilalla on perinteinen lauantai-migreeni. Kai se täti viimeistään huomenna tulee. Tänään pitäisi lähteä kaverin synttäreille ja en...
  3. M

viikon 35 jatkot:)

Jos täti mut yllättää niin mäkin haluan liittyä tähän huippu porukkaan! Se nähdään parin päivän sisällä.. Meidän pino oli kyllä kaikista paras missä oon tähän mennessä ollut, hyvä idea :D
  4. M

**viikko 35**

Täällä on niin hirveät kivut alaselässä, että huh huh! Kokoajan tuntuu, että on menkat tulossa, ja pöksyissä tuntuu hetkittäin kostealta. Vähän on pyyhiessä tullut valkkaria. Se ei ole ollenkaan normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Muutenkin on huono olo, tekee pahaa ja niin eteenpäin...
  5. M

**viikko 35**

Ihanaa Annastiina69! Lähetän sulle paljon liimaa ja ilmastointiteippiä ;) On kyllä hienoa, että täälläkin on alkanut plussia paukkumaan! Mä otin oikein järjen käteen äsken. Eihän mulla oo vasta ku kp25 menossa ja mun on viimeiset kolme kiertoa ollu 28 päiväsiä. Eikä mulla oo oviksestakaan...
  6. M

**viikko 35**

Carmen Siihen testiin ei tullut pisteitä, vaan se oli ihan normaali vaaleansininen viiva joka sitten leveni ajankuluessa. Oon joskus saanut niitä pisteitä testiin, mutta tää ei ollut sitä. Vähän luulen, että se ei pitäny paikkansa kun tulee vaan negaa... :headwall:
  7. M

**viikko 35**

testasin äsken mammaksin erit. herkällä liuskalla ja negaa näytti.
  8. M

**viikko 35**

Olet ihan oikeassa Annuli81 ton testaamisen suhteen, mutta kun on tyhmä ja tarvii hätäillä niin käy sitten näin, että yhtäkkiä huomaa tekevänsä testiä vaikkei pitänytkään vielä. Mä taidan uskaltautua huomenna apteekkiin hakeen jonkun vähän laadukkaamman testin jota säästelen (ja pyh :laugh: )...
  9. M

**viikko 35**

Kiitos Piitu-Liinu + muut peukkujen pitäjät Mä kokeilin vielä mammaksin erit. herkkää liuskaa, mutta siihen ei tullut kuin yksi viiva. Mahtaisiko sillä vielä tässä vaiheessa näkyä? Sen herkkyys on 10. Sekin näyttää ohjeiden mukaan ennen menkojen alkamista, mutta kuinka paljon se ennen...
  10. M

**viikko 35**

Se ohut viiva tuli testiajan sisällä, mutta sitä mä ihmettelen että se viiva muuttui kunnon plussa viivaksi vajaan tunnin sisällä, se on niinkuin jostain "raskaustestien plussaviivojen oppaasta". Mulla on kyllä aika epäuskoinen olo silti kun se alkup. viiva oli niin ohut. Se oli suunnilleen sen...

Yhteistyössä